Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: x0001 #55325:
Očividne vôbec nie si v téme a nevieš o čom je reč.

DPMBB mal k dispozícií oveľa novšie vozy ako tie hnilé šroty ktoré si nakoniec ako posledné nechal. Ak by v podniku fungovala základná logika tak najnovšie/najlepšie B952E by si podnik nechal a nepredal ich. Realita je však úplne opačná a SAD ZV si z DPMBB kde je väčšinovým vlastníkom akcií (toto fakt nechápem ako mohlo mesto dopustiť) urobil dojazdiareň pre svoje šrotové vozy súce na vyradenie. Zmena príde až cez leto keď sa vyradia Citelisi vo zvolene a väčšina z nich skončí v BB. To bude umieráčik pre väčšinu B952E.
Reply on: milanko79 #55324:
"neschopnosť pokryť si zálohy v réžii vlastných vozov aj keď ich majú na vozovni ako nas*aných"

Trolejbusov áno, no keď majú vodičov bez papierov (zatiaľ), potrebujú aj autobusy
Reply on: draxter #55321:
Tie baterkáče sú pre mňa nepochopiteľné, je to čistá neschopnosť dopravcu a mesta niečo riešiť. Plne súhlasím s tým čo PIT hovorí vyššie, ja by som si tie baterkáče vedel predstaviť aj na krátkych PAL linkách (s predĺžením TB tratí) a celkovo takto obslúžiť mesto. Tento DP je však totálna paródia na dopravcu len v pár bodoch ktoré len dokazujú absurditu:
-6 rokov trvajúca GO na 1528 pre ktorú nie je využitie
-3 baterkové TB bez využitia
-neschopnosť pokryť si zálohy v réžii vlastných vozov aj keď ich majú na vozovni ako nas*aných
-predanie a zošrotovanie novších naftových vozov a roky jazdenia na 2 pojazdných šrotoch, ktoré sa už našťastie vyradili sami
-DP prevádzkujúci len TB nie je schopný odjazdiť výkony len na TB,vždy vypravený aspoň 1 nafťák
Nepoznám snáď žiadne väčšie mesto ktoré má takto zlú MHD ako BB. Nástup všetkými dverami, ktorý sa rieši snáď 20 rokov, žiadne štandardy...To akú zmluvu podpísalo mesto? Nežiadali nové autobusy ako je to normálne, keď montujú strojčeky do 12 ročných vrážd?

Toto mesto by potrebovalo silné politické vedenie a následne vyhodiť celú SAD Zvolen aj s Polónym. Potom sa môžu udiať nejaké zmeny.
Reply on: draxter #55321:
Blbotín nad Hronom nehol prstom vyše 30 rokov k tomu, aby dostaval trolejbusovú sieť do Sásovej tak cez Strieborné nám. (L 25), ako aj od MsÚ (L 21/22), pričom v prípade prepojky Strieborné nám. - Hušták by bolo možné drvivú väčšinu výkonov realizovať trolejbusovou dopravou s veľkou variabilitou trás, a to prípadne aj v kombinácii s možnosťou predĺženia trás mimo sieť hybridnými trolejbusmi. Lenže tu všetko skončí pri rečiach a o tejto téme sa úspešne dokonca ani len nehovorí a doprava stále len viac a viac upadá.
https://euractiv.sk/section/doprava/news/trolejbusy-su-uspesnym-pribehom-eurofondov-tvrdi-ministerstvo-dopravy/

Keď mesto nemá záujem....ale zrušiť spoje 21 to áno, no obmedziť napríklad 26 a posilniť 7, či konečne po 4 rokoch nájsť linku pre 3201 a spol , to nie. Hlavne že sa vykazuje činnosť.
Dočasné presunutie zastávky Rooseveltova nemocnica

Vážení cestujúci, od pondelka 28.02.2022 bude prebiehať rekonštrukcia priestoru zastávky "Rooseveltova nemocnica" (smer Tajovského, školy). Počas tejto rekonštrukcie bude nástupište zastávky dočasne presunuté do náhradnej polohy cca o 50 m proti smeru jazdy.
http://www.dpmbb.eu/
Reply on: BB-Schuhu #55316:
to je super oznam - to sa zjavne nevedelo napríklad 10 dní vopred... a teraz nenarážam na dopravcu, tu je maslo u objednávateľa
Od 22.2.2022 do odvolania bude dočasne zrušená zastávka Lazovná (v smere na Strieborné námestie) z dôvodu rekonštrukčných prác.
zdroj: https://sadzv.sk/obmedzenia/od-utorka-22-2-2022-do-odvolania-docasne-zrusena-autobusova-zastavka-banska-bystrica-lazovna-v-smere-na-strieborne-namestie/
Reply on: Dispecer #55314:
Netreba sa nad tým zamýšľať. Ateliér Parabola je organizácia, ktorej členovia si plnia svoje šotosny, väčšina končí vo fáze kriedových papierov. Stačí pozrieť ich web a referencie.
Reply on: petik #55313:
Mňa skôr zaujíma, že prečo toto nazývajú tram-train... Postaviť trať a prevádzkovať na nej elektrickú nízkopodlažnú jednopodlažnú jednotku ešte neznamená, že je to tram-train. Alebo mi niečo ušlo?
Reply on: Dispecer #55312:
Je dobré mať vízie, ale nebolo by prínosnejšie zdvojkolajniť trať do Zvolena a zvýšiť traťovú rýchlosť aspoň na 140?
Alebo rekonštrukcia trate do Brezna a zvýšenie traťovej rýchlosti, prípadne aj s elektrizáciou tam? Alebo elektrizácia trate do Martina?
Všetko mi príde ako lepší nápad, než stavať nejakú tatranskú električku do Ružomberka, kde nie je dopyt ani na pravidelnú autobusovú linku...
Reply on: PeterBB #55309:
a) čo chcel povedať autor týmto príspevkom?
b) nie je to celkom tak, v našom meste jazdia aj kĺbové autobusy z rokov 2006, 2013, 2017 a 2018.
Reply on: PeterBB #55309:
Čo je to za blbosť?
Kĺbové autobusy čo jazdia po našom meste sú z roku 2012.
Vážení cestujúci, od pondelka 21.02.2022 bude prebiehať rekonštrukcia cestnej komunikácie a priestoru zastávok "Plážové kúpalisko". Počas tejto rekonštrukcie budú obidve nástupištia tejto zastávky dočasne presunuté nasledovne.
http://www.dpmbb.eu/documents/oznam_cestujucim_220217_plazove_kupalisko.pdf
Reply on: milanko79 #55305:
Tak ale v IDS nejde len o regionálnych autobusových dopravcov. Je tu ešte železnica a MHD rôznych miest.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.