Boze v tomto meste je bordel, to si bryndzari mozu robit naozaj co sa im zachze??? To vucka musela velmi rychlo konat aby vydala nove cp na primestsku liku 55 to co ma znamenat???? A mesto s tym predsa musi suhlasit primestky spoj nesmie ist rovnako ako mhd a stavat na kazej zastavke...a samozrejme tam musi byt aj ina tarifa.....
Schuhu
Táto cesta je zapracovaná v ÚPN už niekoľko desaťročí (ako väčšina dopravných stavieb), no dlho bolo o tejto ceste ticho. Keď padol projekt výstavby najväčšieho banskobystrického sídliska na Pršianskej terase (1989), upustilo sa aj od tejto cesty. V 90-tych rokoch sa nič nedialo, no situácia sa po r. 2000 začala meniť. Na Pršianskej terasa sa rozmáha výstavba (na jar 2008 sa začína výstavba 10 bytových domov), s tým súvisí aj rozvoj cestnej infraštruktúry.
Rok 2004: Konečne! Jedno číslo banskobystrického dvojtýždenníka BB Žurnál informovalo ohľadne výstavby tejto cesty, podľa uvedeného, výstavba sa mala začať už v nasledujúcom roku 2005.
Rok 2005-6: Nedeje sa nič, zrejme preto, lebo sa čakalo na výstavbu kanalizácie z fondov EÚ, keďže tieto stavby musia byť navzájom skoordinované.
Rok 2007. Tohto roku som tam bol 2-krát (v máji sa nedialo ešte nič, k 20.9. som ostal takmer v šoku). Od strany Pršianskej terasy už bola ukončená výstavba kanalizácie, s tým, že bol vyhĺbený zárez na novú cestu, cestné lôžko bolo vysypané štrkom. Vyzeralo to tak, už len prevalcovať, spevniť a položiť asfalt. Je pravda, že dokončenie bude prebiehať v rámci inej stavby (výstavba cesty), to čo sa spravilo doteraz, je v rámci projektu výstavby kanalizácie. Neviem, či sa cesta dokončí bezodkladne (dúfam, že áno), alebo tam bude istý časový odstup. Na jednej stránke som objavil termín 2009-2011, ale osobne si myslím, že to bude skôr. V najbližších dňoch sa opäť chystám ísť do terénu a zistiť, čo je nové (toto čo píšem, platí ešte k septembru).
Ide o projekt výstavby miestnej obslužnej cestnej komunikácie Kremnička (vozovňa) - Pršianska terasa - Malachov. Osobne ti neviem povedať, či úsek Pršianska terasa-Malachov sa bude stavať spolu s 1. úsekom (Kremnička-Pršianska terasa), alebo sa zatiaľ postaví len tento 1. úsek. Využije sa doterajšia slepo zakončená komunikácia s dĺžkou 1050m, ktorá vychádza oproti vozovne, končí v hlbokom lese. Paradoxne, s tou kanalizáciou sa začína, od opačného konca, od Pršianskej terasy. Neviem, či sa už spojili z oboch strán.
Inak tá slepo zakončená cesta vyniká veľkými zvláštnosťami - bolo už aj nastriekané vodorovné značenie (značne vyblednuté), boli osadené aj zvislé dopravné značky, ale hlavne trolejové stožiare (s úchytom na jednej strane, najprv vpravo, v ostrej pravotočivej zákrute 100 m pred koncom sa stožiare presunuli na ľavú stranu). Po pravej strane ide zarastený chodník. Tráva už niekde rastie aj uprostred cesty.
Pokúsim sa získať bližšie informácie na MsÚ, ak niečo zistím, ihneď to sem dám.
Mám aj zopár fotografií (stav: september 2007), kto má záujem, ozvite sa a pošlem na mail.