Padlo mi dnes do oka: Aký má kto na to názor? Ako určite bude pekné mať na Horehroní električkovú prevádzku, ale oplatí sa to finančne? Nie len prakticky úplne nová výstavba trate, lebo súčasný zvršok tak akurát stačí na tú muzeálnu prevádzku a nie na bežnú, konkurencieschopnú cestnej individuálnej a autobusovej doprave, nehovoriac o elektrifikácii , meniarne atď. Bude mať tá trať vôbec počas celého roku potrebný dopyt? Bude vôbec mať využitie až 15 ( 2 budú na náhradné diely ) voznov ? To by chcelo rovno trať dvojkolajnú. Naviac , v terajšej situácií nebude peňazí na rozdávanie. Každopádne držím v tom palce a keď dá to dotiahne do konca, prídem sa povoziť.
https://mybystrica.sme.sk/c/22382654/ciernohronska-zeleznica-ziskala-elektricky-zo-svajciarska-za-takmer-76-tisic-eur.html
https://mybystrica.sme.sk/c/22382654/ciernohronska-zeleznica-ziskala-elektricky-zo-svajciarska-za-takmer-76-tisic-eur.html
Kami
A k MHD, suhlasim s #54752. Preplnene spoje mozu byt rajom pre virus. Jednoducho (skoro) prazdne autobusy by mali byt sucastou opatreni na dodrziavanie odstupu medzi ludmi.