Tu paltí staré dobré príslovie "spínajúci kôň najviac kope." Tak len verme že v prípade SAD ZV tá tlačovka bola posledným zúfalým krokom, ako zabrániť spusteniu trolejbusov. Myslím že by DPMBB na všetky tie demagógie čo tam boli vyslovené vyplytval veľa energie.
Mne to už ide.
"V Banskej Bystrici dopravu zabezpečuje 75 autobusov."..."Mesto ich chce doplniť niekoľkými trolejbusmi na pôvodných linkách a časom možno aj medzi Zvolenom a Banskou Bystricou."
Nejdem radšej viac písať, lebo by som bol asi vyhodený z DF za svoje komentáre na toho pána čo sa vyjadruje k trolejbusom a pritom o nich ani moc nevie. Inak by ma zaujímalo, ktoré autobusy chce plynofikovať a prečo mu to trvalo tak dlho. Vlastne načo plynofikovať? Veď moderný autobus s motorom EURO4 je ekologickejší ako dáky trolejbus ?. Kdeže to ešte dáky smraďoch na plyn. Kam sa ten hrabe. ?
To som vydržal pozerať tak 1 minútu čo vravel o tom, kde všade sa likvidujú trolejbusy, nezabudol povedať, že rovnako ako aj v Banskej Bystrici, mal som pocit, že chcel povedať, že sa európa inšpiruje v Banskej Bystrici...
Tu mám však opäť otázku na DPMBB, podobného štýlu, ako som sa opýtal na poslanec.sk. Bude robiť DPM BB niečo s tým, aby dementoval výroky týchto ľudí, ktorí hádam ani sami sebe neveria? Ľudia čo počujú v telke, to je pre nich sväté, čím častejšie to počujú, tým viac tomu veria. Bohužiaľ, dnes už málokto premýšľa. Dnes sa už len (alebo žeby to bolo stále?) konzumuje také, aké je podané.
Ďalej v súvislosti so správou zo SITA - čo ak sa stane, že povolenie na prevádzkovanie dráhy bude, a na prepravu osôb nie? Bude treba opäť čakať 3 mesiace?
Povedzme, že by sa čoskoro dostali trolejbusy do ulíc. Kruhák postavený atď. Akú výhodu bude mať pre bežného cestujúceho, ktorý baští celej mafii akú v tomto regióne vybudoval SAD ZV všetky tie žvásty, cestovanie trolejbusom? Bude musieť nastupovať modernými dvomi dverami? Bude aj naďalej šikanovaný dopravnými kartami? Bude mu aj naďalej trvať cesta z bodu A do bodu B nie 10 minút ale 30 z toho 20 strávi skúmaním okolia zastávky? Ak sa odpovie na tieto otázky kladne, tak ľudia trolejbusy nepríjmu.
Takisto aj na kódovanej. Pokiaľ máš voľno, tak ťa nič neobmedzuje. Tá tolerancia 8km/h je pre to, keď sa ide na dve HDV, tak nemusí byť rovnako 80km/h na jednej, 80km/h na druhej. Čiže pri nulovej tolerancii by mohlo dôjsť zbytočne k núdzovému zastaveniu vlaku. Pričom autobusy sa nespriahajú, tak tam môže byť aj nulová. Len keby to zastavilo BUS.
Tak skúsim na 812 s mirelom a na nekódovanej trati prekročiť nastavenú rýchlosť 50 km/h o viac ako 8 km/h. Ak mi vypíše NZ2, tak si ma nepraj.
Re #21909 Isidor: Nemohli ich rovno nakúpiť plynové?
Re #21932 mimi: A nemal ich mať 40 - 50 ks? Lebo ak ano, tak ?. Inak vidieť ako si ctia zmluvu.
Re #21934 zakaznik: A čo web DPMBB, a. s.?
..neodolala som..riskla som to v RTV dúfam, že ste si všimli nasledujúcu pieseňku počas prestavôčky.."a kto tomu neverí..neverí..strela jeho materi..."..mám to považovať za vyhrážanie ?? ? ..inak tú ročenku MHD by som rada vidieť...a Adrianko zase nevie na základe čoho sa dáva dotácia..takže stačí zobrať ovládač..výherca výberového konania.. musím vypnúť, lebo Adko chce ajakujovať..)) zajtra sa pozriem či v MHD sú ušká na visiace lôžka počas mobilizácie...v Prievidzi mali pred pár rokmi iný problém, žeby som helfa CO ???
? Tí vaši dobravcovia sadbb a sadzv by inak mohli súťažiť v ankete "Najodpornejší web slovenského internetu". To je ich vizitka, taký majú prístup aj k doprave... ?
A mozete a mate moznost sledovat RTV odporucam tlacovku SAD ZV z hlavnym nasim Mgr. Polonym a spol. Nad tym co vravia ozaj zdravy modzog ostav stat... ?
Pekný sviatočný večer,
týmto by som si dovolil požiadať cteného pána Mirosk-a, známejšieho pod menom Garfield, aby si bezodkladne uhradil zostávajúce faktúry a odhlásil elektrinu, vodu, smeti a všetky mobily a oznámil nám miesto a čas, na ktorom dôjde k onej smutnej udalosti, aby sme sa mohli všetci s ním pred týmto aktom rozlúčiť a slzičku zatlačiť. Dúfame, že ostatní súkmeňovci nezaváhajú a pridajú sa k nemu a takto skupinovo vyjadria svoj odpor k elektrickej trakcii. Navrhujem využiť sobotný termín stretnutia iMHD, kedy aj obecenstvo bude dostatočne početné.
Ale, zase taký Mann..Iliade..Axer..EOS po prípade historické Volvo na podvozku Van Hool ,by bodlol na Pieninskej)) ..neboj to som vyčítala v historií inak ani netuším čo totok môže byť za čudo ?
Adrianko zrejme nerozoznáva niečo také ako je km výkon..lebo ja môžem mať plný dvor busov , ale prd z nich!!))..alebo informátori sú trošku zmätení a jablčka z hruškami miešajú..volá sa to bulharský meter ))
No vieš, ja by som tiež už konečne rád videl minibusy DPmBB označené tak, ako káže vyhláška. Jazdia viac ako pol roka a ani pri mojej poslednej návšteve v BB som žiadne vozidlo nevidel úplne označené (chýba buď cieľová zastávka na boku alebo číslo vzadu)...
Návrat trolejbusov do B. Bystrice sa stáva reálnejším
BANSKÁ BYSTRICA 30. mája (WEBNOVINY) – Mestská spoločnosť Dopravný podnik mesta Banská Bystrica (DPMBB) by mala vo štvrtok získať povolenia na prevádzku trolejbusovej dopravy. Hoci o vydanie požiadala Banskobystrický samosprávny kraj (BBSK) ešte vo februári, odbor dopravy krajskej samosprávy rozhodol až po troch mesiacoch. Žiadateľa medzitým dvakrát vyzval na doplnenie žiadosti o rôzne dokumenty, najprv v marci, naposledy 26. apríla a konanie prerušil. Podľa primátora Banskej Bystrice Ivana Saktora úradníci krajskej samosprávy konajú nad rámec svojich kompetencií, pretože žiadali od DPMBB dokladovať aj to, čo zákon nevyžaduje. „Zvažujeme preto podať trestné oznámenie na neznámeho verejného činiteľa. Máme totiž pocit, že úradník robil vo veci vydania licencie nadprácu, čím poškodil mesto aj DPMBB,“ povedal dnes napoludnie primátor.
Tlačový odbor župného úradu médiá informoval, že DPMBB „dnešným dňom naplnil všetky náležitosti potrebné na vydanie povolenia na prevádzku na trolejbusovej dráhe. Úrad BBSK tak od štvrtka vydá DPMBB povolenie na prevádzkovanie na trolejbusovej dráhe.“
„Dnes sa na Úrade BBSK uskutočnilo rokovanie za účasti odboru dopravy aj predsedu BBSK. O celú záležitosť sa aktívne zaujímal aj primátor Saktor,“ povedal hovorca DPMBB Juraj Jendrišák. Pripomenul, že zo stanoviska tlačového odboru BBSK nie je zrejmé, či úrad vo štvrtok vydá len povolenie na prevádzkovanie dráhy alebo aj licenciu na prevádzkovanie dopravy na dráhe, o ktorú DPMBB tiež žiadal. „Ak dostaneme len povolenie na prevádzkovanie dráhy, zatiaľ nebudeme môcť voziť cestujúcich,“ uviedol Jendrišák. Dodal, že ak dostanú aj licenciu, môžu okamžite začať voziť cestujúcich aspoň na tých trolejbusových linkách, ktoré neprechádzajú križovatkou pod krajským úradom, keďže tá sa v súčasnosti prebudováva na kruhový objazd a trolejové vedenia sú tam dočasne prerušené.
Tak je čas , aby si Adko išiel do školy pýtať školnô /alebo mu vlastní takô číslo podhodili ??/
Malá škola jednoduchých počtov Adrianko !!!
SAD ZV MHD BB má zmluvu na vykonávanie 3 800 000 km /píšem aj nuly aby nem bol problém / takže je to objem zhodný s objemom onehná vykonávaným bývalým dopravcom ..zatiaľ súhlasí hejže ?? pol percenta z 3 800 000 je !!! /hádanka/ v jednoduchosti je sila..3800000 : 100 = 380 000 x 0,5% = 190 000 tisíc km !!!..dobré nie ?? 190 000 : 12 = 15 833.333333333333333 ? takže za tieto km žiada Adko náhradu škody...to je km výkon všetkých autobusových liniek , ktoré nahradili trolejbusy !!!
Nuž zdá sa , že pán primátor budú musieť prerátať dotáciu a tie km čo sa robia podľa CP na trolejových linkách jednoducho zrušiť nie ?? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mimi
PS: Nezabudol spomenut aj 30ks autobusov.... ?