Tvoja reakcia na lietajúceho inžiniera je presne taká akú si tu svojími inteligentnými príspevkami zaslúžil ja som už odmietla komunikovať s týmto zakomplexovaným mladým mužom..niekedy mám pocit , že mu už iba keľňa chýba do hrsti..inak bolo by fajn keby mu niekto spod zadku vytiahol to anatomické sedadlo a posadil ho na drevenú za volant možno keby vedel čo stojí jeho pracovné kreslo tak keruje postojačky..uvedomelý muž.. ?
Prosím Ťa, myslíš, že on so svojím IQ na hranici imbecility môže niečo takéto zložité, ako si napísal, pochopiť?
Ale je to zvláštne, že priaznivci STS sa regrútujú prakticky výhradne medzi takýmito psychicky narušenými indivíduami, ako sú nezletilí zlodeji autobusov a podobne...
Počúvaj ma, ty pohlavný orgán! Samozrejme, že nepoberá žiadne dotácie. Príjem z nájmu za busy NIE JE dotácia bez ohľadu na to, čo si o tom myslí nemysliaca cvičená opica krútiaca koláčom. A keď je nájomné za busy také nekresťanské, tak do toho tvoj úžasný zamestnávateľ, Strojno-Traktorová Stanica Cottage Cheese City, prevádzka Výcvik šimpanzov, nemal dobročinne ísť, ty momotko premúdrelý!
Neviem, ktorým smerom je tvoja otázka "je schopny dpm bb prevadzkovat dopravu v bb vo vyske dotacie, ktoru dostava sadzv?" postavená. Pýtaš sa, či je vôbec schopný dopravu prevádzkovať, či je schopný dopravu prevádzkovať v súčasnom rozsahu za tie peniaze alebo či táto dotácia by postačovala na výkony, ktoré chce DPM poskytovať?
Celé je to o tom, že sa často niekto oháňa výškou dotácie, avšak zásadne nkto nepovie, čo sa za tie eniaze očakáva. To DPM by rovnako mohol začať vykrikovať, že je schopný robiť MHD i za dotáciu 10 mil. a nie napr. 30 mil. Sk (niečo také urobila SAD ZV v decembri 2005, keď oblbovala poslancov a primátora). Skutočnosť, že by výkon (napr. v špičke by sa jazdilo na nosných linkách s intervalom 30 min a pod.) a celkovo by kvalita dopravy a záujem o ňu poklesli, by bola podľa takéhoto zmýšľania opäť nezaujímavá.
O toto tu ide - nie je podstatné len koľko čo stojí, ale či je účel služby splnený a či je jej kvalita dostaočná i vzhľadom na ďalšie úlohy, ktorý sa jej kvalitným plnením sleduje - v prvom rade potlačovanie individuálnej automobilovej dopravy, stacionárnej dopravy (parkovanie), znižovanie ekologických dopadov nielen na ovzdušie, ale celkovo na životný priestor v sídelnom útvare, ako aj zabezpečovanie sociálnej služby voči občanom. Efekt naplnenia účelu má svoju opzitívnu hodnotu, ktorú je však ťažko vyčísliť vo finančných jednotkách, ale to neznamená, že keď náklady sa vyčísliť dajú, tak že sa do porovnávania nemá započítavať i pozitívny efekt pôsobiaci vo vzťahu k nákladom ako výnos. Skrátka nemožno brať do úvahy výlučne len to, koľko to stojí a či nejaká "súkromná! obchodná spoločnosť si bude vykazovať uspokojivé hospodárenie...
Flying, kým, si budeš mýliť dojmy s pojmami, tak radšej nepíš nič a nie to ešte aby si do niekoho neoprávnene útočil. Vyskakovať do niekoho, aby si sa snažil zosmiešňovať výdavok na jeho stoličku, ktorá je pre administratívneho zamestanaca úplne prirodzenou súčasťou výkonu práce... to už keby sme pristúpili na takúto absurdnú hru, tak by bolo určite zaujímavejšie sa zaoberať tým, koľko stál autobus, na ktorom sa vyvážaš ty. Inak na túto tému som už čosi písal i v prísevku #21027
Ad "Tot minule vyhlasoval ze DPMBB nepobera ziadne dotacie a funguje len z vlastnych zdrojov. Pravda je uplne, uplne inde.. " - tak toto opäť len dokazuje, že robíš v SAD ZV a pravda pre teba znamená účelové prekrútenie niečoho, čo si počul ešte od väčšieho demagóga. To, že niekomu zaplatíš nájomné za užívanie veci, ktorú ti poskytol na základe toho, že si s ním z vlastnej vôle podpísal zmluvu, nemožno ani náhodou nazvať dotáciou! Ku konštatovaniu "nekrestanske milioniky za najom busov" ti môžem napísať len toľko, že je to menej, ako pred pár rokmi platil predchádzajúci dopravca, ale to už akosi nikto nepovie. Kedysi bola síce výška dotácie vyššia, ale vyššií bol i nájom, takže reálne množstvo peňazí smerujúcich do dopravy bolo podstatne nižšie, ako by sa zdalo. Teraz je nižšia dotácia a nižší nájom, ale čo je podstatné, je výrazne nižší jazdný výkon - uznaj, že vykrikovať, že mám nižšiu dotáciu, ako predtým iný dopravca, je smiešne a to hlavne v prípade, keď sa teraz poskytovalo o cca 26 % menej výkonov!!!
Ale stále mi nie je jasné, nad čím vlastne nariekaš - mám pocit, ako keby si závidel, resp. ťa štvalo, že DPM stále môže existovať...
Ak Lukovi napises nieco proti srsti je schopny len podrazdene reagovat. Tot minule vyhlasoval ze DPMBB nepobera ziadne dotacie a funguje len z vlastnych zdrojov. Pravda je uplne, uplne inde.. Tie nekrestanske milioniky za najom busov im pohodlne stacia aj na prevadzku minibusov, na skusobne jazdy trolikov, a dokonca aj fungel nove zariadenie do väčšiny kancelarii vo vozovni.. Hm, Luk, kolko stala ta stolicka na ktorej sedkavas? ?
Je tu ďalší busboard - na Active, na pravej strane zatiaľ videný len na ZV-306BI.
Na Huštáku pri prechode pre chodcov práve natiahli reťaze na tie stĺpiky čím akože chcú uzatvoriť chodník po pravej strane (od Európy) k zastávke Ul.J.Kráľa ?
Mirosk: Tvoj starý otec bol dobrý chlap a vodič, otca máš tiež v pohode, až na to že teraz chodí hlboko zamyslený ? prečo nemal vtedy na výber, vrece zemiakov alebo teba! Asi sme si nevšimli, že EÚ zaviedla nové pravidlá: vykradneš alebo ukradneš auto - budeš automechanik, pichneš na ulici nožom človeka - bude z teba chirurg, vykradneš banku - zamestnajú ťa v nej a kto sa živí poctivou prácou, šup do basy. ? Začalo platiť staré dobré príslovie: Priateľa si drž pri tele ale nepriateľa ešte bližšie! ? Keď už dávaš odkazy pre Luka, že p.... je lepšia ako trolejbus, skús to aj u seba, niektoré veci sú lepšie ako autobus!
Vlk: Máš pravdu ? Už len dodať: "No počkaj zajac!" ?
na bus mám LEGÁLNE papiere a aj LEGÁLNE jazdím. A vždy budem proti takým ako TY, ktorí nám týmto robia hanbu, nakoľko byť vodičom BUSu je veľká zodpovednosť, čo je niečo, čo ti chýba a rovnako potom je vodičský stav označovaný za ten, kde sú zamestnaní kdejakí zlodeji. Rovnako neviem, ako si to obháji Aďko, nakoľko pri prijímaní do zamestnania sa žiada výpis z registra trestov a takýchto ľudí sa mali vyvarovať, nie ich zamestnávať a pretŕčať sa pred kamerou... ? ? ?
pokial viem, tak verejna doprava je financovana AJ z verejnych financii - kedze sa tu na fore diskutuje o tom, kolko vlastne dpm bb dostane ako dotaciu na prevadzku trolejbusov a ci najomne za autobusy je alebo nie je "skryta" dotacia, tak som otazku polozil inak - je schopny dpm bb prevadzkovat dopravu v bb vo vyske dotacie, ktoru dostava sadzv? podla mna otazka znie jasne, nechapem tvoju mierne podrazdenu reakciu
ak má byť jediným kritériom výberu dopravcu MHD výška dotácie, tak rovno zrušme celú MHD (čo sa aj tak už čoskoro s STS stane...) a vyvaľme x-krát toľko za nové širšie cesty a za ďalšie km2 parkovísk... ?
PIT
Celé je to o tom, že sa často niekto oháňa výškou dotácie, avšak zásadne nkto nepovie, čo sa za tie eniaze očakáva. To DPM by rovnako mohol začať vykrikovať, že je schopný robiť MHD i za dotáciu 10 mil. a nie napr. 30 mil. Sk (niečo také urobila SAD ZV v decembri 2005, keď oblbovala poslancov a primátora). Skutočnosť, že by výkon (napr. v špičke by sa jazdilo na nosných linkách s intervalom 30 min a pod.) a celkovo by kvalita dopravy a záujem o ňu poklesli, by bola podľa takéhoto zmýšľania opäť nezaujímavá.
O toto tu ide - nie je podstatné len koľko čo stojí, ale či je účel služby splnený a či je jej kvalita dostaočná i vzhľadom na ďalšie úlohy, ktorý sa jej kvalitným plnením sleduje - v prvom rade potlačovanie individuálnej automobilovej dopravy, stacionárnej dopravy (parkovanie), znižovanie ekologických dopadov nielen na ovzdušie, ale celkovo na životný priestor v sídelnom útvare, ako aj zabezpečovanie sociálnej služby voči občanom. Efekt naplnenia účelu má svoju opzitívnu hodnotu, ktorú je však ťažko vyčísliť vo finančných jednotkách, ale to neznamená, že keď náklady sa vyčísliť dajú, tak že sa do porovnávania nemá započítavať i pozitívny efekt pôsobiaci vo vzťahu k nákladom ako výnos. Skrátka nemožno brať do úvahy výlučne len to, koľko to stojí a či nejaká "súkromná! obchodná spoločnosť si bude vykazovať uspokojivé hospodárenie...