Reply on: Ali B. #23553:
to znamená jedno: mesto musí schváliť len taký CP, čo bude rešpektovať potrebné zásady...a na to to žiaľ zatiaľ nevyzerá,lebo aktivity v tomto smere žiadne /hlavne aby mal človek 2 čipové karty/.PS: keď vravíš čo všetko je v radvani, a Sásvoej nič, tak trochu to otočme: potom všetci Sásovčania potrebujú cestovať do Radvane, a nie len ráno a poobede. Sám si napísal opodstatnenosť liniek 21/22 ?
PPS: nech chodí L90 v intervale 20/30/30 a zabudnime na dlhú 21/22.
Isidor
Vyšlo najavo, že spoločnosť "Blue Bird" už raz na Slovensku chcela "investovať", konkrétne v (SAD) Trenčíne.
http://mesto.sk/prispevky_velke/trencin/tradexchcevtrenci1080043560.phtml
(Keby mal niekto bližšie info, ako to tam vtedy dopadlo, sem s tým). Ako z článku vyplýva, prezidentom spol. "Tradex", ktorá mala montovať tieto autobusy, je alebo bol istý pán Lou Babjak.
Zákulisné informácie z KE hovoria, že za súčasnými aktivitami v DPMK, ktorý sa chystá zlikvidovať trolejbusovú dopravu pre "montáž a výrobu autobusov", je zo strany "amerického investora" nejaký zahraničný Slovák. Každý, kto si spočíta 1 a 1 plus klikne na ORSR
http://www.orsr.sk/hladaj_osoba.asp?PR=Babjak&MENO=Lou&SID=0&T=f0&R=0
sa dozvie, že nejaký (zhodou okolností) "Lou Babjak" je momentálne predsedom dozornej rady - prekvapenie - SAD STS CCC
BALKÁNCI SA PRESÚVAJÚ NA VÝCHOD!!! ?