FLYing: tak to mas to tu.nebudes chodit rano na linke c 3 konecne sa teba zbavime,nebol si dost sympaticky za tim volantom. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
jasne, ze su.. ale ktosi tu splietal pred MsZ 13.12.2005 cosi o EURO4 (nakoniec je ledva EURO3), o nastupe vsetkymi dverami (nakoniec je ledva dvomi), o zlacneni cestovneho (nakoniec je znizenie rovne nule), o znizeni pozadovanej dotacie (nakoniec si sami pytaju vyssiu) a o dalsich a dalsich sluboch, z ktorych nakoniec nebolo viac menej nic... A jeden uzasny letecky inzinierko mudrlant sa tu bude ohanat taraninami len preto, aby sa mohol s niekym povadit... Asi ma prilis vela volneho casu a nevie, ako si ma vybit energiu... Nova milenka by bodla... ?
Este ejsno pripomenutie o 50 novych autobusoch normy euro 4 ktore mal SAD ZV nakupit kde ze su nam????? Ak si nepochopil vyznam reakcie tak si sa ohanal ze niesu peniaze na nakup nizkopdlazakov, keby SAD ZV nevygracal zbitocne peniaze na GO starych carachov, prestriekavanie a ine cachre machre nazbieralo by sa ........
Keď si chcem zlepšiť náladu, tak odkliknem v záložkách toto fórum a všetci potom na mňa čumia ako na zhuleného ?.
Normálne, komédia aj s detektívnou zápletkou. Pár hlavných postáv a menej prizerajúcich.
Od koho si mám pýtať autorské práva k zverejneniu v tlačenej forme ?.
ak by si nahodou nevedel okrem nizkopodlaznych autobusov existuju este ja lacnjsie varianty autobusov a to su low entry autobsusy. S takymito autobusmi mozes garantovat nastup pre invalidov. Ich dalsia vyhoda je cenova dostupnost tak o com to prosim ta tocis chlape. A daju sa nasadit ako aj do mhd aj do primesta. Dalsi tvoj argument neobstoji.....
Ty si zial typicky priklad toho, ako si vodici v BBDS nedostatocne plnili svoje povinnosti a teda ak takym, ako si ty boli kratene premie, tak mohli byt radi, ze zamestnavatel neprikrocil k tvrdsiemu postihu za porusovanie pracovnej discipliny, avsak to je len jedna z mnozstva chyb BBDS.
Vysvetli mi, preco by malo byt povinnostou ostatnych reagovat na kazdu primitivnost, ktoru ty alebo iny pako sam vymyslel? Akurat je zaujimave, ze ti je zle prave z toho isteho, co robis... Z toho, co si teraz napisal, je zrejme, ze len jednoducho vyhladavas konflikt a nejde ti o vec samotnu. Mne naopak nie je zrejme, preco tu stale na teba vobec niekto reaguje - asi len preto, ze ho jednoducho ide z tych hluposti roztrhnut.
MF...Flying
Iba na tie primestske linky som narazal. Tam keby si chcel dat nizkopodlazaky. Sorry, mal som to napisat hned nazaciatok. Preto aj to polovicne cestovne pre invalida.
Ja som písal len toľko, že VÚC nemá rovnaký meter na DPM a bryndzu. Keď im v licencií prikázali mať ako záložáky také vozy, ktoré nemáte ani vy, najlepší v galixíí, také mal mať DPM ako záložáky... A prečo DPM musel mať všetko nízkopodlažné a bryndyiari nie, keď VÚC ide o kvalitu prepravy cestujúceho (teda píše to pani Jobbíková). Nie je to postavené na hlavu? Ja nevravím nič, keby sa VÚC ku všetkým správal rovnako, keby aj vám dal pri vydavaní licencie na prímestské linky takéto podmienky (teda všetko nízkopodlažné). Mimochodom, prečítaj si príspevok #24975, tam je koreň veci, tá druhá reakcia bola určená 2008, ktorá to nepochopila, alebo sa tvárila, že to nechce pochopiť. A zase nehovor, že nízkopodlažáky sú na slovenské pomery niečo unikátne... Možno nie jú štandard, ale sú, resp. nakupujú sa, len ten najlepší dopravca v galaxií uprednostnil zastaralé výbehové vysokopodlažné Karosy. ?
Re flying: andrejko taras, taras a stale iba taras... zacni sa prosim ta venovat svojej robote a zacni ju robit poriadne... a tvoje taraniny nie je nikto zvedavy a preto aj na ne nikto nereaguje...
?
no asi celkom pravdu nemáš, ale nach sa vyjadria ktorých sa to týka. S tými platmi...to je mne jedno,ale ako správne vravíš, odmena nie je nárokovateľná. Inak DPMBB je niečo iné ako SADBB a SADZV. Mne je jedno, pre mňa nech MHD prevádzkuje aj ŽSR, ale s trolejbusmi, keď ich tu už v BB máme, a nech sa dodržujú aspoň elementárne veci:
- odchody podľa CP
- označenie liniek podľa CP
- busy mestského typu
- sľúbené nové vozidlá, a nie zázraky C744 a C832
- pravidelný hustý interval, a nie to čo ostalo z linky 22,1,34!
- označníky!!!! Tu sa pýtam, kedy bude bryndziar schopný napísať čísla liniek na zastávkový označník na Námestí slobody? Mohol by si sa, Flying v mojom mene na to spýtať svojho zamestnávateľa? Toto je asi najlepšia ukážka neschopnosti, veď sa to dá z rána do večera urobiť /na rozdiel od kúpy nových busov, alebo iných vecí, že?/. Tak kedy? ? ?
A este: bol to velmi dobry tah zamestnat najpapulnatejsich prispievatelov tohto fora. A ktorych ste aj nezamestnal tych ste aspon urcitym sposobom zainteresoval do prace v DPMBB. Zavrel ste im tym usta (klavesnicu). Aj za toto poklona. Poklona myslena uprimne.
Ozaj to mam capnut sem na forum? Nieco o krateni premii z dovodov zlych hospodarskych vysledkov firmy a nadspotreby elektrickej energie? pricom vodici si vzorne a zodpovedne plnili svoje povinnosti? ja viem ze premiova zlozka mzdy je ciastka ktoru zamestnavatel moze a nemusi poskytnut ale takto sa to nerobi. Neviem, mam sem napisat aj nieco konkretnejsie?? O slubovani odstupneho pre vsetkych vodicov v januari 2006? Stop, Andrejko, zastav sa. Takze bohuzial taketo veci ma tlacia na srdiecku a aj ony su dovody k tomu ze som sa otocil k obnoveniu trolejbusovej dopravy chrbtom.. A zo zaciatku som trolikom velmi fandil, potvrdia vam to aj Luk, JJ, mimi, expres... Len kym som sa nedozvedel ze kto vlastne za znovuspustenim trolikov stoji. A dalej vyhlasenia vasich zamestnancov o ruseni priamych liniek, o fungovani DPMBB bez dotacii a podobne zvasty. Az mi z toho zacalo byt na byt na blivajz. Pan Snopko, vtedy ste mal napisat na toto forum a ozvat sa.. Uviest veci na spravnu mieru.. pripadne aj pribrzdit byvalu kolegynu Habibi a svojich zamestnancov v osocovani sadZv a jej pracovnikov? Myslim ze by to ani nahodou nezaslo az do takychto extremov.. PS: Napriek vsetkemu sa mi vas prispevok paci. Strucny vecny bez ocovania. Aspon niekto si vie nervy udrzat na uzde ?
TeBeCe
http://www.ta3.com/sk/reportaze/63580_b-bystrica-po-takmer-dvoch-rokoch-budu-opat-jazdit-trolejbusy