Reply on: Bystrican. #38467:
Tu nejde o to, že ďakujme SAD ZV ako vieme. Tu ide o to, že BB tie autobusy skrátka má bez ohľadu na ďalšie veci. A konečne je to prínos pre cestujúceho. To že sú z fondov EÚ, to nás môže tešiť, pretože sme využili príležitosť. V opačnom prípade by sme o niečom takom mohli iba snívať. Áno, mohli byť aj kĺbové. Ale myslím si že ani 15 sól nie je na zahodenie. Lebo vyznelo to tak, že tých 15 busov je akoby nič. A pritom je šanca, že kĺby budú budúci rok. Ale mám taký pocit, že keď prídu (ak prídu) na rok 18-metrové busy zase bude problém, pretože neviem čo si kto zmyslí...
) ale co tak si to zhrnut SADZV sluboval nakup EURO4 vozidiel uz od roku 2006 samozrejme v urcitom pocte kusov nesplnil ani normu ani pocet... teraz ked prisiel rok 2009 tak zazrakom vzhladom na to ze SADKA nezpaplatila ani korunu tu mozu prist nove busy.... ktovie kto loboval za ten projekt kto ho pomahal vypracovat atd. atd... mne staci fotka tu na imhd
810zssk
Ja netvrdim ze SAD ZV je dobry dopravca. Od zaciatku jasne deklarujem ze ich neznasam za to vsetko co robia. Ale to co robi PIT je hladanie kazdej zamienky a este aj dobre veci co obcas spravia (lebo ano, obcas spravia krok vpred) ofrfle, len aby nadaval na Bryndza Lines.
Vies preco ma to stve? Pretoze takymto pristupom trolejbusom a vseobecne DPMBB iba uskodi. Vdaka ludom ako on sa mozu zastancovia trolejbusov stat v ociach ostatnych fanatikmi co len hladaju zamienky proti SAD ZV. A to bude viest k tomu ze ich prestanu pocuvat. Co bude problem.