Pravidelny cestujuci = ten ktory cestuje busom aspon 2x denne aspon v prac dnoch (do pr. a z pr. bez prestupu (do skoly a pod) malokedy ochorie alebo si vybera dovolenku, malokedy vyuzije svoju ID, a malokedy vyuzije ID inych (vezme ho autom rodic, sused, brat atd) prip vyuzije pesobus...) Suhlasis s touto mojou definiciou?? A ano tak pravidelnych cestujucich je urcite menej ako 30%, v poslednej dobe si to vsimam velmo poctivo. Pozri sa: ja mam rezimku, vozim sa zadarmo a pritom sa do tejto definicie vopcham len s "odretymi usami".. Peco zvyhodnovat troch cestujucich z desiatich??
Dnes som sa rozprával s jedným známym z "vyšších právnych kruhov", a sme sa dobre zasmiali:
prevádzka balkónu na X-linkách je skutočne jedinečná PAL:
Z Banskej Bystrice do Banskej Bystrice cez Banskú Bystricu. Asi skutočne pslnili podmienku spojiť 2 a viac obcí....
nemám za sebou dopravnú školu ale to zjavne asi ani ty nie (autoškola != dopravná škola)
Myslím, že MHD využíva práve najviac pravidelných cestujúcich. Treba práve donútiť prostredníctvom mesačníkom pravdielných cestujúcich nerozmýšľať o alternatívach typu pešibus alebo IAD a nepravidelných donútiť rozmýšľať, či by mu nebol výhodnejší mesačník ako jeho alternatíva.
Ale zjavne len tliachaš do vetra.
V živote sa snažím riadiť jednou zásadou: nerozprávaj sa s hlupákom, ostatní by si ťa s ním mohli pomýliť, ktorú som práve teraz porušil. Dúfam, že sa mi v budúcnosti bude dariť ignorovať tvoje príspevky, lebo som sa o to snažil, ale dnes sa mi fakt inak nedalo
DPMBB daval ziadost o schvalenie cennika cestovneho s mesacnikmi a so sucasnou cenou cest. listka - vid diskusia DPMBB. Praveze SAD ZV chcel v roku 2007 zvysovat cenu listka na 17,- Sk, ale ked uz bolo tesne pred spustenim trolejky, tak sa zhacili
Dakedy som sa mesacnika zastaval, pozri moje stare prispevky. Lenze on zvyhodnuje iba PRAVIDELNYCH cestujucich. Neprvidelnym cestujucim sa to ZAKONITE ODRAZI VO VYSSEJ CENE JEDNORAZOVEHO LISTKA. Takze nepravidelnych cestujucich budeme tlacit vyssou cenou k pouzivaniu ID prip. "pesobusu". A to je predsa to co nechceme, chceme mat v busoch co najviac cestujucich. Ci nie? Som zvedavy na Tvoju reakciu, tak pis rychlo! ?
Prečo SAD ZV začal jazdiť za 5 korún až po tom, čo DPM BB ohlásil mesačník?
Prečo SAD ZV za celú dobu pôsobenia nie je schopný zaviesť mesačník na všetkých linkách? Nemyslíš, že práve to je tá karta, ktorá by mu "vojnu" vyhrala, pretože by bola na prospech cestujúcim? SAD ZV robí len kroky, ktoré sú len krátkodobe na prospech cestujúcemu, z dlhodobého hľadiska sú však kontraproduktívne.
a este. Tie bakoopadavce bystricke ozaj robia zle, najma v spicke, ked sa narvate busy sadzv najviac ponahlaju oni dorovnavaju casy vystavanim po zastavkach. Nic ma nevie vytocit viacej ako ako tbus stojaci na narodnej, hustaku, stura prip. poste bez toho aby vybavoval cestujucich. Riesenie je velmi jednoduche - staci ist z konecnej 2-3 min neskor, alebo sledovat spatne zrkadlo a vcas zmiznut. Tak si to vsetko pekne nafot a nakameruj, rad si to pozriem... v ramci ojektivity.. ?
lebo sa budeš oháňať, že SAD ZV má platnú zmluvu. Lebo DPM BB nemá dostatok pojazdných autobusov na zabezpečenie dopravy, keďže im väčšinu busov neprešlo STK ...
Môžeš mi ale odpovedať, či je jazdenie za 13 Sk ťahanie peňazí z peňaženiek občanov a mal by sa ísť za to dopravca hanbiť do kúta? V jednej vete píšeš, že áno, zároveň to platí len na DPM BB?
Jediny kto sa moze spamatat si ty nadavali ste na bystricku sadku a teraz sa jej pchate do zadku. Dopravny Paskvil mesta BB je obycajny suvix ktory plati nenormalne najmy. Nie za Tbusy ale mechanici priestory atd. To nam este nikto nenapisal kolko to stoji. A Habibi mi minule sama skocila na lep ked priznala ze vrcharov a mechanikov neplati DPM ale SADBB. Takze aj ti su v najme. ? Cakal som od vsetkych "objektivnych" kto na to zareaguje ale nikto! ? S takymito nakladmi ti dpmBB za chvilu vyhodi cenu listka na 20SK. Bud rad ze tu mas SADZV. Keby tu nebol tak sa vozis za 17Sk uz teraz, a tutu info mam z viacerych zdrojov a väčšinou z prvej ruky. takze teraz si poklikam na mysku: Spamätaj sa chlape, ak máš v tej hlave niečo.
presne tak! Keby DPM BB zabezpečovalo dopravu v BB v plnom rozsahu, tak by boli žrúti peňazí obyčajných ľudí. Ich trápne maxizľavy za 500 Sk jazdiť celý mesiac zadarmo by nikoho nezaujali a od obyčajných ľudí, ktorí by si chceli platiť za každú jazdu by ťahali 13 Sk, presne tak ako to teraz robí SAD ZV. Bohužiaľ, SAD ZV mi nedáva možnosť cestovať všetkými linkami do Sásovej za 5 korún ale za 13. Presne tak isto ako tomu bolo do zavedenia trolejbusov. Na týchto trasách práve žral peniaze ľuďom, a teraz hovoríš a ty a im podobný, že penaize ľuďom šetrí. Prečo nešetrí peniaze sásovčanom? Prečo za 5 Sk nezajdil od roku 2006?
Najnizsie cestovne = najviac cestujucich (to si prave priznal) = EKOLOGIA. Nauc tuto rovnicu DPMBB a ja im zacnem fandit. Zatiel som za to aby sa žrúti penazi obyvatelstva BB isli hambit do kuta.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.