Reply on: mimi #21932:
To som vydržal pozerať tak 1 minútu čo vravel o tom, kde všade sa likvidujú trolejbusy, nezabudol povedať, že rovnako ako aj v Banskej Bystrici, mal som pocit, že chcel povedať, že sa európa inšpiruje v Banskej Bystrici...Tu mám však opäť otázku na DPMBB, podobného štýlu, ako som sa opýtal na poslanec.sk. Bude robiť DPM BB niečo s tým, aby dementoval výroky týchto ľudí, ktorí hádam ani sami sebe neveria? Ľudia čo počujú v telke, to je pre nich sväté, čím častejšie to počujú, tým viac tomu veria. Bohužiaľ, dnes už málokto premýšľa. Dnes sa už len (alebo žeby to bolo stále?) konzumuje také, aké je podané.
Ďalej v súvislosti so správou zo SITA - čo ak sa stane, že povolenie na prevádzkovanie dráhy bude, a na prepravu osôb nie? Bude treba opäť čakať 3 mesiace?
Povedzme, že by sa čoskoro dostali trolejbusy do ulíc. Kruhák postavený atď. Akú výhodu bude mať pre bežného cestujúceho, ktorý baští celej mafii akú v tomto regióne vybudoval SAD ZV všetky tie žvásty, cestovanie trolejbusom? Bude musieť nastupovať modernými dvomi dverami? Bude aj naďalej šikanovaný dopravnými kartami? Bude mu aj naďalej trvať cesta z bodu A do bodu B nie 10 minút ale 30 z toho 20 strávi skúmaním okolia zastávky? Ak sa odpovie na tieto otázky kladne, tak ľudia trolejbusy nepríjmu.
expresbb
"V Banskej Bystrici dopravu zabezpečuje 75 autobusov."..."Mesto ich chce doplniť niekoľkými trolejbusmi na pôvodných linkách a časom možno aj medzi Zvolenom a Banskou Bystricou."
Nejdem radšej viac písať, lebo by som bol asi vyhodený z DF za svoje komentáre na toho pána čo sa vyjadruje k trolejbusom a pritom o nich ani moc nevie. Inak by ma zaujímalo, ktoré autobusy chce plynofikovať a prečo mu to trvalo tak dlho. Vlastne načo plynofikovať? Veď moderný autobus s motorom EURO4 je ekologickejší ako dáky trolejbus ?. Kdeže to ešte dáky smraďoch na plyn. Kam sa ten hrabe. ?