Vladimir: tazko sa meni myslenie zodpovednych. Za sluzbu cestujucim sa da povazovat aj upratovanie vozidiel, kupa novych, oznamovanie zmien (ak sa na nejaku zmenu nezabudne
), ako aj nova mapka a infomacia pre cestujucich co mal moznost vidiet. Na druhej strane, zastavkove CP maju taku podobu uz 40 rokov (?), vsetci si zvykli (domaci), tak naco to menit, ze ?
A interval - radsej nebudem citovat, musi prist nejaky ucinny tlak.
Neviem ako presne sa robia vykony vodicov, ale jazdny vykon je suctom casu jazd podla CP.
Zaujimave je to delenie na spickove vozy. V BB sa delia na tie co maju linku (bezna linka, 2 nocaky, 3 zalozaky) a zalozne ktore si moze zobrat hocikto.
A nezavisle na tom deleni su tu vozy na vyradie, na ktorych sa uz nerobi udrzba a po vaznej poruche sa vyradia (spravidla sem patria tie zalozne bez linky) ak je cim jazdit.
V Presove ma zaujal interier vozov co nemali zjavnu GO (ako Starko ci BBDS). Povodny interier ale ako by mal o 5 rokov menej. Cize ziadne hrdzave, ci pokazene drobnosti ako to byva aj pri novych vozoch (v BA ale aj v BB), potrhane sedadla, ... Aspon tak som to videl ja.
V BB su tiez vlastne dielne, ale pracovnikov tam zdrzuju kadejake vraky z inych miest tak sa nemozu tak venovat vlastnym
Dokonca tento rok dostali novy lak aj niektore Ikarusy co inak len zatru zakladnou farbou, pripadne odtienom podobnym originalu.
A na zaver nieco z navrhu rozpoctu na rok 2003. Mierne sa zvysia bezne dotacie (menej ako 3%), kapitalove sa nemenia. Aj SADky dostanu trochu viac.
), ako aj nova mapka a infomacia pre cestujucich co mal moznost vidiet. Na druhej strane, zastavkove CP maju taku podobu uz 40 rokov (?), vsetci si zvykli (domaci), tak naco to menit, ze ?
A interval - radsej nebudem citovat, musi prist nejaky ucinny tlak.Neviem ako presne sa robia vykony vodicov, ale jazdny vykon je suctom casu jazd podla CP.
Zaujimave je to delenie na spickove vozy. V BB sa delia na tie co maju linku (bezna linka, 2 nocaky, 3 zalozaky) a zalozne ktore si moze zobrat hocikto.
A nezavisle na tom deleni su tu vozy na vyradie, na ktorych sa uz nerobi udrzba a po vaznej poruche sa vyradia (spravidla sem patria tie zalozne bez linky) ak je cim jazdit.
V Presove ma zaujal interier vozov co nemali zjavnu GO (ako Starko ci BBDS). Povodny interier ale ako by mal o 5 rokov menej. Cize ziadne hrdzave, ci pokazene drobnosti ako to byva aj pri novych vozoch (v BA ale aj v BB), potrhane sedadla, ... Aspon tak som to videl ja.
V BB su tiez vlastne dielne, ale pracovnikov tam zdrzuju kadejake vraky z inych miest tak sa nemozu tak venovat vlastnym
Dokonca tento rok dostali novy lak aj niektore Ikarusy co inak len zatru zakladnou farbou, pripadne odtienom podobnym originalu.A na zaver nieco z navrhu rozpoctu na rok 2003. Mierne sa zvysia bezne dotacie (menej ako 3%), kapitalove sa nemenia. Aj SADky dostanu trochu viac.
kami
Pobehal som si MHD v Poprade, Tatrach aj Presove.
O TEZ sa uz popisalo dost tak pridam len dva postrehy. V Tatranskej Lomnici a Starom Smokovci si z meskania nic nerobili, kludne odisli aj 5 min neskor. Elektricky su to pekne, ale ak sa naplnia stojacimi ludmi, je problem sa niecoho chytit.
Popradske CP maju tiez plne SADkarsky system, len poznamky sa obmedzuju na urcenie dna (x, a, ...). Ich Karosy maju zaujimave GO - predna maska z LC 9x6 a zadna maska z 950.
Presov je iny. Dost casto som videl ze vozidlo malo vpredu ine cislo ako na bokoch (to ked pokracoval na inej linke), poznamok o zachadzkach je dost. Zaujala ma zadna maska jedneho TAM po GO, po dlhom case som sa odviezol v nefalsovanej Karose B731.
V Ikaruse som mal zaujimavy zazitok. Na zastavke Trojica prisiel dozadu pan vo veste Dopravneho podniku. Prisiel k ciganom co sedeli oproti mne a poziadal ich o cestovne listky. Chvilu vahali tak ich vyhodil. V tej chvili vybehli aj ine cigancata
Technicky stav vozidiel je dobry, niektore 15Tr su uz trocha "fujkave" (ec. 99 a 100) aj ked zdaleka nie tak ako v BB.