Reply on: JJ #23542:
no centrum je v tom trojuholníku v strede, takže je pokryté. Lenže ako by si Radvančanovi a Sásovčanovi povedal, že choď L90 v sobotu? Alebo o 18:00? alebo pred obedom v "x"? Ja som za to, aby L90 jazdila častejšie, a potom nech 22 skončí na stanici. Ale pokiaľ to SAD ZV a mesto nezmení, my s tým nič neurobíme.Ja som už dávnejšie písal, že treba L90 /resp.29/ pustiť viacej, a potom 22 nech ostane na žst. Ale kým to bude...to ešte veľa vody potečie Hronom.
JJ
Co sa tyka toho trojuholnika, podla mna tam chyba este jeden vyznamny prvok - okrem sasovej, radvane a foncordy si zabudol na centrum. Centrum je najvyznamnejsim bodom v BB, lebo tam sa v podstate prepravuju vsetci. Potom L21/22/26 su linkami prechadzajuce sasova - centrum - radvan/foncorda. Preto sa neda hovorit v tychto pripadoch o nejakych super atraktivnych linkach. Do urcitej miery splnaju aj ine funkcie a to preprava cestujucej verejnosti na dielcich prepravnych vztahoch, ale komplexny prepravny vztah Sasova - foncorda reprezentuje L24, Radvan - Sasova L90. Jednoducho, na riesenie takychto medzisidliskovych vztahov su tu ine linky, ktore idu z bodu A do bodu B napriamo a nie este cez bod C, vdaka ktoremu sa dlzka prepravy neumerne na tak male mesto ako je BB, predlzuje.
Stale je to o tom, ze myslienka L21/22 je o spominanych dielcich prepravnych vztahoch odbavenych jednou ranou (linkou). Ale tieto dielcie vztahy su stale len usekove a teda do doby ukoncenia trolejky do sasovej nevyvstava skutocna potreba vsetky tieto ciastkove prepravne vztahy pospajat do jednej megalinky, najma, ak sa maju preto navzajom ohrozovat dva druhy trakcie.