to je vždy tak na polhodinu roboty. Ja nemám doma vlastný comp a musím sa prispôsobiť otcovi, pre ktorého je počítač pracovný nástroj. Ja sa nechcem vyhovárať, ale skrátka niekedy to skôr nejde. Zdá sa mi inak, ako by som tu bol jediný, kto má aj iné záľuby okrem MHD v BB.
dovolím sa Ťa len upozorniť, že napr. každý fotkový update pre mňa znamená ešte asi hodinu práce navrch (nech mi to pošleš akokoľvek dobre spracované). Takže nemožno čakať, že 10 minút po tom, ako mi príde mail to bude na nete. ?
PIT: Heh, tak z Tvojej strany som takúto aktivitu nečakal...:-). Upozorňoval som len Kamiho, že už to mám spracované. Btw aj Ty si to spravil v HTML? Aj ja som avizoval Majklovi nultú zmenu CP.
Majkl: vidíš, ako sa o Teba staráme, aby si sa mohol nerušene učiť? Keď už máš taký tvorivý kolektív prispievateľov, tak nám urob radosť a pridávaj naše výtvory promptne na web.:-)
Schuhu: Díky za info. To vysvetľuje tú 460-ku na L20.
mimi: Áno, naozaj dnes tie stĺpy 'obbetónovávali', ale nie betónovali. A to je rozdiel!
LUK: Možno ťa to bude zaujímať. Dnes o 7:51 na križovatke pri poliklinike na Rudohorskej ulici havarovala (len 2 týždne v premávke) 996BS (L20/spoj 7:48 z Javorníckej). Našťastie na vozidle sa nič vážne nestalo. Len má rozbité jedno svetlo a troška pokrivený nárazník. Takže onedlho by mala znova jazdiť. Už horšie na tom dopadlo to auto, ktoré zrejme až príliš prudko brzdilo.
nie je mi jasné, prečo sa Ti zdá interiér bratislavských 435-iek sparťanský. Veď ak si dobre spomínam, tak práve mikulášska 435ka má také tie dosť nepohodlné poťahy natiahnuté na originálnych sedadlách. Ale každopádne, vďaka za zaujímavé info. Snáď sa mi žiada len dodať, že niektorý z prevádkovateľov MHD, ktorý už teda má patričné skúsenosti s údržbou (BA, PO, KE) Ikarusov 435 v SR by ho možno rád odkúpil.
Luk ak si si vsimol na novej trolej trati niesu zabetonovane vsetky stlpy. Okolo 15tej boli uz natahane vsetky droty a finisovali na prijazdovej ceste. Ostava este vyasvaltovat otocku.
PIT