Reply on: Petik #26042:
Nad týmto som sa zamýšľal už dávno. SAD ZV ukazuje, že dokáže jazdiť v takom istom rozsahu ako s dotáciou, tak aj bez a dokonca lacnejšie. Prečo by to teda mesto nemalo využiť vo svoj prospech a schváliť pre SAD ZV na vykonávanie MHD výšku dotácie 0 na všetky ostatné linky MHD, ktoré SAD ZV vykonáva? Veď ukazuje, že dotáciu nepotrebuje...
Vladimír
Pri zmenách je to obyčajne problém, lebo sa prelepí platný CP tým, ktorý ešte len bude platiť. Určite to takto robia minimálne v KE, PO, NR a ZA. Je tam stála dilema, či je prednejšie informovať o novom CP vopred alebo zaistiť aktuálnosť CP až do konca jeho platnosti. Z priestorových dôvodov oboje obyčajne nejde.
Bystrický problém je o niečom inom. Obnovenie trolejbusov je shcválené postupným nabiehaním liniek. Časový harmonogram je, povedal by som, všeobecne známy. Čudujem sa, že práve Ty, človek, ktorý aj na iMHD ako doma, sa budeš rozčuľovať. Veď o tom, že ktoré linky jazdia a ktoré kedy začnú jazdiť tu bolo popísané hory.
http://www.imhd.sk/bb/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5187