Mňa mrzí, že SAD ZV si opäť robí "cochcárnu" a na buse ZV-318BI opäť prelepené celé zadné čelo bez výrezu na reklamu. Neviem už, či je to diletanstvo alebo debilita.
K tej nehode ešte, #1006 na L8 smer stanica prišla o všetkých pasažierov, keďže ju dlhšie nechceli pustiť. Následne som videl v premávke:
BB-348BJ, BB-349BJ, BB-993BC a na prejazde po Stavebnej na stanicu aj BB-716BE (alebo 715?). A trolejbus potom žiadny.
K tej nehode ešte, #1006 na L8 smer stanica prišla o všetkých pasažierov, keďže ju dlhšie nechceli pustiť. Následne som videl v premávke:
BB-348BJ, BB-349BJ, BB-993BC a na prejazde po Stavebnej na stanicu aj BB-716BE (alebo 715?). A trolejbus potom žiadny.
no.ev.di.
RS-1 pre Liberecký kraj 56,25 mil. Kč. za ks, RS-1 pre Vysočinu 51,76 mil. Kč. za ks a "bageta" 813+913 27 mil. Kč.
- 4 ks 813+913 za 108 mil. Kč = 2 ks RS-1 Liberecký kr. 112,50 mil. Kč = 2ks RS-1 Vysočina 103,52 mil. Kč. Čiže za 1ks RS-1 máme dve 813+913. Vyplatí sa však donekonečna oživovať zastaralé 810 na 813 ktoré sú kdesi na úrovni regio vlakov v Nemecku v 80-90 rokov (ani na tie 90. roky by som to už netipoval).