Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: expresbb #38449:
Jedná sa o politckú demagógiu s jasným cieľom - profitu spriaznenej súkromnej spoločnosti. Keď potreboval hlasy do volieb, tak rozprával o podpore DPMBB a rozvoju trolejbusovej dopravy (a to tu ten klamár rozprával, ako chce ísť s trolejbusmi na Sliač, či hádam až do ZV), teraz už sa správa čisto ekonomicky pre potreby tých správnych svojich s tunelovaním mestských peňazí pod rúškom akože treba na MHD. Celé je to jeden obrovský podvod s vopred jasným scenárom - všetko pre SAD ZV.
Čo myslíte, že sa len náhodou úmyselne nevykonávajú poriadne opravy a údržby trolejbusov, ale len toľko, aby nejako ešte jazdili. Však to vidí aj slepý. Lenže cieľ je jasný a prostriedok k ktomu je - urobiť pohľad, že trolejbusy sa rozpadnú a teda ich zničia. Obdobne už v lete po vstupe intergalaktického šialenstva vypovedali nájomnú zmluvu, ktorá má ročnú výpovednú lehotu. Takže asi takto sa tu ťahá ľudí za nos a doslova sa im smeje a pľuje do tváre - je však len obrovská škoda, že väčšine týchto bystrických buľov je to tak, či onak jedno, podaktorí sa kadečomu naivne dokonca tešia i keď si z nich vlastne niekto len stále robí srandu a v konečnom dôsledku im dáva vždy len omrvinky z toho, čo by mali dostať, resp. čo je zmluvne a zákonom stanovené a malo to byť už pred troma rokmi. A to ešte keď si spomeniem na tie kecy ľudí zo SAD ZV spred pár rokov, kedy sa snažili každému narozprávať, že ekologický prínos tolejbusov je zanedbateľný - a teraz, zase pre zmenu idú všetkých rpesviedčať, aký obrovský ekologický prínos majú ICH plynové autobusy, ktoré však nikdy nebudú mať taký prínos, ako trolejbusy. Je to fakt na smiech, ako niekto dokáže takto obllbovať podľa toho, ako sa mu akurát hodí a na plač, že mu to toľkí sú shopní zožrať aj s navijákom.

A to som ešte zvedavý, ako skončia tie nočné spoje (o linkách asi už nemá zmysel rozprávať) - zase nám len ponúknu horšiu kvalitu za viac peňazí a vlastne sa len vráti to, čo kedysi dávnejšie aj bez týchto hlupákov bývalo samozrejmosťou. Predovšetkým ma však bude zaujímať forma, akou bude táto doprava vykonávaná, pretože podľa niektorých z medializovaných opisov, ako by to podľa predstáv "odborníkov" malo vyzerať ako taxislužba a nie pravidelná autobusová doprava. Čo je to už len za nápad ísť ľuďom vtláčať do hlavy niečo také, že si budú mávať na minibus a zastavovať podľa požiadavky - však zákon niečo také nielenže nepripúšťa, ale zakazuje - absolútne by tak nemohla byť naplnená základná charakteristika tejto dopravy. Naviac správny orgán by v zmysle zákona ani nemohol vydať dopravnú licenciu na niečo také - i keď v BB si zo zákona nerobí nikto nič a nieto ešte MsÚ, ktorý porušovaniu zákona minimálne v oblasti dopravy zásadne skôr napomáha.

Náhodne som sa dostal k takémuto textu:
http://www.bystricky-superman.sk/cms/articles.php?article_id=7
Martin Baník chce predložiť správu, v ktorej navrhne, ako a za akých podmienok by nočné spoje fungovať mohli. Medzi polnocou a štvrtou hodinou rannou by mal premávať po meste citybus, ktorý však nebude stáť na normálnych autobusových zastávkach - zastaví všade tam, kde naňho niekto počká, teda na znamenie. Pasažiera odvezie tam, kam dotyčný potrebuje - vodič bude rešpektovať želanie cestujúcich. Cestovné bude vyššie, navrhované je jedno euro, platiť by nemali žiadne zľavy. V citybuse bude namontovaná bezpečnostná kamera, aby nikomu nenapadlo robiť vo vozidle výtržnosti.
Reply on: brefos #38448:
Neviem, čo je na ekologických autobusoch ekologickejšie ako na trolejbusoch. Keď trolejbus má nulové emisie. Slovom laika, nič nevypúšťa. No nie je to ekologickejšia doprava?
Už sa teším, ako budú tieto nové Citelisy zvládať banskobystrické kopce.
Ad zastaralá infraštruktúra trolejbusovej dopravy podľa nášho najvyššieho. Tak poďme zrušiť cesty veď veľa ciest je na tom oveľa horšie ako infraštruktúra trolejky 😃. Alebo navrhujem rovno zrušiť celé MsZ a nastoliť diktatúru, ale niekoho normálneho.
Pred vyše cca rokom sa hovorilo o nákupe trolejbusov cez eurofondy. No argument prečo sa nedajú kúpiť bol ten, že je tu SAD Zvolen a bola by to nekalá súťaž. Tak ma teda zaujíma prečo SAD Zvolen mohol nakúpiť nové autobusy z Eurofondov a DPMBB nemohol nakúpiť trolejbusy. To by ma veľmi zaujímalo. Taktiež ma zaujíma, pri predkladaní ponuky na ekologizáciu MHD BB museli asi uviesť čo vyradia keď im poskytnú dotáciu na nové autobusy. Tak by bolo zaujímavé zistiť, či pošli autobusy čo mali.

Re #38442 quark1408: Na to sa nespoliehaj. Ja som raz musel ísť v Banskej Štiavnici zo Zvolenom a chcel som si nabiť kartu a zaplatiť z nej cestové. No tá pekná skrinka mi povedala: "Karta iného závodu." A bol som vybavený.A to, že mi vodič nechcel uznať zľavu o tom pomlčím.
PS pre dispečerák: Už sa nevytešujte toľko z tých Crosswejov na tom dispečeráku. Keď píšete číslo linky na ktorej jazdí, tak uvádzajte prosím oficiálne číslo linky. Nie Váš výmysel.
Reply on: BB-Schuhu #38446:
ja mam nejake foto LE-čiek...tak ak budeš hotový s fotením...daj vedieť...pošleme potom spoločne na update ?
Inak velmi pekne su tie fotocky z prezentacie novych Citelisov , a aj celkom dost ich je. ?

Chystam sa spravit nejake foto LE na primeste v BB.
Reply on: N/A #38444:
Ďakujem vám!! ?
Reply on: quark1408 #38442:
jasné že sa dá ?
Reply on: quark1408 #38442:
Ano 🙂
Mám jednu súrnu otázku! ? Karta sa dá normálne dobiť aj na medzimestkých busoch, že? ? Ak idem na Strelníky, tak mi ju pán šofér nabije normálne, že? ? Lebo viete... Ehm, ja medzimestkou, alebo prímestkou, či aká je to doprava, často necestujem... ? Ďakujem! ?
Reply on: Bubak #38439:
najkrajsie to bolo v NR vtedy ked tam popri inych bystrickych busoch jazdila B941 na teplickych spz-tkach (ci ake to boli) ? ?
Reply on: no.ev.di. #38436:
Ono v praxi k tomu politika mesta smeruje už pekných pár rokov, odkedy na trolejbusové linky vyšla prvá zvolenská (alebo pakšibusovská?) Karosa 700. Akurát dnes to bolo prvý krát povedané nahlas; Saktor sa asi s novými autobusmi za chrbtom cítil silný v kramflekoch...
Reply on: Papyr #38426:
V Nitre už nie, jediné čo z toho prežilo je teplická TPA 88-52 a aj tá nesie značku NR-260BE. V minulosti (hlavne koniec roka 2008) to tu bola poriadna Amerika. ?
Reply on: no.ev.di. #38436:
Úplná debila je to čo zadelil ten zaseknutý komunista.
Reply on: mimi #38430:
Tu treba dodat, ze v ramci timov mala BB jednu z top troch priecok (teraz si nespomeniem ktoru) 🙂
Pekné, že máte nové autobusy ale ak chce nákup nových autobusov mesto podporovať na úkor trolejbusovej dopravy tak "ďakujem" pekne teda ? úplne ma dojal záver, kde sa prezentoval Saktor, s myšlienkou nahradenia trolejbusov autobusmi ? http://tvnoviny.sk/spravy/regiony/b-bystrica-do-mestskej-dopravy-dnes-zaradili-prve-autobusy-na-plyn.html
Na AZTV je reportáž o minibusovej doprave v BB. Začína to hneď v celú hodinu...
Reply on: quark1408 #38432:
však B700ky sú v mhd v pravidelnej výprave asi 4: 597BC, 617BC, 646BC a 647BC takže 10 citelisov musí nahradiť B952ky...takže osobne si myslím že aj na L28 niečo kvapne ?
Občania nebudú jazdiť MHD kým sa nezmení prístup k pasažierom a aj cestovné. Najdôležitejšie je si získať ľudí. To je presne tak ako v hokeji. kedisi chodilo na hokej iba 200 možno 500 ľudí teraz nieje návštevnosť pod 2000. Akože je možné, že v ostatných MHD-čkach prosperujú a tu nie napr Zlín alebo Žilina tam tolko ľudí chodí autobusom, vždy sú plné. Ako je to možné?
Tie nové busy sú fakt super! ? A ďakujem za foto!! ? Dnes som jeden videl na L20, len by som sa ešte s ním chcel previesť niekedy... Mohli by nejaký hodiť časom aj na L28! ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.