Nuž, nak odpustia pán riaditeľ, lebo sme na hlavu boli...dáka materinská láska a či čo to bolo ??..žeby ten pôrod trolejbusov zanechal na ňom tú stopu ??..aj mne je divné, že sme po januári 2006 platili opravárov na troleji..dispečérov...elektriku na drotoch ...načisto sprostí sme dakerí boli..len ten riaditeľ vedel, že raz to pôjde..a sme mohli aj dróty predať...aj tú elektriku vypnúť a urobiť radosť tomu Adkovi..je predsa náš !!..ocko kamionoval..hej máš pravdu a prečo sme to vlastne robili???..všetci zamestnanci SAD BB sa pýtajú prečo??..veď sme sa mohli odstrihnúť, keď nás mesto zakopalo...veď toto mesto okrem toho že je Kocúrkovo visí na našich stĺpoch ako osvetlenie..a raz sme sa zobudili a bola TMA...
A prečo si ty neprišiel zachrániť MHD BB ??..mohol si ukázať tomu ing čo je teraz taký spokojný na meste ako sa to robí.. ? vraj mu je tak dobre v teple nevie si vynachváliť )))
pokým si držiteľom platne udelenej dopravnej licencie na výkon pravidelnej autobusovej dopravy, tak ti vzniká prevádzková povinnosť bez ohľadu na to, či s tebou objednávateľ uzatvoril zmluvu o výkone vo verejnom záujme. Samozrejme môžeš požiadať správny orgán o odňatie dopravnej licencie, čo sa ale nestalo, čiže dopravca mal povinnosť zabezpečovať výkon MAD. V podstate rovnaké je to aj v prípade prevádzkovania dopravy na dráhy.
este sa doplnim:) Som presvedceny, ze spoje v spicke su ziskove. Dotacia sluzi preto, aby MHD jazdila po cely den aj pocas vikendov, ked je obsadenost spojov mensia, a aby tiez jazdila do casti, kde nie je hustota obyvatelov taka velka aby zabezpecila dostatocnu obsadenost a ziskovost spojov.
Obavam sa ze vtedy dalej nedovidelo hlavne BBDS. Tymto "vykrikom do tmy" nasrali vsetkych a v konecnom dosledku prisli o celu MHD.
Mali zrusit (alebo vyrazne zredukovat) vecerne spoje, vikendove spoje, pripadne dopoludnajsie spoje, atd. V podobnom style sa vyjadroval aj niekto z BBDS (snad este pred Snopkom) v prvej polovici 90-tych rokov. Vtedy hovorili nieco ako "MHD bude jazdit iba v spicke, aby odviezla ludi do prace a z prace". To by pri rozumnom vysvetleni bolo ovela pochopitelnejsie pre cestujucich.
Lenze oni radsej spravili truc podnik a vieme ako skoncili... Tak im treba!
Dnes sa tak isto sprava Adrian, tak dufam ze ho neminie rovnaky osud.
Akurat, ze v tom case bolo vydieracom mesto a BBDS tymto krokom len urobila vykrik do tmy, aby sa vobec niekto zacal zamyslat nad tym, ze Blbotin nad Hronom si neobjednal ziadne vykony vo verejnom zaujme na rok 2005 (teda dotacia 0 Sk, co nema na Slovensku obdobu - ale to vlastne obrovske mnozstvo veci je mozne len tu)...
Áno nerozumieš, ale kto sa pýta zväčša sa dozvie. BBDS sa chovala v roku 2005 tak ako ju tlačilo mesto a tí ktorí tomu rozumejú a tiež tí ktorí MHD potápali boli žiaľ páni poslanci. BBDS nepoznala podmienky za akých bude prevádzkovať MHD /a nech niekto skúsi oponovať/ prvá dotácia do MHD v roku prišla v júli !! Nebolo jasné stanovisko aké výkony chce mesto objednať no bolo jasné, že neposkytne dotáciu vo výške aká bola v roku 2004 /ono ak by si čítal prehľady ktoré tu sú spracované Kamim tak by si možno rozumel skôr/ takže je toho viac no ja nie som kompetentná poskytovať tieto informácie naviac by ma s obľubou niekto obvinil , že som neobjektívna ? Potešilo by ma, keby si teda ty inciatívne začal pátrať čo sa stalo a aj prečo. Je ľahké napísať , že Ondro je hovädo, ale je fajn zistiť prečo sa tým hovädom stal. ? Ozaj a to v tých trolejbusoch FAKT nikdy nekúrili ?? Neviem ako sásovčanka posúdiť. Skús popátrať myslím to v dobrom ?
Ako to bolo s MHD? No pred 1.1.2006 zle a po 1.1.2006 ešte horšie. ? Ja len nerozumiem zopár veciam. Prečo začala BBDS kúriť v trolejbusoch v decembri 2005, zhodou okolností v období, keď už bolo takmer isté, že MHD bude robiť SAD ZV? Prečo BBDS chcela zrazu obnoviť nočnú dopravu, rozšíriť zľavy, ba dokonca zlacnieť cestovné v decembri 2005? Prečo len vtedy začala hovoriť o rozšírení trolejbusov do Sásovej? Proste z tohto mi vyplýva, že cestujúci bolo to posledné, na kom BBDS záležalo. Keby MHD robili tak, ako ju chceli robiť od 1.1.2006, neexistuje, že by sa vyhlásila súťaž na prevázkovateľa MHD a keby sa aj napriek tomu stal ZV jej prevádzkovateľom, ľudia by za BBDS bojovali. Takže ani BBDS tú dopravu nezachránila, len keď jej tieklo do topánok, zobudila sa, ale bolo už príliš neskoro. V istých veciach bola BBDS lepšia ako ZV, v niektorých nie. Mesto vyberalo jednookého medzi slepými. Ale čo bolo, bolo... Tak mi len prosím napíš, či s týmto súhlasíš alebo nie. ?
Samozrejme, že je to zjednodušené. Len som chcel v krátkosti poukázať na fakt, prečo majú niektorí cestujúci negatívne názory na trolejbusy, kde je asi "ten pes zakopaný", to je všetko. Viem, že tebe to nestačí a kdečo vieš podrobnejie ako ja, ale nemal som v úmysle robiť podrobnú históriu vývoja MHD, ale upozorniť na zopár vecí, prečo ľudia trolejbusy odmietajú. ? Aj keď tu je to zase 90% diskutujúcich jasné.
Nuž chýba ti veľa informácií, ale zase máš vela elánu a snáď to pomôže no a ako to bolo s tou MHD BB sa môžeš v sobotu opýtať priamych účastníkov a pamätníkov ? verím , že budú tam.
No ja až takú výstižnú zrovna prvú tretinu príspevku nepovažujem, pretože je to priveľmi zjednodušené a chýbajú niektoré fatky ako dôvody dôsledkov - ale to preberieme osobne.
Re #25861 BZUCO: To sú typicke príspevky niekoho, čo vôbec nevie, o čom píše, nemá aboslútne dostatočné znalosti a informácie a len šteká do vetra naprázdno s jediným účelom - ovplyvňovať určitým smerom verejnú mienku. Skrátene sa to volá demagóg = ten, kto frázovito a lživo pôsobí na ľudí a ich city a pudy zneužitím klamnlivých sľubov, pocitov, predsudkov alebo neznalosti.
Bzucovi to nevycitaj, on iba citoval prispevky z diskusie co ho tak "vytocila". ? To, co si napisal je vystizne, by priam by som povedal, ze si demaskoval a odhalil slabiny bystrickej MHD ako takej v tej dobe, teraz je to este horsie, ale uz nanajvys ziaduce aby aj v BB svitlo na lepsie casy a veci ktore boli a su "postavene na hlavu" sa konecne postavili na nohy!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petik