Keď si tak pekne poprosil tak teda odpisujem. Vodič pracuje v režime nerovnomerne rozvrhnutý pracovný čas , ktorý je úplne špecifický a z čoho mu vyplývajú rôzne výhody na rozdiel od vodičov smrtelníkov . Takýto vodič vykonáva prepravu cestujúcich na základe vzorového záznamu s možnosťou, že počas dopravnej špičky zabezpečuje hlavný výkon podľa potreby na prepravu cestujúcich a v čase spravidla obeda má vo vzorovom zázname zapracovaný prestoj po prípade čakanie na prácu. Ak má čakanie na prácu tak je za ňu platený a je povinný zdržovať sa v dosahu vozidla v prípade , že má prestoj môže vozidlo na čas určený vozidlo opustiť. Všetko záleží od zostavenie vzorového záznamu tak neviem o čo ti kráča pretože si ťa dovolím upozorniť, že každý vodič ktorý sa rozhodol , že bude vykonávať pravidelnú dopravu vie o systéme práce ak nie tak žiaľ nečítal pri vstupe do zamestnania predpis o povinnostiach vodiča a kolektívnu zmluvu. Prepáč mne sa zdá , že ty si ozaj nečítal nič a FAKT sa čudujem čo robíš za volantom..a nakoniec Tvoje konštatovanie, že tie táraniny o 60,-Sk na hodinu vodiča bola len provokácia...tak teda fakt nerozumiem o čo ti ide.. ❤
A najsamprv som si povedala, že ťa preskočím celkom tak akože som ťa nevidela. Potom som sa zamyslela /to ja na rozdiel od teba môžem hoc aj denne/ a ocenila Tvoju odvahu. Hej, však Ty si si celkom určite vedomý, že v diskusií nemáš šancu byť môj partner. Že prečo ?? No jednoducho preto, že to by si naozaj musel rozmýšľať a nie eee... A tak teda skús argumentovať o tom prekrúcaní, že som lepšia ako Tvoj chlebodarca ! ? ale neskúšaj výhovorky dobre ?? Ja ti potom pripomeniem ako si prišiel k istým výhodám v jednej nemenovanej dopravnej spoločnosti na ktorú teraz kydáš hovná .../
A aby som písal aj príjemné správy, tak v BB Žurnále som sa o.i. dočítal, že severný obchvat sa začne stavať v novembri 2007 a dokončený bude vraj už v apríli 2010 (SSC uvádzala november 2010), takže uvidíme. Ale ja som rád, že po 30 rokoch sa konečne ide stavať, na pár mesiacoch mi už až tak nezáleží.
Tiež, od prvých mesiacoch 2008 sa má začať s výstavbou priemyselného parku Majer-Šalková, no zatiaľ som sa nedozvedel, o akého investora ide.
V dnešnom dvojtýždenníku BB Žurnál sa zopakovala rovnaká situácia ako pred týždňom v týždenníku Smer. SAD Zvolen si opäť uverejnil platenú reklamu (plnú drístov) a čo je zarážajúce, že okrem drobného číselného označenia v pravom dolnom rohu článku nie je táto inzercia nijakým spôsobom odlíšená od ostatného textu (mám na mysli odlišný typ písma a jasné ozančenie reklamy v záhlaví stránky), čo je opäť jasným porušením zákona o reklame.
1. Ja sa pýtam, do kedy bude SAD ZV podplácať všetky médiá a uverejňovať takéto nehorázne a zavádzajúce články.
2. Do kedy sa bude SAD ZV starať do trolejbusov, s tým oni nemajú nič spoločné. Tak nech nepindajú, lebo mám už toho dosť.
3. Kedy sa začne SAD ZV chváliť so svojím prínosom do MHD Banská Bystrica. Odpoveď: Nikdy, lebo sa nemajú s čím.
Záver: Bol by som nesmierne rád, keby sa čo najskôr tento dopravca vypratal "svinským" krokom tam, odkiaľ prišiel. Doporučujem si pozrieť napr. takú BB-297AH (aj keď tích príkladov by bolo viac) a príde vám zle. Najlepšie by bolo, keby od začatia prevádzky trolejbusov zabezpečoval dopravu v celej MHD výlučne DPM BB, čo dúfam, že sa aj stane.
A podľa mňa z hľadiska počtu vozov je to aj celkom možné (má 34 autobusov, TAM nerátam). DPM BB bude podľa mojich odhadov chýbať cca do 10 autobusov. ktoré si môže zatiaľ požičať od SAD BB do času, kým si DPM BB nezakúpi vlastné (taký Citelis, alebo Crossway LE by som tu rád videl ?).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kvorka
Zastávky: pri NAY predsa nestoja, aj keď by mali, že adryjanko? tak potom Kynceľová razc - Tatranská je najdlhšia
a Lazovná - Severná je najkratšia.