Im predsa nejde o to, ci prerobia, v tom je ina "politika", ich "priprava" na zavedenie T-busovej dopravy, aby mohli argumentovat kam az zachadzaju ich dlhe linky a postvat tak ludi! To uz maju dlhodobo pripravene, vytvorenie tzv. dlhych lniek (v tom useku voziacich vzduch) bolo iba akousi "zasterkou".
Vsak inak by to nerobili, ak by na tom nemali zarobit.. ?
Nielen maciatku muselo zabehnut, ak ta citala. ? Byt v zmysle slova existovat, vsak to bije do oci.. ? ?
Ešte k linkám voziacim cez víkend vzduch patrí aj L33. Z THK s ňou nechodí takmer nik, dnes som v nej nevidel nikoho (a to bolo doobeda, čo potom večer...). Pritom existuje najmä kvôli tejto ulici. Cez týždeň to tiež nie je žiadna sláva (hlavne úsek THK - Strieb. nám.), cestujúcich môžeme zrátať na prstoch rúk jedného človeka. Ide o veľmi nepodarenú linku, ktorú navyše využije málakto.
Vystupovanie im neukáže, ale to, koľko nastúpi v Kremničke, im ukáže veľmi presne. A kde kto vystupuje im nezistí žiadny systém, ale sám vodič by mohol povedať, že na Zvolenskej vozí vzduch. Skratka, schopný dopravca by s takýmito vecami nemal problém, ale SAD ZV...
Tak prevoz vzduchu na L22 v úseku Kremnička - Kúpeľná "úspešne" pokračuje. Dnes som videl niekoľko spojov L22 a na Zvol. ceste ani raz nešlo viac ako 5-6 ľudí (v smere z/do centra). Ak pripočítame ex 55, tak Kremnička má skoro rovnaké spojenie s centrom ako Sásová (pritom veľkosť jednotlivých mestských častí tu rozoberať nemusím). A neviem, načo SAD ZV čaká, keď vlastní najmodernejší odbavovací systém v Európe. Veď to musí byť do očí, keď v kĺbe ide 5 ľudí... ?
Re #21375 mirkobb: Čo, mal si záujem? ? Ale zarobili na tom obaja, nemaj strach.
Re #21374 S499.1023: Nespochybňujem, ale EÚ jednoducho už prijíma kroky bez ohľadu na to, čo bude robiť USA alebo Čína.
a dalsich cca 46000 km prirataj medzi kyncelovou razcestie a starohorskou SOUP + viac ako 46000 do roka ma dlzku jeden zbytocny okruh okolo tatranskej = cca 92000 km do roka ?
To som sa mal zase čo dozvedieť... ?
L3 v úseku Vozovňa-Krematórium najazdí ročne vyše 30 tisíc vzkm... A L21+22 ďalších vyše 60 tisíc km, teda celkove sa prevozí v kĺboch vzduch na VYŠE 90 tisícoch kilometroch!!!
Za to by sa dala prevádzkovať jedna slušná linka do miest, kde žijú ľudia... ?
Pokiaľ sa nemýlim, tak USA ani krajiny typu Čína Kjótó nepodpísali a pokiaľ nebudú znižovať produkciu skleníkových plynov oni, nemá zmysel robiť to v EÚ.
S tým pomerom IAD a VHD to nemusí byť za pár rokov až tak zlé. EÚ (v podstate celý svet) musí znížiť produkciu skleníkových plynov (údajne na niektoré opatrenia majú 8 rokov) a tak bude jednoznačne podporovať a preferovať VHD. Ja si myslím, že onedlho EÚ svojimi opatreniami prinúti (je to silné slovo) ľudí používať VHD. Ten nárast IAD sa možno skončí skôr, ako ktokoľvek predpokladal.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.