Keď si tak pekne poprosil tak teda odpisujem. Vodič pracuje v režime nerovnomerne rozvrhnutý pracovný čas , ktorý je úplne špecifický a z čoho mu vyplývajú rôzne výhody na rozdiel od vodičov smrtelníkov . Takýto vodič vykonáva prepravu cestujúcich na základe vzorového záznamu s možnosťou, že počas dopravnej špičky zabezpečuje hlavný výkon podľa potreby na prepravu cestujúcich a v čase spravidla obeda má vo vzorovom zázname zapracovaný prestoj po prípade čakanie na prácu. Ak má čakanie na prácu tak je za ňu platený a je povinný zdržovať sa v dosahu vozidla v prípade , že má prestoj môže vozidlo na čas určený vozidlo opustiť. Všetko záleží od zostavenie vzorového záznamu tak neviem o čo ti kráča pretože si ťa dovolím upozorniť, že každý vodič ktorý sa rozhodol , že bude vykonávať pravidelnú dopravu vie o systéme práce ak nie tak žiaľ nečítal pri vstupe do zamestnania predpis o povinnostiach vodiča a kolektívnu zmluvu. Prepáč mne sa zdá , že ty si ozaj nečítal nič a FAKT sa čudujem čo robíš za volantom..a nakoniec Tvoje konštatovanie, že tie táraniny o 60,-Sk na hodinu vodiča bola len provokácia...tak teda fakt nerozumiem o čo ti ide.. ❤
A najsamprv som si povedala, že ťa preskočím celkom tak akože som ťa nevidela. Potom som sa zamyslela /to ja na rozdiel od teba môžem hoc aj denne/ a ocenila Tvoju odvahu. Hej, však Ty si si celkom určite vedomý, že v diskusií nemáš šancu byť môj partner. Že prečo ?? No jednoducho preto, že to by si naozaj musel rozmýšľať a nie eee... A tak teda skús argumentovať o tom prekrúcaní, že som lepšia ako Tvoj chlebodarca ! ? ale neskúšaj výhovorky dobre ?? Ja ti potom pripomeniem ako si prišiel k istým výhodám v jednej nemenovanej dopravnej spoločnosti na ktorú teraz kydáš hovná .../
LUK
L21 - 26 km
L22 - 27 km
L90 - 26 km