Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: adrive #23545:
s/zviesť/zviezť/
Ako ja neviem, čo niekto furt vidí problém v prestupovaní, pred rokom 2000 sa prestupovalo tak isto a nikomu to nevadilo, všetci mali predplatné lístky a spoje boli zosúladené dosť dobre. Teraz keď sú čipové karty, tak sa chce každý zviseť odvšadiaľ všade raz za tri hodiny.

Dnes som mal opäť tú česť zviesť sa L25 8:18 z Karpatskej, načas a v pohode, akurát som sa cítil ako blbec, keď autobus išiel dole sásovskou cestou 10km/h a vlastne... takouto závratnou rýchlosťou išiel stále..
Reply on: Flying #23538:
Pištík môj, ja naozaj neviem, ako by som ti mohol odpovedať za firmu, s ktorou nemám NIČ spoločného a ku ktorej mám rozhodne ešte väčší odpor ako k tvojmu zamestnávateĺovi. A, mimochodom, ten chalan nemal žiadny právny vzťah k ŽSR, jedine k ZSSK. Výluka bola síce ŽSR ale on je cestujúci ZSSK a ZSSK si následne musí uplatniť svoje nároky voči ŽSR. Mimochodom, ten zmieňovaný meškajúci autobus tvojho zamestnávateĺa, Strojno-Traktorovej Stanice Zvolen, meškal kvôli nejakej výluke SSC?
Reply on: JJ #23542:
a este aby som nezabudol, L26 je jednoducho sprostost a to bez debaty. Priblblejsiu linku sa v BB uz ani nedalo stvorit, ... ale sme v BB, a podarilo sa! ?
Reply on: draxter #23521:
povedal som, ze je to extremny priklad, ale je to proste tak aj v mensom rozsahu. BB je male mesto, ale zase tu nie je jedna ulica s jednou linkou. Je to proste tak, ze sa to nezvlada - vinou tychto liniek sa znizila prepravna kapacita na sasovu po rudl. ceste o cca 60% (berem do uvahy intervalovo vyznamne linky - nie vlaciky sinuce sa po rudlovskej ceste v minutovych odstupoch s naslednou 20 minutovou "pauzou"). A stale tu hovorime o nedokoncenej trolejke. Robit subehy s drahou skoro na 90% trasy troleja je uplny nezmysel. Preto treba spajat sidliska, ale napriamo.

Co sa tyka toho trojuholnika, podla mna tam chyba este jeden vyznamny prvok - okrem sasovej, radvane a foncordy si zabudol na centrum. Centrum je najvyznamnejsim bodom v BB, lebo tam sa v podstate prepravuju vsetci. Potom L21/22/26 su linkami prechadzajuce sasova - centrum - radvan/foncorda. Preto sa neda hovorit v tychto pripadoch o nejakych super atraktivnych linkach. Do urcitej miery splnaju aj ine funkcie a to preprava cestujucej verejnosti na dielcich prepravnych vztahoch, ale komplexny prepravny vztah Sasova - foncorda reprezentuje L24, Radvan - Sasova L90. Jednoducho, na riesenie takychto medzisidliskovych vztahov su tu ine linky, ktore idu z bodu A do bodu B napriamo a nie este cez bod C, vdaka ktoremu sa dlzka prepravy neumerne na tak male mesto ako je BB, predlzuje.

Stale je to o tom, ze myslienka L21/22 je o spominanych dielcich prepravnych vztahoch odbavenych jednou ranou (linkou). Ale tieto dielcie vztahy su stale len usekove a teda do doby ukoncenia trolejky do sasovej nevyvstava skutocna potreba vsetky tieto ciastkove prepravne vztahy pospajat do jednej megalinky, najma, ak sa maju preto navzajom ohrozovat dva druhy trakcie.
Reply on: Flying #23533:
Ty tú L26 obhajuješ, ako keby to bola linka, ktorá je najlepšia na svete... A ak je bus v poobednej špičke "nijak zvlast naplneny", tak neviem o čom sa chceme baviť...

Re #23534 Flying: "Ako chces vyriesit inak to kruzenie po Tatranskej??" No prezradím ti jednmo úžasné riešenie... Na Tatranskej konečná nebude a bude to polookružná linka s konečnou niekde inde, napr. ŽST.

"Kde chces ukoncit linku 3 ak nie pri Kremaci alebo pri Vozovni??" Predsa bude chodiť po vozovňu... Neviem, čo riešiš.

Re #23537 Flying: A čo spája L24? Nie náhodou Sásovú a Fončordu? ? L90? Hádaj... Radvaň a Sásovú. A tieto linky sa nezmenia (nejako radikálne) ani s príchodom trolejbusov... Dokonca sa možno prevádzkova doba rozšíri, ale to vie DPM BB, do toho sa pliesť nejdem. A spojenie Radvane a Fončordy sa príchodom trolejbusov zlepší.
Reply on: Flying #23538:
najhorsie je ale ked si nejaky akeykolvek vodic rbi z meskania alebo nadbiehanai bulharsku konstantu a je jedno ci jazsi na autobuse, trolejbuse, elektricke, metre ci vlaku a svoje konanie este aj obhajuje.
Reply on: Flying #23538:
nie je sobre ani prilisne meskanie akejkolvek dopravy ani predcasny odchod. Mylsim ze tu riesime autobusy a vlaky patria na www.vlaky.net. nejake info z ich prevadzky sa tu mozu riesit.
Reply on: S499.1023 #23531:
Neklamem, iba prekrucam. Tak ako tu donedavna viaceri.. Apropo, vlacikar. V stredu pred dvoma tyzdnami pauzujem v Hronseku, pride chalan, ze kedy idem, vlaky nechodia, vyluka, nahradna doprava uz vyse 20min meska, potrebuje sa dostat do BB a stadial busom do Ziliny, odkial ide zajazdom kamsi do Tramtarie. A ze netusi ci stihne ten bus z BB do Ziliny. Medzitym sa ale s 25 min meskanim dohrkotali Moravcikove Karosy, a chalan odisiel. Takze od Teba ako od odbornika: ma si chalan narokovat na odskodne od ŽSR? Ked ste sa minule tak obuli do 20min meskajuceho spoja SADZv. Zaroven sa to pytam aj Habibi. Vopred dakujem za odpovede.
Reply on: draxter #23525:
Ten trojuholnik to sa mi paci. To si musime zapamatat. A hlavne Luk.
Reply on: LUK #23524:
Tapkam este takmer 20min peso. Ale vzdy lepsie ako cakat 15min pred VUB a fajcit jednu za druhou. ? A preto si spomenies na 90, lebo 26 nechodi do Radvane. Keby chodila tak by si bol rad ako ja a nedal by si ju za svet. Aj keby zachadzala nielen na ŽS ale aj na Micinu.
Reply on: draxter #23523:
Ty chces nahnat klbove busy na otacanie do vozovne medzi troliky?? mmmm. A este im narob BP a uz sa tam naozaj nepomestia...
Reply on: draxter #23521:
Ako chces vyriesit inak to kruzenie po Tatranskej?? Kde chces ukoncit linku 3 ak nie pri Kremaci alebo pri Vozovni?? Ale s tym prirovnanim BB k Prahe 100% suhlas. To liniek tu nikdy nebude aby sa dalo prestupovat s malym cakanim. Pre toto hlavne som zastancom dlhych liniek.
Reply on: wizard112 #23518:
Ano, hromzim, ale uvedomujem si ze po 29.augusta a ŽS nastupuje dostatocny pocet cestujucich. A pozor, pises o jednotlivcoch co cestuju z Tatranskej na Tulsku ale tych je dost vela, Part. cesta, Prednadrazie si nechal kde? Tym spojom co niekedy cestujem je to tak 15-25 co nevystupia ani na ŽS ani VUB. Dnes odchod 15:35 spred VUB na Sasovu zostalo v buse asi 20 cestujucich, z toho 4 vystupili na Partizanskej a 2 na stanici. Pritom nebol nijak zvlast naplneny. Je to vela alebo malo? A zober CP a sprav take vzoraky aby sa tam BP neodrazili.. Hm??
Od 15.8.07 SAD Zvolen rozširuje počet vybavovacích miest v dopr. kancelárii, pre blížiaci sa nový školský rok. www.sadzv.sk Inak už jazdí L35 do Skubína? Lebo na www.mhdbb.sk už je oznam preč.
Reply on: Flying #23508:
Za to, že si podrazák, mávaš tu klamstvami a rozporuješ pravdu.
Reply on: wizard112 #23529:
veď to. Ono dlhá linka je super, ale nie v podaní L26. Zato 21/22 v úseku SLádkovičova - Pieninská je nápad dobrý. Len sú tu 2 zlé faktory:

Busy má Zvolen
Tbusy snáď bude mať DP

výsledok: buď sa dohodnú, alebo to bude všetko čiastočne dvojmo. A v takom prípade je na ťahu mesto, aby nový CP schválilo jedine ak bude rešpektovať základné zásady: intervalovosť, obslužnosť, preklady /nie súbehy/ a dostatočná frekvencia.
Reply on: draxter #23525:
Ak chceme mať kvalitnú MHD, jednoducho vychádzať zo súčasného stavu vo väčšine prípadov nemôžeš. Mať linku odvšadiaľ všade raz za hodinu nič nerieši. A pokračovať v tomto trende podľa mňa výhra nebude. ?
Reply on: draxter #23527:
ale to je otázka predčasná, kým nebudú trolejbusy..dovtedy by som kľudne urobil aj iné linky, lebo s busmi to nie je problém, keď sa chce /lenže veľmi dobre vidíme, kto ako chce.nechce/
Hlavne je potrebné jedno: neviesť zbytočne autobusy pod drôtmi. Ak by bola možnosť, posilniť spojenie cez Strieborné na Sásovú, L21 a 22 by som interval nezvyšoval.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.