jedina linka so skutocne hodinovym intervalom je sedmicka... aj to iba cez vikend... to, ze trojka ma hodinovy interval je vyvolane tym, ze este chodi do tesca dalsia linka s hodinovym intervalom...
Existuje aj nejaký rozumný dôvod, prečo sa trolejbusové linky budú spúšťať postupne? Trochu nechápem tomu, prečo sa budú linky spúšťať v 4 rôznych termínoch a nie v jednom, prípadne dvoch (kvôli kruháku pri ESC by som dva termíny pochopil)...
berem spat prepacte zle som si kukol cislo linky ? prepocital som ide o 5 spojov vratane vikendov kde masadka navyse...ale pod otazky platia:) Este raz sa ospravedlnujem
Takže teda TFUJ TFUJ TFUJ trolejbusom ? veľa šťastia na novej ceste ? ? ? ja si v Sásovej kľudne počkám na to ? ? ? a fakt mi nebude vadiť, že po toľkých rokoch budem platiť cestovné ...možno sa sa začnem konečne dobre učiť a budem vodičom ))))
spustenie trolejbusov ma potesilo konecne nejaka pozitivna sprava ?
co ma zarazilo viac je frekvencia spojov trolejbusovej linky cisla 3 v porovnani s autobusovou linkou cislo 3. Trolejbus prehrava a to dost vyrazne ovela menej spojov nez mala sadzv...myslim ze ludia asi nebudu extra nadseny....
Dalsia nezodpovedana otazka v sobotu si mam vybrat ci nastupim do trolejbusu alebo autobusu?
A dalsia cim budem platiti v trolejbuse? kedze dohoda o cipovych je podmienena suhlasom sadzv ktory to zatial neodsuhlasil.
Informacie 3 dni pred spustenim uzasne ? (bleskovky, ta3: aj to bolo len vyjadrenie hovorkyne)
som si ani nevsimol ... nastastie uz neaktualnym prispevkom ? . ostava len dufat, ze dpmbb dodrzi vsetky svoje sluby o zlepseni kvality dopravy, napr. nastupovanie vsetkymi dverami, casove predplatne listky, jazdenie nacas ?
Re #25029 Robo: si naivny alebo nezijes v bystrici? Od soboty teda bude bystrica mat ako prve slovenske mesto trojku trolejbusovu aj trojku autobusovu... esteze aspon tu linku do tesca si nejaky sotoguru v DP ocisloval inak... ?
znamena to sucasne, ze SADZV bola a bude odnata licencia na predmetne autobusove linky? lebo v prispevku sa o tom nikde nepise.
apropo, ako dopadla neunavna poziadavka balkancov na kompenzaciu straty za nizsie dopravne vykony?
Este som zvedavy, kolko ludi sa bude buduci tyzden v trolejbuse 5 dozadovat, aby pokracoval po svojej trase na zeleznicnu stanicu!
Rovnako tak po spusteni liniek 2 a 4 vidim tych dochodcov, co buchaju pod krajskym uradom na kabinu vodica v nemom uzase, preco neodbocil na Usvit a Internatnu.
"Asi ma prilis vela volneho casu a nevie, ako si ma vybit energiu." Na rozdiel od moderneho trolejbusu ani autobus EURO 5 nedokaze prebytocnu energiu rekuperovat.
Re #25022 TeBeCe: Moze mi nejaky cesky brat povedat, ci mu funguje TA3? Nielen ze zrusili v Prahe terestrialne vysielanie, uz to nejde ani cez internet! Skusam to aj doma (wifi/UPC) aj v praci (GTS Novera) a nic! Podobne to neslo dlhu dobu aj niekdy na jar, potom to zase fungovalo.
Čas pripojenia vypršal
Server www.ta3.com má príliš dlhú odozvu.
FLYing: tak to mas to tu.nebudes chodit rano na linke c 3 konecne sa teba zbavime,nebol si dost sympaticky za tim volantom. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
jasne, ze su.. ale ktosi tu splietal pred MsZ 13.12.2005 cosi o EURO4 (nakoniec je ledva EURO3), o nastupe vsetkymi dverami (nakoniec je ledva dvomi), o zlacneni cestovneho (nakoniec je znizenie rovne nule), o znizeni pozadovanej dotacie (nakoniec si sami pytaju vyssiu) a o dalsich a dalsich sluboch, z ktorych nakoniec nebolo viac menej nic... A jeden uzasny letecky inzinierko mudrlant sa tu bude ohanat taraninami len preto, aby sa mohol s niekym povadit... Asi ma prilis vela volneho casu a nevie, ako si ma vybit energiu... Nova milenka by bodla... ?
Agent007