Kami (Vladimír): asi si zabudol na linku č. 54, ktorá má asi 20 druhov chronometráží v jednom smere. A to len preto, že boli samostatne editované odchody niektorých spojov...
Napr.: 2 rôzne spoje majú rovnakú jazdnú dobu medzi Harmacom a Strieborným námestím, ale pri podrobnejšom preštudovaní zistíš, že medzi H. a Uľankou ide jeden o 5 minút rýchlejšie. Ten druhý to potom dobehne medzi U. a S.námestím...
Schuhu: v Bardejove si nevidel žiadny Ikarus??? ?
Napr.: 2 rôzne spoje majú rovnakú jazdnú dobu medzi Harmacom a Strieborným námestím, ale pri podrobnejšom preštudovaní zistíš, že medzi H. a Uľankou ide jeden o 5 minút rýchlejšie. Ten druhý to potom dobehne medzi U. a S.námestím...
Schuhu: v Bardejove si nevidel žiadny Ikarus??? ?
Vladimír
Ad 34/35/36: Za predpokladu, že tabule mám, koľko trvá výmena tabúľ, zvlášť ak zadné nepoužívate? 40 sekúnd? 60 sekúnd? 80 sekúnd?
Re #2995 PIT: Súhlasím. Operatívne meniť chronometráže individuálne pre každý spoj, čo sa podľa mojich poznatkov v BB deje už dnes, je šialenstvo. Jazdné doby musia byť rovnaké po celý jeden časový režim. Samozrejme, režimov môže byť viac - dva aj tri v priebehu dňa.
Taktiež nemôžem pochopiť ako môže mať trolejbus iné jazdné doby ako autobus. A vôbec ako sa môžu linky na spoločnom úseku jedná druhú podľa cestovného poriadku predbiehať.