Kami: Prvy presovsky Renault c. 333 naklananie vobec nema. Ten druhy c. 343 naklananie ma, ale ovladany je len vodicom. To BB mala taku poziadavku, ze naklanat na kazdej zastavke automaticky? Navod na obsluhu vozidla totiz uvadza, ze kneeling sa smie pouzivat maximalne 3x v priebehu myslim stvrthodiny (plati pre klbak). Zoberme teda, ze pre solo voz by sa to mohlo 5x. Nemoze byt problem s vasim naklananim v tom, ze sa uskutocnuje pricasto? Stale totiz tvrdim (overil som si to aj u vodicov), ze v PO s tym problem nikdy nebol.
Presovky energetik je jednoznacne a nepochybne Peter K. Spytam sa ho a dam vediet.
Presovky energetik je jednoznacne a nepochybne Peter K. Spytam sa ho a dam vediet.
?!
Vladimir
Este pred 7 rokmi boli Presovcania zvyknuti, ze sa vo vozidlach nehlasia zastavky, o tom, ze by v autobuse mohli byt hodiny. Dnes su tym vybavene vsetky vozidla MHD a beru to ako samozrejmost.
To, ze Bystricania su zvyknuti na neprehladne cestovne poriadky nie je dovodom na odmietnutie ich sprehladnenia.
Situacia v BB ma trochu privadza k uvaham nad tym, ze prevadzkovatel MHD nevyvija ziadnu iniciativu. To musia vsetko ziadat cestujuci. Preco nemoze podnik raz cestujucich niecim prijemne prekvapit? Len tak, pre zlepsenie sluzieb...
Otazka: Kto je vlastnikom BBDS? Ma mesto nejaky podiel v tomto podniku?