Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #28107:
jasne, ze by neostalo. Normalny stav je taky aby vsetky linky MHD mali licenciu MHD. A normalna cena je tych 14/13 Sk.

Pozrime sa na to inak. Kedze (zatial?) nie je mozne vydat riadnu licenciu, ani tu nie je tarifna previazanost, musi DP nejako ludi dopravit k svojim linkam. Cize tato kyvadlovka je vlastne len "vytah", co ludi zo Sasovskych hor dovezie k trolikom. Pokial ide o cenu, myslim si ze tato linka by vedela byt rentabilna.

No a teraz uvidime, ci je mozne aj do Sasovej jazdit za 5 Sk. 😃
Osobne som zvedavý, čo sa bude zajtrarozoberať na ZVSK a BB fóre 😉 Predpokladám, že kyvadlovka už stihla zabiť aspoň dvoch psov ...
Reply on: zakaznik #28035:
To čo je na stránke je oficiálny leták, ktorý môžeš vidieť v trolejbusoch a podobne. Keď som odpovedal na adrive, tak som nereagoval ohľadom správy na DPMBB, ale na leták, ktorý fakt nemusí obsahovať všetky informácie. Ako som však napísal ďalej, stránka neponúka žiadne doplňujúce informácie, čo je bieda. Prosím, nabudúce čítať celý príspevok a nereagovať len na časti.

Re #28031 S499.1023: Áno, musím súhlasiť. Bez marketingu sa dnes nedá nič robiť.

Re #28048 mirkobb: Lenže na stretko nepríde celá Sásová, ktorá by túto linku mohla reálne využívať. Či sa DPMBB spolieha, že nadšenci všetky informácie rozšíria za nich? I keď je virálny marketing fajn, aj on musí mať hlavu a pätu.

Tiež sa mi toto riešenie nepáči, ale dúfam, že je len dočasné. V každom prípade si kupujem mesačník, lebo sa mi konečne oplatí.
Reply on: wizard112 #28123:
To viem, len si chcem overit ci to nahodou nema DPMBB vyriesene inak (kedze volakto pisal ze linka je schvalena mestom). Lebo v tomto pripade robi DPMBB to co SAD ZV a co este nedavno sam kritizoval. Akurat ze MHD nevydava za primestsku dopravu, ale nepravidelnu..
Reply on: 810zssk #28122:
Pochop rozdiel medzi pravidelnou a nepravidelnou autobusovou dopravou. Licenciu na vnútroštátnu nepravidelnú dopravu ti netreba. Rozumieme sa?
Reply on: DPMBB, a. s. #28121:
Mna by hlavne zaujimalo jedno:
Na zaklade akej licencie jazdi "linka 11" - "kyvadlova doprava" do Sasovej?

Dakujem za odpoved.
Reply on: irizar #28113:
schvaľovanie licencií a CP liniek MHD je síce výlučne v kompetencii mesta, ale do každého takého konania sa môže "prizvať" ktokoľvek cítiaci sa dotknutý daným konaním... a potom môže také konanie "torpédovať" rôznymi nezmyselnými námietkami a požiadavkami... aj tak to u nás chodí... ?
Reply on: pfm10 #28108:
opísané nedostatky vznikli vinou SW spracúvajúceho dáta do tej "EmTestáckej buxničky". Ako náhle to technika "umožní", tak bude hlásiť všetky zastávky. ?
Reply on: irizar #28117:
No ved hej. Ja od zaciatku hovorim ze prakticky je to MHD.
To sa nedá, 🙂 kameňák od predsedu ZVSK:

Podľa Vás je linka X7 linka premávajúca medzi dvoma alebo viacerými obcami?

Otázka už bola viackrát zodpovedaná. Áno, je.
Reply on: 810zssk #28115:
Zatiaľ som nikde nenatrafil na linku do obchodného centra, ktorá by nemala vyvesený cestovný poriadok. A okrem tarifnej previazanosti s ostatnými linkami DPmBB a kapacity vozidiel fakt nevidím výraznejší rozdiel medzi "kyvadlovkou" a niekdajšou Horúcou strelou či ako sa to volalo.
Ale zo špinou sa asi inak bojovať nedá...
Reply on: snopko #28112:
koľko autobusov ste už dali dokopy? Aké kroky ste už podnikli voči SAD ZV za zničené vozy? Podnikli ste už nejaké právne kroky voči SAD ZV v tejto veci?
Reply on: irizar #28113:
Skalmem ta, ale nie. Na linkach kyvadlovej dopravy (ak ju chces nazyvat masrutkami, co je ale podla mna podstatny rozdiel) bezne jazdia "velke" autobusy - vid kyvadlova doprava do OC v mnohich mestach.
Reply on: snopko #28112:
"Šikovní ľudia" ?
Tak Bystrica má ďalšie prvenstvo - najkpacitnejšie maršrutky na svete ? ? .

Niežeby som SAD ZV nedoprial poriadnu dávku ich vlastnej medicíny, ale fakt to nešlo spraviť s oficiálnym označením linky, CP a podobne? Doteraz som žil v tom, že schvaľovanie licencií a CP liniek MHD je výlučne v kompetencii mesta a nikto ďalší, ani iný dopravca ani BBSK do toho nemá čo kecať, tak prečo bola nutná takáto balkanizácia?
Reply on: pfm10 #28108:
Vdaka za informáciu, určite to budeme čo najrýchlejšie riešiť. Ale sme radi, že sme tie systémy aspoň nejak dali dokopy, vzhľadom na fakt, že odovzdávajúci "kamaráti" nám vo všetkých vozidlách pre istotu popreštikávali kabeláž a odstránili spojovacie konektory.
Reply on: snopko #28109:
Ja mám pocit, že nevonia ani členom predstavenstva. Viď Baníkove hlasovanie. Viď výhovorky, že sa s mestom nedá dohodnú - pritom prednosta MsÚ je predsedom predstavenstva DPM BB... čo si má o tomto človek myslieť?
Reply on: 810zssk #28107:
odkedy je stranka wikipedie o dumpingu pravny predpis platiaci v SR? ?
Reply on: 810zssk #28097:
Dpmbb jazdí síce za sumu menšiu ako je strop cenového výmeru, ale je to suma dohodnutá v zmluve. Nepopieram, že by to asi mesto dobrovoľne neurobilo, ale vykazovanie hospodárskeho výsledku DP ako aj zúčtovanie dotácie je dosť sledované aj persónami, ktorým existencia a činnosť dp velmi nevonia.
Reply on: snopko #28106:
Ale hlásič je poriadne v ri... (myslím na linke 11) Nehlási automaticky, vodič do toho musí ťuknúť a pri niektorých zastávkach vydá zvuk "nasledujúca zastávka" a zastávku nepovie. Dúfam, že sa to opraví. A ešte raz veľmi pekne ďakujem, že keď idem z bytu, nemusím použiť autobus SAD ZV.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.