Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: brefos #35019:
Mňa by zaujímalo, kde na tom autobuse vidí tú poschodovosť...
Reply on: brefos #35022:
no konečne niekto obsadil tie linky ..BB-TN..
Veď napríklad v nedeľu chodili z TN za čias SADBB až 2 busy o 16:40 úplne plné, 18:25 chodil NM-BB-BR a Brno-BB-BR! To znamená 4 busy v nedeľnej relácii, ktoré po odchode SAD BB ostali prázdne, a na vnútroštátnej relácii išiel posledný bus 15:00 a potom až 22:25. Vítam to, možno však ani toto nebude stačiť v nedeľu. ? ?
Čoskoro pribudne v SR najmladšia prevádzka MHD v Skalici:
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=5482
Ukončenie prevádzky významného predajcu AMSBUS v Prievidzi
V rámci predajného systému AMSBUS ukončila svoju prevádzku CA AXELtour banskobystrickej SAD. http://busportal.sk/modules.php?name=article&sid=5474
Davno nebolo ziadne stretko.. co tak 21.2. - moze niekto? 🙂
Reply on: Papyr #35012:
Inak o nejakú slovenskú homologáciu by som sa vážne obával. To zase budú hádky medzi DP, kto ju zaplatí...
Reply on: Papyr #35012:
Tuším, že na skúšobnú prevádzku udeľuje ÚRŽD nejakú výnimku. Však aj 24Tr jazdila v BA v skúšobnej prevádzke dávno pred homologovaním.
Reply on: 810zssk #35000:
Kym nema TN12 slovensku homologizaciu, su to akademicke debaty. Alebo uz ju ma?
Reply on: brefos #35010:
keby nebol ten clanok v pluske, ani tu by nic nebolo. Dolezite je, aby sme nezabudli na august. To je uloha pre DP, aby pripravil dostojnu oslavu. Dufajme ze nebude mat ine starosti ...
Reply on: 810zssk #35009:
No dobre, ale pripomenúť to mohli...
Reply on: brefos #35008:
Ja osobne nepovazume vcerajsie "vyrocie" za velmi dolezite, za omnoho podstatnejsi povazujem 28. august kedy zacala pravidelna premavka na trase Kremnicka - Nemocnica..
Inak je zaujímavé že na stránke www.dpmbb.eu nieje nič o výročí spustenia trolejbusov. To je teda divné, že sa tam nikto neunúval niečo napísať. ?
Reply on: wizard112 #35006:
Ved prave preto je tam ta zatvorka na konci 🙂 Ale zas ber to tak ze keby si mal teren ako napr. v Sasovej, autobusy/trolejbusy v intervale 4 minuty na hlavnych tahoch a stale by to nestacilo.. Elektricka? Stupanie by mohlo robit problem. Lanovka? Pomale. Zubacka? Pomale. Metro? Neskutocne drahe. Tak ako by si to v takom pripade inak riesil? 🙂 Vtedy ten system moze byt dobry. Ale pokial sa da, tak na takych tahoch je lepsia elektricka.
Reply on: pfm10 #34998:
"A proste vela nedostatkov.." Vieš uviesť nejaké konkrétne nedostatky? Celkom by ma zaujímali, keď ich je veľa.

Re #35003 810zssk: "Taketo riesenia su dobrymi rieseniami len vtedy ak uz je extremne husty interval a stale to nestaci (a mozno ani vtedy)." Podľa mňa ani vtedy. V takomto prípade je rozumnejšie uvažovať o koľajovom dopravnom systéme ako o dvojkĺbových autobusoch na zvýšenie kapacity.
Reply on: Spravodaj_TN #35004:
OK, ale niekto to moze naozaj brat ako mozne riesenie 🙂 Ja ho nepovazujem za kvalitne, tak som napisal preco.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.