Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: JJ #23542:
no centrum je v tom trojuholníku v strede, takže je pokryté. Lenže ako by si Radvančanovi a Sásovčanovi povedal, že choď L90 v sobotu? Alebo o 18:00? alebo pred obedom v "x"? Ja som za to, aby L90 jazdila častejšie, a potom nech 22 skončí na stanici. Ale pokiaľ to SAD ZV a mesto nezmení, my s tým nič neurobíme.

Ja som už dávnejšie písal, že treba L90 /resp.29/ pustiť viacej, a potom 22 nech ostane na žst. Ale kým to bude...to ešte veľa vody potečie Hronom.
Reply on: Petik #23548:
tak počúvaj, hlúposti píšeš jedine ty, ako sa opovažuješ napísať takto na môj príspevok? Vari ich nečítaš poriadne či už si ako RTV a Smer magazín, že si vytrhneš niečo, čo nadpojíš výmyslami?

1/ ak sa aj pustia Tbusy, busy budú naďalej u SAD ZV, takže priame linky ostanú /pochybujem že balkán by ich zrušil, lebo sú najvýnosnejšie/, a budú chodiť aj popod troleje ďalej - rozmýšľaj!

2/JA rozhodne netvrdím, že treba čakať so spustením trolejbusov, kým sa zatrolejuje Sásová - KDE SI TO vôbec zobral? čítaš ty vôbec? alebo si úplný hypochonder na príspevky, ktoré nezodpovedajú tvojej predstave? Nie každyý je masochista čo túži presadať za každú cenu, len nech sa zvezie trolíkom. Pokiaľ bude všetko robené tak ako má byť v prospech cetujúcich, priame linky ostanú a Tbusy tu budú tiež.

3/ môj názor je taký ako som povedal: PRIAME LINKY musia ostať. Otázne je, ako na to zareagujú Tbusy a ako zlepšiť napr. 26. Ak by bolo vždy treba presadať na NSL, tak poviem rovno: radšej nech ostane súčasný stav. Choď sa previezť L21/22 a potom povedz či všetci /až na pár/ ľudí vysadá na NSL alebo ide ďalej. Lenže pokiaľ sa budeš dovážať do toho, čo som ani nenapísal, tak radšej nepíš vôbec.
Na niektore z vymyslov musim reagovat.

Je nevyhnutne aby MHD fungovala efektivne. Ak chceme trolejbusy a vieme, ze je efektivne, aby premavali co najcastejsie, potom nie je mozne aby pod trolejbusove droty jazdila duplicitna "priama" autobusova linka. #23521)

Je jasne, ze je pohodlne, ked nemusim prestupovat. Lenze realita je taka, ze mame zatrolejovanu len jednu polovicu mesta. Toto je objektivny faktor, v kratkodobom horizonte dany a nemenny. Je nonsense cakat so spustenim trolejbusov kym sa zatrolejuje Sasova. Ako mohla niekoho taka hlupost napadnut??? #23504)

Ked budu jazdit trolejbusy, budu nevyhnutne prestupy pri leninovi. Inak to nejde.
Ale jednu novu priamu autobusovu linku si dokazem predstavit aj s trolejbusmi:
Tatranska - Partizanska - nabrezie - Podlavice/Mlynska/Skubin s intervalom 12/20/30min a solo vozidlami.
Reply on: Flying #23538:
Ty si fakt nedáš asi nikdy pokoj. V každom prípade tvoje názory a hlavne spôsob ich prezentácie plne kopírujú maskota ZVHD - Adrianka. Opäť píšeš účelovo o veciach, o ktorých zjavne nemáš dostatok vedomostí a porovnávaš navzájom veci, ktoré sa riadia úplne inými pravidlami, ale tento amatérizmus je ZVHD nanajvýš vlastný. Keď budeš mať nabudúce znova potrebu mudrovať, najprv si identifikuj pôvodcu problému a potom si preštuduj podmienky náhrady škôd jednotlivých dopravcov a nakoniec nad tým polemizuj a konečne si uvedom, že autobusová doprava a doprava na dráhe sú dve rozličné veci, ale toto doposiaľ nepochopil ani kindermanažment ZVHD a dokonca ani "príslušný dráhový správny úrad" ZVSK.
Inak som si pozrel aj článok z odkazu v príspevku #23293 a bolo vidieť, že niekto ani nevie, čo má vo vlastnom Prepravnom poriadku, pretože sa v ňom nenachádza priamo to, čo bolo citované v článku. Ešte pre zaujímavosť, čo k tým 20 minútam meškania hovorí zákon i zhruba PP ZVHD - § 8 ods. 1 písm. l) zákona NR SR č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave: Dopravca je okrem všeobecných povinností dopravcu (§ 4) povinný potvrdiť v cieľovej zastávke na požiadanie cestujúceho dĺžku meškania spoja, ak spoj meškal viac ako 20 minút; ak spoj nešiel vôbec, vydať o tom potvrdenie na východiskovej zastávke, nácestnej zastávke, a ak to nie je možné, v sídle dopravcu.
Reply on: adrive #23545:
s/zviesť/zviezť/
Ako ja neviem, čo niekto furt vidí problém v prestupovaní, pred rokom 2000 sa prestupovalo tak isto a nikomu to nevadilo, všetci mali predplatné lístky a spoje boli zosúladené dosť dobre. Teraz keď sú čipové karty, tak sa chce každý zviseť odvšadiaľ všade raz za tri hodiny.

Dnes som mal opäť tú česť zviesť sa L25 8:18 z Karpatskej, načas a v pohode, akurát som sa cítil ako blbec, keď autobus išiel dole sásovskou cestou 10km/h a vlastne... takouto závratnou rýchlosťou išiel stále..
Reply on: Flying #23538:
Pištík môj, ja naozaj neviem, ako by som ti mohol odpovedať za firmu, s ktorou nemám NIČ spoločného a ku ktorej mám rozhodne ešte väčší odpor ako k tvojmu zamestnávateĺovi. A, mimochodom, ten chalan nemal žiadny právny vzťah k ŽSR, jedine k ZSSK. Výluka bola síce ŽSR ale on je cestujúci ZSSK a ZSSK si následne musí uplatniť svoje nároky voči ŽSR. Mimochodom, ten zmieňovaný meškajúci autobus tvojho zamestnávateĺa, Strojno-Traktorovej Stanice Zvolen, meškal kvôli nejakej výluke SSC?
Reply on: JJ #23542:
a este aby som nezabudol, L26 je jednoducho sprostost a to bez debaty. Priblblejsiu linku sa v BB uz ani nedalo stvorit, ... ale sme v BB, a podarilo sa! ?
Reply on: draxter #23521:
povedal som, ze je to extremny priklad, ale je to proste tak aj v mensom rozsahu. BB je male mesto, ale zase tu nie je jedna ulica s jednou linkou. Je to proste tak, ze sa to nezvlada - vinou tychto liniek sa znizila prepravna kapacita na sasovu po rudl. ceste o cca 60% (berem do uvahy intervalovo vyznamne linky - nie vlaciky sinuce sa po rudlovskej ceste v minutovych odstupoch s naslednou 20 minutovou "pauzou"). A stale tu hovorime o nedokoncenej trolejke. Robit subehy s drahou skoro na 90% trasy troleja je uplny nezmysel. Preto treba spajat sidliska, ale napriamo.

Co sa tyka toho trojuholnika, podla mna tam chyba este jeden vyznamny prvok - okrem sasovej, radvane a foncordy si zabudol na centrum. Centrum je najvyznamnejsim bodom v BB, lebo tam sa v podstate prepravuju vsetci. Potom L21/22/26 su linkami prechadzajuce sasova - centrum - radvan/foncorda. Preto sa neda hovorit v tychto pripadoch o nejakych super atraktivnych linkach. Do urcitej miery splnaju aj ine funkcie a to preprava cestujucej verejnosti na dielcich prepravnych vztahoch, ale komplexny prepravny vztah Sasova - foncorda reprezentuje L24, Radvan - Sasova L90. Jednoducho, na riesenie takychto medzisidliskovych vztahov su tu ine linky, ktore idu z bodu A do bodu B napriamo a nie este cez bod C, vdaka ktoremu sa dlzka prepravy neumerne na tak male mesto ako je BB, predlzuje.

Stale je to o tom, ze myslienka L21/22 je o spominanych dielcich prepravnych vztahoch odbavenych jednou ranou (linkou). Ale tieto dielcie vztahy su stale len usekove a teda do doby ukoncenia trolejky do sasovej nevyvstava skutocna potreba vsetky tieto ciastkove prepravne vztahy pospajat do jednej megalinky, najma, ak sa maju preto navzajom ohrozovat dva druhy trakcie.
Reply on: Flying #23533:
Ty tú L26 obhajuješ, ako keby to bola linka, ktorá je najlepšia na svete... A ak je bus v poobednej špičke "nijak zvlast naplneny", tak neviem o čom sa chceme baviť...

Re #23534 Flying: "Ako chces vyriesit inak to kruzenie po Tatranskej??" No prezradím ti jednmo úžasné riešenie... Na Tatranskej konečná nebude a bude to polookružná linka s konečnou niekde inde, napr. ŽST.

"Kde chces ukoncit linku 3 ak nie pri Kremaci alebo pri Vozovni??" Predsa bude chodiť po vozovňu... Neviem, čo riešiš.

Re #23537 Flying: A čo spája L24? Nie náhodou Sásovú a Fončordu? ? L90? Hádaj... Radvaň a Sásovú. A tieto linky sa nezmenia (nejako radikálne) ani s príchodom trolejbusov... Dokonca sa možno prevádzkova doba rozšíri, ale to vie DPM BB, do toho sa pliesť nejdem. A spojenie Radvane a Fončordy sa príchodom trolejbusov zlepší.
Reply on: Flying #23538:
najhorsie je ale ked si nejaky akeykolvek vodic rbi z meskania alebo nadbiehanai bulharsku konstantu a je jedno ci jazsi na autobuse, trolejbuse, elektricke, metre ci vlaku a svoje konanie este aj obhajuje.
Reply on: Flying #23538:
nie je sobre ani prilisne meskanie akejkolvek dopravy ani predcasny odchod. Mylsim ze tu riesime autobusy a vlaky patria na www.vlaky.net. nejake info z ich prevadzky sa tu mozu riesit.
Reply on: S499.1023 #23531:
Neklamem, iba prekrucam. Tak ako tu donedavna viaceri.. Apropo, vlacikar. V stredu pred dvoma tyzdnami pauzujem v Hronseku, pride chalan, ze kedy idem, vlaky nechodia, vyluka, nahradna doprava uz vyse 20min meska, potrebuje sa dostat do BB a stadial busom do Ziliny, odkial ide zajazdom kamsi do Tramtarie. A ze netusi ci stihne ten bus z BB do Ziliny. Medzitym sa ale s 25 min meskanim dohrkotali Moravcikove Karosy, a chalan odisiel. Takze od Teba ako od odbornika: ma si chalan narokovat na odskodne od ŽSR? Ked ste sa minule tak obuli do 20min meskajuceho spoja SADZv. Zaroven sa to pytam aj Habibi. Vopred dakujem za odpovede.
Reply on: draxter #23525:
Ten trojuholnik to sa mi paci. To si musime zapamatat. A hlavne Luk.
Reply on: LUK #23524:
Tapkam este takmer 20min peso. Ale vzdy lepsie ako cakat 15min pred VUB a fajcit jednu za druhou. ? A preto si spomenies na 90, lebo 26 nechodi do Radvane. Keby chodila tak by si bol rad ako ja a nedal by si ju za svet. Aj keby zachadzala nielen na ŽS ale aj na Micinu.
Reply on: draxter #23523:
Ty chces nahnat klbove busy na otacanie do vozovne medzi troliky?? mmmm. A este im narob BP a uz sa tam naozaj nepomestia...
Reply on: draxter #23521:
Ako chces vyriesit inak to kruzenie po Tatranskej?? Kde chces ukoncit linku 3 ak nie pri Kremaci alebo pri Vozovni?? Ale s tym prirovnanim BB k Prahe 100% suhlas. To liniek tu nikdy nebude aby sa dalo prestupovat s malym cakanim. Pre toto hlavne som zastancom dlhych liniek.
Reply on: wizard112 #23518:
Ano, hromzim, ale uvedomujem si ze po 29.augusta a ŽS nastupuje dostatocny pocet cestujucich. A pozor, pises o jednotlivcoch co cestuju z Tatranskej na Tulsku ale tych je dost vela, Part. cesta, Prednadrazie si nechal kde? Tym spojom co niekedy cestujem je to tak 15-25 co nevystupia ani na ŽS ani VUB. Dnes odchod 15:35 spred VUB na Sasovu zostalo v buse asi 20 cestujucich, z toho 4 vystupili na Partizanskej a 2 na stanici. Pritom nebol nijak zvlast naplneny. Je to vela alebo malo? A zober CP a sprav take vzoraky aby sa tam BP neodrazili.. Hm??
Od 15.8.07 SAD Zvolen rozširuje počet vybavovacích miest v dopr. kancelárii, pre blížiaci sa nový školský rok. www.sadzv.sk Inak už jazdí L35 do Skubína? Lebo na www.mhdbb.sk už je oznam preč.
Reply on: Flying #23508:
Za to, že si podrazák, mávaš tu klamstvami a rozporuješ pravdu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.