Reply on: brefos #38448:
Neviem, čo je na ekologických autobusoch ekologickejšie ako na trolejbusoch. Keď trolejbus má nulové emisie. Slovom laika, nič nevypúšťa. No nie je to ekologickejšia doprava?
. Alebo navrhujem rovno zrušiť celé MsZ a nastoliť diktatúru, ale niekoho normálneho.
PIT
Čo myslíte, že sa len náhodou úmyselne nevykonávajú poriadne opravy a údržby trolejbusov, ale len toľko, aby nejako ešte jazdili. Však to vidí aj slepý. Lenže cieľ je jasný a prostriedok k ktomu je - urobiť pohľad, že trolejbusy sa rozpadnú a teda ich zničia. Obdobne už v lete po vstupe intergalaktického šialenstva vypovedali nájomnú zmluvu, ktorá má ročnú výpovednú lehotu. Takže asi takto sa tu ťahá ľudí za nos a doslova sa im smeje a pľuje do tváre - je však len obrovská škoda, že väčšine týchto bystrických buľov je to tak, či onak jedno, podaktorí sa kadečomu naivne dokonca tešia i keď si z nich vlastne niekto len stále robí srandu a v konečnom dôsledku im dáva vždy len omrvinky z toho, čo by mali dostať, resp. čo je zmluvne a zákonom stanovené a malo to byť už pred troma rokmi. A to ešte keď si spomeniem na tie kecy ľudí zo SAD ZV spred pár rokov, kedy sa snažili každému narozprávať, že ekologický prínos tolejbusov je zanedbateľný - a teraz, zase pre zmenu idú všetkých rpesviedčať, aký obrovský ekologický prínos majú ICH plynové autobusy, ktoré však nikdy nebudú mať taký prínos, ako trolejbusy. Je to fakt na smiech, ako niekto dokáže takto obllbovať podľa toho, ako sa mu akurát hodí a na plač, že mu to toľkí sú shopní zožrať aj s navijákom.
A to som ešte zvedavý, ako skončia tie nočné spoje (o linkách asi už nemá zmysel rozprávať) - zase nám len ponúknu horšiu kvalitu za viac peňazí a vlastne sa len vráti to, čo kedysi dávnejšie aj bez týchto hlupákov bývalo samozrejmosťou. Predovšetkým ma však bude zaujímať forma, akou bude táto doprava vykonávaná, pretože podľa niektorých z medializovaných opisov, ako by to podľa predstáv "odborníkov" malo vyzerať ako taxislužba a nie pravidelná autobusová doprava. Čo je to už len za nápad ísť ľuďom vtláčať do hlavy niečo také, že si budú mávať na minibus a zastavovať podľa požiadavky - však zákon niečo také nielenže nepripúšťa, ale zakazuje - absolútne by tak nemohla byť naplnená základná charakteristika tejto dopravy. Naviac správny orgán by v zmysle zákona ani nemohol vydať dopravnú licenciu na niečo také - i keď v BB si zo zákona nerobí nikto nič a nieto ešte MsÚ, ktorý porušovaniu zákona minimálne v oblasti dopravy zásadne skôr napomáha.
Náhodne som sa dostal k takémuto textu:
http://www.bystricky-superman.sk/cms/articles.php?article_id=7
Martin Baník chce predložiť správu, v ktorej navrhne, ako a za akých podmienok by nočné spoje fungovať mohli. Medzi polnocou a štvrtou hodinou rannou by mal premávať po meste citybus, ktorý však nebude stáť na normálnych autobusových zastávkach - zastaví všade tam, kde naňho niekto počká, teda na znamenie. Pasažiera odvezie tam, kam dotyčný potrebuje - vodič bude rešpektovať želanie cestujúcich. Cestovné bude vyššie, navrhované je jedno euro, platiť by nemali žiadne zľavy. V citybuse bude namontovaná bezpečnostná kamera, aby nikomu nenapadlo robiť vo vozidle výtržnosti.