TROLEJBUSY ZAČALI JAZDIŤ NA VŠETKÝCH LINKÁCH V BB 16.6.1990
Nasledujúci článok vyšiel v denníku Smer dňa 8.6.1990:
--------
"DOČKALI SME SA"
Stavba a zariadenia trolejbusovej dráhy skolaudované - zostáva odstrániť menšie technické nedostatky - k dispozícií je 32 trolejbusov - na piatich linkách bude v čase dopravnej špičky premávať súčasne 21 vozidiel - okrem kritérií bezpečnosti, plynulosti, hospodárnosti a spoľahlivosti spĺňa trolejbusová doprava dôležitú podmienku - je ekologicky "nezávadná"
Banská Bystrica - Minulý týždeň sme vás informovali o rozhodnutí opätovne preveriť technickú zabezpečenosť trolejbusovej mestskej dráhy. Včera sa kolaudačná komisia (t.j. 7.6.1990, moja poznámka) zišla znovu. Keďže situácia sa v priebehu týždňa zlepšila, rozhodlo sa, že zmena celého systému mestskej hromadnej dopravy vojde do platnosti o polnoci z 15. na 16. júna 1990. V tom čase začnú premávať aj trolejbusy. Prečo až v sobotu? Všetci zainteresovaní vyšli obyvateľom v ústrety. Celý budúci týždeň budeme mať možnosť dokonale sa oboznámiť s novým dopravným systémom. V pondelok 18.júna by sme teda cestou do zamestnania či školy nemali "zablúdiť".
--------
Teoreticky si ju robiť nemusí, ale stokrát opakovaná lož konkurenta sa stáva pravdou. Tvoj názor je podľa mňa dosť nereálny, bežný substrát neskúma, kde je skutočná pravda. Prijíma len množstvo informácií z okolia.
Ale ak dať niečo do novín, tak vyjadrenia odborníkov - čiže autoritatívne články (bez tých primitívnych Adriankových čechizmov - adrenalín mi len tak poskakoval - Adrian, tvoja učiteľka slovenčiny musela zamdlievať, ty štylista! A téma a réma ti tiež nič nehovoria, však?) a ak porovnávať, tak s konkrétnymi faktami. Ten nápad s informáciami v brožúre + CP sa mi tiež páči. Bol by to ústretový krok k cestujúcemu, samozrejme s nevtieravými informáciami o histórii a trebárs aj s informáciami založenými na faktoch o tom, prečo robia dobre, keď si vybrali takýto druh dopravy... Myslím si, že by to malo podstatne lepšiu úroveň, ako Adrianove pretláčanie sa kdekade. Panebože, už sa bojím otvoriť doma chladničku, že mi odtiaľ vyskočí.... ?
Ja by som navrhovala súťaž ? kto nájde BB plyňák vyhral !! ? , žeby ho strelili plyno-fikátorom ? ..z toho nič nerobenia bude hádam aj zachovalý a aj plynuschopný ?
Uvidime, kto bude zdrzovat, ci trolejbusy do ktorych sa bude nastupovat vsetkymi dvermi a tym padom dôjde k rychlej vymene cestujucich a teda aj kratkej dobe pobytu vozidla na zastavke, alebo autobusy s nastupovanim iba dvoma dverami..? ? To, ci sa na samotnu zastavku zmesti len urcity pocet trebars klbovych vozidiel je snad jedno v obidvoch pripadoch(T-busy alebo autobusy), je to dane stavebnou dlzkou samotnej zastavky, nie?? Alebosa mylim? ?
No áno ono rozmýšlanie je bolestivé, ale zase platia viac ako 60,-Sk na hodinu to je hádam dosti motivačné nie ?? Hádam nechceš, aby som si teraz začala myslieť, že by si to nedokázal ? ? , lebo ono sa dosť dobre kritizuje spoza bučka ?
Je mi fakt nanič z týchto múdrostí v poslednej dobe, ale naozaj to pripomína to známe o zdochýnajúcich kopajúcich koňoch..a čo sa týka plynovej diaľkovej prímestskej to je ozaj zábavné, ale nakoľko pažravá zo zvolena sa rozhodla, že vyhrá všetky súťaže na dopravu v BB-kraji tak si nastavajú plničky kde len budú chcieť a budú smradiť a smradiť a dymiť ?
Tak nástup na Námestí slobody smer Sásová trvá dosť dlho a tom som išiel v sedle. To, že sa nastupuje dvomi dverami sa vykompenzovalo dobíjaním kariet.
z väčšej miery sa to podľa mňa podarí odstrániť nástupom prednými dverami a používaním časových predplatných lístkov, zatiaľ čo autobusy budú čakať, kým ľudia nastúpia všetkými dvomi dverami a kým sa každý "pípne".
toto sa da krasne odstranit pouzitim dobreho cestovneho poriadku, co je viacmenej aj ziaduce kedze preklad liniek sposobuje zvysenie intervalu na spolocnom useku ( zly priklad made by SADZV je "preklad" liniek 21 a 601455, kde 601455 ma rovnaky odchod z Rakytoviec ako 21 v case okolo obeda )
Ale ano, trolejbusy zdrzuju. Aj ked sa sem tam skusaju predbiehat, este sa to nepodarilo. Jeden trolik s vela ludmi pri dverach, za nim dalsi caka - prazdny. A kde zastane dalsi?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ali B.
TROLEJBUSY ZAČALI JAZDIŤ NA VŠETKÝCH LINKÁCH V BB 16.6.1990
Nasledujúci článok vyšiel v denníku Smer dňa 8.6.1990:
--------
"DOČKALI SME SA"
Stavba a zariadenia trolejbusovej dráhy skolaudované - zostáva odstrániť menšie technické nedostatky - k dispozícií je 32 trolejbusov - na piatich linkách bude v čase dopravnej špičky premávať súčasne 21 vozidiel - okrem kritérií bezpečnosti, plynulosti, hospodárnosti a spoľahlivosti spĺňa trolejbusová doprava dôležitú podmienku - je ekologicky "nezávadná"
Banská Bystrica - Minulý týždeň sme vás informovali o rozhodnutí opätovne preveriť technickú zabezpečenosť trolejbusovej mestskej dráhy. Včera sa kolaudačná komisia (t.j. 7.6.1990, moja poznámka) zišla znovu. Keďže situácia sa v priebehu týždňa zlepšila, rozhodlo sa, že zmena celého systému mestskej hromadnej dopravy vojde do platnosti o polnoci z 15. na 16. júna 1990. V tom čase začnú premávať aj trolejbusy. Prečo až v sobotu? Všetci zainteresovaní vyšli obyvateľom v ústrety. Celý budúci týždeň budeme mať možnosť dokonale sa oboznámiť s novým dopravným systémom. V pondelok 18.júna by sme teda cestou do zamestnania či školy nemali "zablúdiť".
--------