Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Flying #23498:
Vysvetli mi, prečo je prestup pre teba takým strašiakom? Pokiaľ bude na to prispôsobená tarifa a linky MHD budú mať pravidelný a hustý interval (nie ako teraz), ja by som v tom taký problém nevidel. Alebo súčasný stav považuješ za lepší? Tento CP musí vyhovovať jedine Kremničke a Rakytovciam, to mi je jasné, nakoľko ponúkaná prepravná kapacita na Nám. slobody je skoro rovnaká, ako zo Sásovej. No a keď sú tie dlhé linky a vôbec celá MHD také úžasné, vysvetli, prečo klesol počet cestujúcich? Ja tomu nerozumiem... Keď už tak zastávaš dlhé linky, ako ma môže lákať ten úžasný, 20 minútový interval v špičke a 30 minútový v sedle? Za čias tej zlej BBDS bol cez víkend hustejší interval cez víkend, ako je dnes v špičke! A pritom bol PRAVIDELNÝ, každých 18 minút. Dnes sa mi to už ani veriť nechce.
Reply on: Flying #23498:
ubezpečujem ťa, že v žiadnom prípade nepodporím zrušenie priamych liniek /aj keď tá 26 je tak nahovno, že 45 minút cestovať na Sásovú sa mi nechce, a nie som jediný, kto si radšej pošlape na 24 na Okružnú/.

Podľa mňa, určite dlhé linky majú opodstatnenie, a naháňanie cestujúcich do trolejbusov na ich úkor určite nebude. Veď každý deň je vidno, ako ide 21/22 z Radvane, a pritom na námestí slobody skoro nikto nevysadá, všetci idú na sásovú...a platí to aj opačne. Tu si myslím, že zrušenie dlhých liniek by bolo chybou rovnakou ako nastupovanie len prednými dverami.

PS: DPMBB zrušiť dlhé linky nemôže, tie prevádzkuje balkánska Sadka, a je to veľké pozitívum /jedno z mále ktoré doniesla/.

PPS: treba trolíky do Sásovej, skôr sa dlhé linky isto nezrušia. A keby, tak tá MHD u nás už ozaj stojí za .
Reply on: Flying #23496:
Po vlastnom vyhodnotení tvojich svinských príspevkov som zhodnotil, že by som sa nezachoval inak, než LUK.
Reply on: JJ #23501:
Iste ale kde by si potom urobil konecnu? A co by si pustil do Rakytoviec? A byvala linka 22 mala v spicke zbytocne vela vozov, najma v rannej spicke - niektore spoje takmer prazdne. Mimo spicky cca 8:30 az 13:30 narvata az strach. Vecerne spoje si nepamatam. A ak do Rakytoviec nepustite bus tak p. poslanec Hasko, clen (alebo byvaly clen) dopravnej komisie p. Cabrak a este jeden ujo ktoreho meno neviem vas roznesu "na kopytach". Tito menovani si totiz mylia MHD s taxisluzbou..
Reply on: Flying #23498:
priame linky sa v tomto pripade absolutne neosvedcili, nakolko sucasny dopravca ich zriadil len v zaujme odrezat trolejbusy. Uz viackrat som sa pytal, preco asi L90 jazdi rovnako ako jazdila aj za BBDS. Odpoved je jasna - L90 nie je zaujimava z pohladu ohrozovania trolejbusov. Bolo treba nasekat linky hlavne popod droty. A potom to vozenie vzduchu v klbakoch do kremnicky a rakytoviec + kruzenie okolo tatranskej znamena nedostatok klbakov, resp. vozov vseobecne. Poskytovat kremnicke rovnaku dopravnu obsluhu ako sasovej od Nam. slobody je chore. Ved potom to aj tak dopada - z 8 min. intervalu za cias BBDS po rudlovskej ceste je to dnes 20 minut v spicke - a predstav si, ono to uz zacina napodiv aj stacit. Len 4 slova - Dobacovalo sa to slusne.
Reply on: Flying #23499:
ano, presne tak je to - presne tak, ako to bolo aj po cele minule roky a to aj za cias SAD BB (BBDS). Presne cifry ti nehodim, lebo ich nepoznam presne a potom, tiez nemam opravnenie o tom informovat, nakolko vztah DPMBB - SAD ZV je cisto obchodny vztah. Ciastka X je dotaciou Mesta BB urcena SAD ZV a ta, ako kazdy vie, sa pohybuje niekde okolo 32 mil. Sk. ?
A este JJ k tym dotaciam. Napis prosim ci mam pravdu: SADZv berie od mesta dotacie X SK. Ma prenajate busy za Y Sk od MHDas, teraz uz DPMBB. Takze dotacie pre SadZv je iba X-Y, a ciastka Y prudi cela do DPMBB?? Hm? Hodis mi aj priblizne cifry? Porovnam ich s tym co viem ja.. ?
Reply on: draxter #23453:
Len to nie. DPMBB chce cestovny poriadok z roku 2005, bez priamych liniek a s prestupmi a cakanim na nám. Sl. Podla Luka sa priamymi linkami nikto nevozi a vraj na nám. Sl. aj tak vsetci vystupuju - mozte si kazdy skontrolovat. ? DPMBB nejde o kvalitu MHD, im ide o to aby nahnali cestujucich do trolejbusov.
Reply on: irisbus #23462:
Dik. ?
Reply on: LUK #23465:
Oznam pre prispievajucich: Kazdy co sem bude pisat prispevky ktore su Lukovi proti srsti moze ratat s tym ze sa mu tento asi uz byvaly kamarat nepozdravi, nezakyva a otoci chrbtom. ?
Reply on: PIT #23494:
Vďaka za info. Trasy som vedel, len tie odchody nie, som rád že som ich mohol vidieť ? Ešte raz vďaka.
Reply on: draxter #23485:
V roku 1990 premávali trolejbusové linky 4 (ČSD - Úsvit - Kyjevské nám. - Nový Prior - ČSD) a 5 (ČSD - Nový Prior - Kyjevské nám. - Úsvit - ČSD) zo zastávky Kyjevské nám. v smere ČSD s nasledovnými odchodmi:
L4 - 5:28 53x, 6:03a 13x 33x 45a 53x, 7:13x 25a 33x 53xV, 8:33, 9:13 53, 10:28 58x, 11:08a 33x, 12:13x 33x, 13:48, 14:03x 28x 38a 48x, 15:08x 18a 28x 48x 58a, 16:08x 28x 38a 48x, 17:28xV 43, 18:23, 19:03, 20:18 58, 21:38, 22:18V (V - po Poľnú);
L5 - 5:03 28x 43, 6:03x 23 43x, 7:03 23x 43, 8:03x, 9:03x 33x, 10:08x 43x, 11:13 53, 12:33, 13:13 58x, 14:18 38x 58, 15:18x 38 58x, 16:18 38x 58, 18:03 43, 19:23, 20:03 43, 21:53, 22:33.
Pre zaujímavosť - v tom čase premávala L21 (Tulská - Námestie SNP - Golianova (súčasná Starohorská)) v špičke so 4 - 5 spojmi za hodinu a v sedle s 3 + 5 spojmi a cez víkend spravidla 20 min interval s vynechávanými spojmi počas prestávok; obdobne tak aj linka 41 (Internátna - Tržnica (súčasná Štefánikovo nábr.) - MPČĽ (súčasná Tatranská)).

Nočné trolejbusové linky 102 (KÚNZ - Kyjevské nám. - Nový Prior - Dom odborov - ČSD) a 103 (Vozovňa - Poľná - Kyjevské nám. - Úsvit - Dom odborov - ČSD) premávali zo zastávky Kyjevské nám. v smere ČSD s nasledovnými odchodmi:
L102 - 3:06, 4:08; L103 - 22:45x, 23:25, 0:30, 2:45, 3:50.

Neskôr došlo k vytvoreniu nových liniek 6 (Vozovňa - Poľná - Kyjevské nám. - Úsvit - Dom odborov - ČSD) a 7 (KÚNZ - Kyjevské nám. - Nový Prior - Dom odborov - ČSD) a linky 4 a 5 boli obmedzené na prevádzku len v pracovných dňoch v podstate s chaotickými odchodmi spojov.
Reply on: Schuhu #23492:
Tak aj ten donesiem 77/78. Však ak chceš doniesť ten z 94 tak dones, pozriem ho, teda požičiam. A to máš aj potom dalšie ročníky 95,96,97,98? Inak ak máš aj z MHDBB spred 2001 tiež rád pozriem, alebo nejaké aj z iných miest, napr. aj z MHD Sahy, Snina, PD, LM, atd., budem rád. ?
Reply on: brefos #23489:
V nedeľu by som si mal nájsť čas na stretnutie. Samozrejme, ten ČSD z 1977/78 môžeš priniesť, rád si pozriem. ?
A ešte raz prosím, ktokoľvek nájde doma CP prímestských liniek 70.-80. roky - Stredoslovenský kraj a bude ochotný mi dať do ňho nahliadnuť, budem veľmi vďačný. ? - napr. v tú avizovanú nedeľu...
A niečo pre LUKa Nákupná horúčka pokračuje www.sadbb.sk
Reply on: draxter #23485:
No to teda neviem, ako to jazdilo a LUK nevie? Ja pamätám si ako stavali stlpy a trolejové vedenie na križovatke pri TUZEXe, a na iných miestach, na tom som sa vždy čudoval a vytešoval ked začne jazdiť. ?
Reply on: Schuhu #23481:
Možno že v nedeľu si nájdem čas. A okrem toho mám z 90 aj CP Medzinárodné a diaľkové linky v ČSSR. A z tých rokov mám zase z 1938 aj nejake lístky z vlakov Svätý Kríž nad Hronom je písané atď. Inak ak ta to zaujíma mám CP ČSD z 1977/78. ?
Reply on: Schuhu #23481:
Noooo, myslím, že z Tvrdošína do Trstená sa ešte dá dostať, zmizol len úsek Trstená - Suchá Hora ? .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.