Na niektore z vymyslov musim reagovat.
Je nevyhnutne aby MHD fungovala efektivne. Ak chceme trolejbusy a vieme, ze je efektivne, aby premavali co najcastejsie, potom nie je mozne aby pod trolejbusove droty jazdila duplicitna "priama" autobusova linka. #23521)
Je jasne, ze je pohodlne, ked nemusim prestupovat. Lenze realita je taka, ze mame zatrolejovanu len jednu polovicu mesta. Toto je objektivny faktor, v kratkodobom horizonte dany a nemenny. Je nonsense cakat so spustenim trolejbusov kym sa zatrolejuje Sasova. Ako mohla niekoho taka hlupost napadnut??? #23504)
Ked budu jazdit trolejbusy, budu nevyhnutne prestupy pri leninovi. Inak to nejde.
Ale jednu novu priamu autobusovu linku si dokazem predstavit aj s trolejbusmi:
Tatranska - Partizanska - nabrezie - Podlavice/Mlynska/Skubin s intervalom 12/20/30min a solo vozidlami.
Je nevyhnutne aby MHD fungovala efektivne. Ak chceme trolejbusy a vieme, ze je efektivne, aby premavali co najcastejsie, potom nie je mozne aby pod trolejbusove droty jazdila duplicitna "priama" autobusova linka. #23521)
Je jasne, ze je pohodlne, ked nemusim prestupovat. Lenze realita je taka, ze mame zatrolejovanu len jednu polovicu mesta. Toto je objektivny faktor, v kratkodobom horizonte dany a nemenny. Je nonsense cakat so spustenim trolejbusov kym sa zatrolejuje Sasova. Ako mohla niekoho taka hlupost napadnut??? #23504)
Ked budu jazdit trolejbusy, budu nevyhnutne prestupy pri leninovi. Inak to nejde.
Ale jednu novu priamu autobusovu linku si dokazem predstavit aj s trolejbusmi:
Tatranska - Partizanska - nabrezie - Podlavice/Mlynska/Skubin s intervalom 12/20/30min a solo vozidlami.
adrive
Dnes som mal opäť tú česť zviesť sa L25 8:18 z Karpatskej, načas a v pohode, akurát som sa cítil ako blbec, keď autobus išiel dole sásovskou cestou 10km/h a vlastne... takouto závratnou rýchlosťou išiel stále..