...a rovnako by sme si dovolili požiadať pisateľa "Flying", aby sa nevyjadroval ku mojej osobe. Ja sa tiež nevyjadrujem k jeho... Mrzí ma, že to muselo dospieť až ku takému riešeniu, ale iná cesta zatiaľ nie je... ?
Aj by som sem dačo napísal...ale po tom čo som videl ako tu sú niektorí schopný tvrdiť že bludy ala Luk sú pravdivé...tak radšej ani na nič nebudem reagovať...
no áno, DPMBB môže /a dúfam že bude/ zavádzať CP z roku 2005. Keďže však prevádzkujú trolejbusy, bude to výborné, nie? Predsa teraz nemôžu zaviesť linku 22 v pôvodnom rozsahu, alebo linku 20...oni môže dať na trolejbusy CP 2005. A to dúfam, že aj urobia /aj keď by to chcelo nejaké zmeny, a hádam aj lepší interval na L1 a L2/8. Uvidíme.
A ak LUK chce návrat k CP 2005, je to len jeho želanie, ktoré sa v rozsahu trolejbusov môže splniť, nie? Ale autobusy momentálne neovplyvní. Takže takto.
Aj ked 26 ide "dlhu dobu" (naviac zachadzka k ŽS - cca 5-6 min - mudrejsi opravte ma) je vzdy rychlejsia ako prestupovat a najma lacnejsia - hlavne pre tych co nevlastnia cipky). Vyuzivam ju casto a som rad ze chodi ako chodi lebo a sice aj ja hromzim ked sa to vykruca cez stanicu, ale pacientov nastupujucich aj vystupujucich sa tam najde dost aj mimo spicky. A k tej 21: Co by si tam poslal Ty? Podla povodneho CP SadZv Rakytovce mala obsluhovat iba byv. 55. Ta to bez problemov stihala. Akurat nizsie menovanym ujom cjybalo priame spojene z Rakytoviec na nám. Slobody. Tak sa spytaj ich. Rad poskytnem adresu.. ? A aj tehly co im hodis do okna. ?
Vysvetli mi, prečo je prestup pre teba takým strašiakom? Pokiaľ bude na to prispôsobená tarifa a linky MHD budú mať pravidelný a hustý interval (nie ako teraz), ja by som v tom taký problém nevidel. Alebo súčasný stav považuješ za lepší? Tento CP musí vyhovovať jedine Kremničke a Rakytovciam, to mi je jasné, nakoľko ponúkaná prepravná kapacita na Nám. slobody je skoro rovnaká, ako zo Sásovej. No a keď sú tie dlhé linky a vôbec celá MHD také úžasné, vysvetli, prečo klesol počet cestujúcich? Ja tomu nerozumiem... Keď už tak zastávaš dlhé linky, ako ma môže lákať ten úžasný, 20 minútový interval v špičke a 30 minútový v sedle? Za čias tej zlej BBDS bol cez víkend hustejší interval cez víkend, ako je dnes v špičke! A pritom bol PRAVIDELNÝ, každých 18 minút. Dnes sa mi to už ani veriť nechce.
ubezpečujem ťa, že v žiadnom prípade nepodporím zrušenie priamych liniek /aj keď tá 26 je tak nahovno, že 45 minút cestovať na Sásovú sa mi nechce, a nie som jediný, kto si radšej pošlape na 24 na Okružnú/.
Podľa mňa, určite dlhé linky majú opodstatnenie, a naháňanie cestujúcich do trolejbusov na ich úkor určite nebude. Veď každý deň je vidno, ako ide 21/22 z Radvane, a pritom na námestí slobody skoro nikto nevysadá, všetci idú na sásovú...a platí to aj opačne. Tu si myslím, že zrušenie dlhých liniek by bolo chybou rovnakou ako nastupovanie len prednými dverami.
PS: DPMBB zrušiť dlhé linky nemôže, tie prevádzkuje balkánska Sadka, a je to veľké pozitívum /jedno z mále ktoré doniesla/.
PPS: treba trolíky do Sásovej, skôr sa dlhé linky isto nezrušia. A keby, tak tá MHD u nás už ozaj stojí za .
Iste ale kde by si potom urobil konecnu? A co by si pustil do Rakytoviec? A byvala linka 22 mala v spicke zbytocne vela vozov, najma v rannej spicke - niektore spoje takmer prazdne. Mimo spicky cca 8:30 az 13:30 narvata az strach. Vecerne spoje si nepamatam. A ak do Rakytoviec nepustite bus tak p. poslanec Hasko, clen (alebo byvaly clen) dopravnej komisie p. Cabrak a este jeden ujo ktoreho meno neviem vas roznesu "na kopytach". Tito menovani si totiz mylia MHD s taxisluzbou..
priame linky sa v tomto pripade absolutne neosvedcili, nakolko sucasny dopravca ich zriadil len v zaujme odrezat trolejbusy. Uz viackrat som sa pytal, preco asi L90 jazdi rovnako ako jazdila aj za BBDS. Odpoved je jasna - L90 nie je zaujimava z pohladu ohrozovania trolejbusov. Bolo treba nasekat linky hlavne popod droty. A potom to vozenie vzduchu v klbakoch do kremnicky a rakytoviec + kruzenie okolo tatranskej znamena nedostatok klbakov, resp. vozov vseobecne. Poskytovat kremnicke rovnaku dopravnu obsluhu ako sasovej od Nam. slobody je chore. Ved potom to aj tak dopada - z 8 min. intervalu za cias BBDS po rudlovskej ceste je to dnes 20 minut v spicke - a predstav si, ono to uz zacina napodiv aj stacit. Len 4 slova - Dobacovalo sa to slusne.
ano, presne tak je to - presne tak, ako to bolo aj po cele minule roky a to aj za cias SAD BB (BBDS). Presne cifry ti nehodim, lebo ich nepoznam presne a potom, tiez nemam opravnenie o tom informovat, nakolko vztah DPMBB - SAD ZV je cisto obchodny vztah. Ciastka X je dotaciou Mesta BB urcena SAD ZV a ta, ako kazdy vie, sa pohybuje niekde okolo 32 mil. Sk. ?
A este JJ k tym dotaciam. Napis prosim ci mam pravdu: SADZv berie od mesta dotacie X SK. Ma prenajate busy za Y Sk od MHDas, teraz uz DPMBB. Takze dotacie pre SadZv je iba X-Y, a ciastka Y prudi cela do DPMBB?? Hm? Hodis mi aj priblizne cifry? Porovnam ich s tym co viem ja.. ?
Len to nie. DPMBB chce cestovny poriadok z roku 2005, bez priamych liniek a s prestupmi a cakanim na nám. Sl. Podla Luka sa priamymi linkami nikto nevozi a vraj na nám. Sl. aj tak vsetci vystupuju - mozte si kazdy skontrolovat. ? DPMBB nejde o kvalitu MHD, im ide o to aby nahnali cestujucich do trolejbusov.
draxter
Podľa mňa, určite dlhé linky majú opodstatnenie, a naháňanie cestujúcich do trolejbusov na ich úkor určite nebude. Veď každý deň je vidno, ako ide 21/22 z Radvane, a pritom na námestí slobody skoro nikto nevysadá, všetci idú na sásovú...a platí to aj opačne. Tu si myslím, že zrušenie dlhých liniek by bolo chybou rovnakou ako nastupovanie len prednými dverami.
PS: DPMBB zrušiť dlhé linky nemôže, tie prevádzkuje balkánska Sadka, a je to veľké pozitívum /jedno z mále ktoré doniesla/.
PPS: treba trolíky do Sásovej, skôr sa dlhé linky isto nezrušia. A keby, tak tá MHD u nás už ozaj stojí za .