Reply on: Votrelec #26138:
ked ma vodic na konecnej cas, tak ide aj do voza skontrolovat v akom je stave.Nejde len o dym z cigariet, vtedy sa treba jednoznacne stazovat. Niektorym vadi vydychany vzduch (moze to byt len subjektivny pocit), ale tam boli/su "vonavejsi" cestujuci.
Ina vec je leto, to je stav s ktorym sa bez investicie (klimatizacia) neda nic urobit. A ked sa niekto spoti v buse, je to problem skor hygienicky ako zdravotny, lebo teplo je aj vonku.

Re #26142 kvorka: nie, v autobusovej forme ma buducnost len 1 z tych liniek. Keby sa vyriesil problem s platenim (t.j. PCL a prestupne listky), nie je problem 1 z nich zdrusit a posilnit 23.
OP Zivotne prostredie priamo predpoklada, ze mesto BB vyuzije EU fondy na ekologizaciu MHD, takze v tejto 7-rocnici sa, dufajme, dockame trolejbusov v Sasovej. Ale aj napr. v Podlaviciach (predlzenie z FDR).
Papyr
dnes mi prisla jedna smska, ktora mi pripada velmi inspirativna pre tarifne odbavenie DPmBB.
Odosielatel: 9020620
Odoslana: 15.12.2007 17:37:04
----------------
DP hl.m.Prahy, a.s., Jizdenka prestupni 20,- Kc, Platnost od: 15.12.07 17:36; do: 15.12.07 19:06. Pouze v pasmu P. 3bMOYEPxV / 48690;
----------------
Skuste si zistit, kolko by chceli operatori na Slovensku pri takej smske zarobit. Ak len dve-tri koruny, to uz by sa oplatilo zaviest.
Myslim to uplne vazne.