Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: PIT #32097:
"V tomto meste asi neexistuje nikto, kto by tu chcel ať naraz oboh dopravcov. A kým tu bude SAD ZV, tak tu kvalitná doprava NIKDY NEBUDE."
Dnes je vsak ale najoptimistickejsia varianta to, ze SAD ZV tu bude spolu s DP minimalne do roku 2011. Nenahovarajme si, ze tu bude MHD bez SAD ZV. Vsetky pravdepodobne varianty su uz len horsie.
Reply on: Bystrican. #32102:
porovnatelne....
Reply on: PIT #32098:
je 1,2 milióna kilometrov na toleje v podstate rovanych ako za cias SADBB ci menej?
Reply on: PIT #32098:
Ak som správne pochopil, neposilní sa nič a ešte sa zoškrtajú aj trolejbusy. A potom to môžme fakt celé zabaliť!

Jáááj, snahou mesta je, aby L6 nechodila na Tulskú častejšie ako L26. Lebo tak mi to zatiaľ vypadá...

Aká zlá správa tu bude najbližšie? Začína sa mi to páčiť...
Reply on: BB3411 #32099:
? to má byť kombinácia L1 + 6. Ale potom, čo povedal persnolista z ZloÚ, my môžeme už len snívať potom, že na linke bude chodiť viac ako tri spoje za hodinu.
Rozhovor s jedným z hlavných aktérov obratu v prospech SAD ZV proti vlastnej firme - prednostom ZloÚ (personalista z BA)http://www.sme.sk/c/4050076/banska-bystrica-konkurencia-dopravcov-na-trasach-subeznych-s-mhd-sa-konci.html
A to, čo sa snaží zlo dosiahnuť nie je žiadna kvalita, čo dokumentujú slová: "Dostali sme sa na rokovaniach k objemu 3,1 milióna kilometrov ročne, ktoré sa rozdelia medzi oboch dopravcov", čo znamená, že celá súťaž v roku 2005, ktorá mala priniesť kvalitu a návrat na výkony v rozsahu roku 2004 (vyše 4,2 mil. km) a všetky tie klamstvá, ktorými nás stále kŕmia, budú pokračovať ešte v ďalšom škrtení verejnej dopravy (z toho asi vyplynie zvýšenie príspevku na km výkonu) a už aj tých tragických 3,8 mil. km, ktoré SAD ZV ešte nikdy neodjazila (cca o 700 tis. km menej oba roky okupácie) teda bude sci-fi a potom už tu nebude nič, čo by sa dalo nazvať MHD už ani podľa jazdného výkonu!
A rozprávanie o nejakých dohodách medzi dopravcami, je priam nehorázne, keďže jedného dopravcu sa nikdy nikto nič nespýta, iba dostane rozkaz, čo má spraviť, lebo bude zle. Toto sú dohody? Ja to volám zločiny.
Reply on: Bystrican. #32092:
Tu nezávislosť a zákonnosť nemá miesto, keďže v BB vládnu zjavne skôr mafiánske spôsoby!

Re #32095 Schuhu: Ťažko sa dá bojovať proti všetkým "nezávislým úradom" a hlvane voči tou z nich, ktorý ťa vlastní a zapredal sa diablovi.

Re #32084 Petik: "DPMBB je predsa podriadeny mestu. Ked sa dohodne SAD ZV s mestom, je to to iste ako by sa dohodol DPMBB a SAD ZV. Ze mesto nestoji za svoji podnikom a manazmentom DP je ina vec. Vlastne sa cudujem, ze ho este nevyhodili a nedosadili si tam svojich ludi." >> lenže DPMBB nezapredáva mesto ako ZloÚ, ale mal snahu robiť to, čo by mal. Lenže na ZloÚ ide o niečo iné. Druhá vec je, že keď ti vlastník nariadi, tak môžeš chcieť byť dobrý ako chceš a utopia ťa.

Re #32077 Petik: "Zabudni, ze bryndziari tu prznia mestsku dopravu. Ak chces mat v dobrej MHD viac dopravcov, tak potrebujes, aby spolupracovali a nie si medzi sebou konkurovali." >> skutočne nechápem - že ich pôsobenie je katastrofa, to je skrátka fakt, na ktorom nezmení nikto nič i keď bude neviem ako kvetnato o tom rozprávať (a to buď bude slaboduchý alebo bude mať plné vrecko). V tomto meste asi neexistuje nikto, kto by tu chcel ať naraz oboh dopravcov. A kým tu bude SAD ZV, tak tu kvalitná doprava NIKDY NEBUDE. Však ako môžeš čakať kvalitu od niekoho, kto funguje len preto, že sa stále darí obchádzať zákonný a normálny logický postup... Taký sa nikd snažiť nebude musieť, čo sa tu za tie pomaly tri roky jasne preukázalo. Je však zarážajúce, ako môže ZloÚ takéto niečo ešte aj podporovať - HANBA, HANBA, HANBA.
Reply on: BB - Schuhu #32095:
A ešte niečo. Celá táto "dohoda" je akosi vytrhnutá z kontextu a bez akejkoľvek perspektívy. Mnohé vážne otázky sa v tejto veci ani len nespomenuli, čo samozrejme o pár rokov neskôr využije SAD ZV vo svoj prospech a definitívne sa tak pochová posledná nádej na kvalitnú MHD. Nateraz k tomu nemám čo viac dodať.
Reply on: Agent007 #32094:
Mne osobne je to jasné...

"Dopravný podnik mesta Banská Bystrica, a. s. ďakuje všetkým svojim cestujúcim a priaznivcom za prejavenú dôveru a veríme, že v budúcnosti budeme môcť Vám, našim zákazníkom, oznámiť veselšie správy."

Obávam sa, že veselšie správy už v budúcnosti nebudú. Mesto BB svojím konaním takpovediac zničilo perspektívu pre DPM BB. Vždy som hovoril, že je dobré aby dopravu zabezpečovala mestská doprava. Ale v BB to zrejme neplatí. Normálne ľutujem, že DPM nie je súkromná spoločnosť a teda je bezbranná voči prepojeniu Mesto BB + SAD ZV + VÚC + RTV + TV 13 + zvyšná Galaxia.

.. a na trolejbusy v Sásovej môžme pomaličky zabudnúť.
Reply on: Petik #32089:
toto NIE JE koordinacia, ale likvidacia!!! uverte tomu uz preboha ludia!!! ? ☠
Reply on: Danny #32055:
ake jednoduche 🙂, ved to spracuj. Nielen linky DP, ale aj SAD Zvolen. Iba skopirovat z www.dpmbb.eu nestaci.
Reply on: Bystrican. #32091:
Este jedna vecicka...budu zlavy na prestup z vozidiel SADZV na troleje a naopak? bude platit mesancy listok maxi jazdy na celu mhd? lebo co sa tyka dalsieho rozratavnia toby bolo dost komplikovane.....ale tak vsetko sa da ked sa chce....dolezity je nezavisly organ ktory to bude mat na starosti.....
Ja zacnem vnimat MHD v BB ako kooridnovanu, ked SADZV nebude mat zmluvu do r. 2018 to zaprve.....skratka ziadne predlzovanie zmluvy a postupne odstavenie tejto firmy z BB.....za druhe skratenie dlhych liniek 26 a 21 jednoznacny ktok ku koordinacii.....posilnenie smeru SASOVA - Mesto..... Sanzenie sa o presadzovanie DPMBB ako hlavneho dopravcu v meste, nakup novych trolejbusov......samozrejme aj autobusov ale len cez mestsku spolocnost s tym ze SADZV by ich mala povinnost si prenajat od DPMBB. A v prvom rade snaha budovat trolejbusovu trat do SASOVEJ a tzo cim skor.
Reply on: Petik #32089:
Zrusenie LEGALNEJ a KVALITNEJ dopravy, zrusenie jednej z tarifnych vyhod DP su postupne kroky k likvidacii, resp. minimalne k zabraneniu buduceho rozsirenia DP.
Reply on: 810zssk #32088:
Zatial je to koordinacia. Ci bude nasledovat aj planovana likvidacia zistime velmi skoro.
Reply on: Petik #32087:
Toto nie je koordinacia, ale postupna likvidacia..
Reply on: 810zssk #32086:
Ja myslim, ze sa ich prave zacinaju snazit skoordinovat.
Reply on: Petik #32084:
Lenze tu sa nebavime o tom ze v meste mas viac dopravcov ktorych niekto koordinuje. Tu sa bavime o tom bordeli co tu predvadza SAD ZV v spolupraci s KocU..
Reply on: BB - Schuhu #32083:
DPMBB je predsa podriadeny mestu. Ked sa dohodne SAD ZV s mestom, je to to iste ako by sa dohodol DPMBB a SAD ZV. Ze mesto nestoji za svoji podnikom a manazmentom DP je ina vec. Vlastne sa cudujem, ze ho este nevyhodili a nedosadili si tam svojich ludi.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.