Otázka ponuky a dopytu je v BB nasledovná:
Ponuka:
- staré karosy od SAD ZV /aj v prímestskom prevedení/ - 50%
- nové karosy od SAD ZV /rad 9xx/ - 50%
- žiadne nízkopodlažné autobusy SAD ZV/jeden na testovačke kade-kde, len nie tam, kde by mal/
- cestovné 14,- Sk, alebo 5,- Sk /podľa toho kto kde býva/
- trolejbusy DPMBB /síce po GO, kúria a sú označené v zmysle
- žiadne nízkopodlažné trolejbusy DPMBB /zatiaľ ani objednané/
zákona, ale inak stále len trolejbusy/
- stredne zabehnuté a novšie karosy DPMBB /stoja vo vzovni, resp. nie sú schopné premávky vďaka "údržbe" SAD ZV/
- 2 nízkopodlažné CItyBusy /stojace vo vozovni, reps. na kyvadlovej doprave/
- 4 čiastočne nízkpodlažné minibusy /len na doplnkových linkách/
Dopyt:
- čím nižšia cena: VYHRÁVA cestovné 5,- Sk /resp. 10,- Sk na kyvadlovke/
- čím väčšie pohodlie: žiaľ, s ohľadom na predchádzajúci bod, nie je moc z čoho vyberať, čo ide-to ide a buďme radi.
- pravidelné a husté intervaly (tak ako je potreba): v prípade Sásovej opäť drahšie cestovné, nijaké extra busy /dokonca lowXtra/ a nepostačujúcic interval
- Podlavice: rovnako ako Sásová, s tým že o kĺbe môžu snívať /aj o prímestskom/ a ani kyvadlovka tam nie je.
Dvakrát podčiarknuté: vzhľadom k možnostiam vychádza jednoznačne CENA. Zvyšok aj vďaka žabomyším prieťahom a prekáračkám "cestujúci substrát" nerieši (aspoň vo väčšine). Nuž teda poviem za seba: pokiaľ ide o občana (ale aj o vlastný vačok), asi by som dal trolejbus tiež aspoň za 10,- Sk, a ukázal, že lepšie je, aby sa v ňom viezlo 20 ľudí za 10 Sk ako 7 ľudí za plný kotol /14,-/.
Ponuka:
- staré karosy od SAD ZV /aj v prímestskom prevedení/ - 50%
- nové karosy od SAD ZV /rad 9xx/ - 50%
- žiadne nízkopodlažné autobusy SAD ZV/jeden na testovačke kade-kde, len nie tam, kde by mal/
- cestovné 14,- Sk, alebo 5,- Sk /podľa toho kto kde býva/
- trolejbusy DPMBB /síce po GO, kúria a sú označené v zmysle
- žiadne nízkopodlažné trolejbusy DPMBB /zatiaľ ani objednané/
zákona, ale inak stále len trolejbusy/
- stredne zabehnuté a novšie karosy DPMBB /stoja vo vzovni, resp. nie sú schopné premávky vďaka "údržbe" SAD ZV/
- 2 nízkopodlažné CItyBusy /stojace vo vozovni, reps. na kyvadlovej doprave/
- 4 čiastočne nízkpodlažné minibusy /len na doplnkových linkách/
Dopyt:
- čím nižšia cena: VYHRÁVA cestovné 5,- Sk /resp. 10,- Sk na kyvadlovke/
- čím väčšie pohodlie: žiaľ, s ohľadom na predchádzajúci bod, nie je moc z čoho vyberať, čo ide-to ide a buďme radi.
- pravidelné a husté intervaly (tak ako je potreba): v prípade Sásovej opäť drahšie cestovné, nijaké extra busy /dokonca lowXtra/ a nepostačujúcic interval
- Podlavice: rovnako ako Sásová, s tým že o kĺbe môžu snívať /aj o prímestskom/ a ani kyvadlovka tam nie je.
Dvakrát podčiarknuté: vzhľadom k možnostiam vychádza jednoznačne CENA. Zvyšok aj vďaka žabomyším prieťahom a prekáračkám "cestujúci substrát" nerieši (aspoň vo väčšine). Nuž teda poviem za seba: pokiaľ ide o občana (ale aj o vlastný vačok), asi by som dal trolejbus tiež aspoň za 10,- Sk, a ukázal, že lepšie je, aby sa v ňom viezlo 20 ľudí za 10 Sk ako 7 ľudí za plný kotol /14,-/.
Papyr
zavedenim kyvadlovej dopravy do Sasovej ste ma velmi vyrazne nepotesili. Neda sa to charakterizovat inak, ako truc-linka.
Dufal som, ze krizu sposobenu SAD Zvolen budete riesit inak, pravnickejsie. SAD Zvolen bola zalovatelna na mnoho paragrafov, namatkou spomeniem §47 pismeno c) Obchodneho zakonnika, nevyuzili ste z toho nic a nezalovali ste ich. Namiesto cesty obvyklej v pravnom state ste sa znizili na uroven svojho rivala a zaviedli truc-linku bez licencie, ktoru ste zahrnuli pod hlavicku kyvadlovej dopravy. Dali ste tak svojim odporcom do ruky silnu zbran. Tento krok sa este moze obratit proti vam. Nehovoriac uz o tom, ze mizernym oznacenim linky a informovanostou ste prispeli k chaosu pre cestujuceho.
Tak takto teda nie, mily DPmBB. Takto sa to nerobi. Velmi vyrazne ste ma sklamali. Cakal som od vas viac urovne. Mimochodom, tymto vas prestavam hajit aj na imhd.sk, aj na strankach mesta BB, aj na inych strankach. Este tento mesiac som vas hajil oproti SAD ZV kvoli zvolenskym truc-linkam. Zavedenim tejto truc-linky ste zo mna spravili kompletneho debila. Takze dost bolo obhajovania DP.