Otázka ponuky a dopytu je v BB nasledovná:
Ponuka:
- staré karosy od SAD ZV /aj v prímestskom prevedení/ - 50%
- nové karosy od SAD ZV /rad 9xx/ - 50%
- žiadne nízkopodlažné autobusy SAD ZV/jeden na testovačke kade-kde, len nie tam, kde by mal/
- cestovné 14,- Sk, alebo 5,- Sk /podľa toho kto kde býva/
- trolejbusy DPMBB /síce po GO, kúria a sú označené v zmysle
- žiadne nízkopodlažné trolejbusy DPMBB /zatiaľ ani objednané/
zákona, ale inak stále len trolejbusy/
- stredne zabehnuté a novšie karosy DPMBB /stoja vo vzovni, resp. nie sú schopné premávky vďaka "údržbe" SAD ZV/
- 2 nízkopodlažné CItyBusy /stojace vo vozovni, reps. na kyvadlovej doprave/
- 4 čiastočne nízkpodlažné minibusy /len na doplnkových linkách/
Dopyt:
- čím nižšia cena: VYHRÁVA cestovné 5,- Sk /resp. 10,- Sk na kyvadlovke/
- čím väčšie pohodlie: žiaľ, s ohľadom na predchádzajúci bod, nie je moc z čoho vyberať, čo ide-to ide a buďme radi.
- pravidelné a husté intervaly (tak ako je potreba): v prípade Sásovej opäť drahšie cestovné, nijaké extra busy /dokonca lowXtra/ a nepostačujúcic interval
- Podlavice: rovnako ako Sásová, s tým že o kĺbe môžu snívať /aj o prímestskom/ a ani kyvadlovka tam nie je.
Dvakrát podčiarknuté: vzhľadom k možnostiam vychádza jednoznačne CENA. Zvyšok aj vďaka žabomyším prieťahom a prekáračkám "cestujúci substrát" nerieši (aspoň vo väčšine). Nuž teda poviem za seba: pokiaľ ide o občana (ale aj o vlastný vačok), asi by som dal trolejbus tiež aspoň za 10,- Sk, a ukázal, že lepšie je, aby sa v ňom viezlo 20 ľudí za 10 Sk ako 7 ľudí za plný kotol /14,-/.
Ponuka:
- staré karosy od SAD ZV /aj v prímestskom prevedení/ - 50%
- nové karosy od SAD ZV /rad 9xx/ - 50%
- žiadne nízkopodlažné autobusy SAD ZV/jeden na testovačke kade-kde, len nie tam, kde by mal/
- cestovné 14,- Sk, alebo 5,- Sk /podľa toho kto kde býva/
- trolejbusy DPMBB /síce po GO, kúria a sú označené v zmysle
- žiadne nízkopodlažné trolejbusy DPMBB /zatiaľ ani objednané/
zákona, ale inak stále len trolejbusy/
- stredne zabehnuté a novšie karosy DPMBB /stoja vo vzovni, resp. nie sú schopné premávky vďaka "údržbe" SAD ZV/
- 2 nízkopodlažné CItyBusy /stojace vo vozovni, reps. na kyvadlovej doprave/
- 4 čiastočne nízkpodlažné minibusy /len na doplnkových linkách/
Dopyt:
- čím nižšia cena: VYHRÁVA cestovné 5,- Sk /resp. 10,- Sk na kyvadlovke/
- čím väčšie pohodlie: žiaľ, s ohľadom na predchádzajúci bod, nie je moc z čoho vyberať, čo ide-to ide a buďme radi.
- pravidelné a husté intervaly (tak ako je potreba): v prípade Sásovej opäť drahšie cestovné, nijaké extra busy /dokonca lowXtra/ a nepostačujúcic interval
- Podlavice: rovnako ako Sásová, s tým že o kĺbe môžu snívať /aj o prímestskom/ a ani kyvadlovka tam nie je.
Dvakrát podčiarknuté: vzhľadom k možnostiam vychádza jednoznačne CENA. Zvyšok aj vďaka žabomyším prieťahom a prekáračkám "cestujúci substrát" nerieši (aspoň vo väčšine). Nuž teda poviem za seba: pokiaľ ide o občana (ale aj o vlastný vačok), asi by som dal trolejbus tiež aspoň za 10,- Sk, a ukázal, že lepšie je, aby sa v ňom viezlo 20 ľudí za 10 Sk ako 7 ľudí za plný kotol /14,-/.
Papyr
A ten bordel v doprave v BB uz prudko pripomina Ukrajinu. Marsrutky. V podstate DPmBB urobil to iste, co kedysi Horuca strela. Licencia na nepravidelnu dopravu a pravidelne jazdenie po trase konkurencie. Fakt som ocakaval od DPmBB inu uroven. Nuz ale, so Snopkom na cele jazdime vesele, vlastne co som cakal...