mirkobb: Urazit ma moze len inteligent. To prirovnanie o kraslici som dal preto, ze o technickom stave trolejbusov nieco viem a nieco si viem aj domysliet. V nedalekej minulosti som tam pri nich pracoval a videl som ich od spodu, z vrchu aj z vnutra a niektore pohlady neboli optimisticke o ich zivotnosti. A k tym generalkam co sa robili ti tiez dam jedno prirovnanie, nech je na tejto stranke aj nejaka sranda. Oblec staru bobku do rifli a sexy tricka a zober ju niekde do nocneho podniku zatancovat si, mozno ti vydrzi az do rana! ? Proti trolejbusom nemam nic a je mi luto, ze takto dopadli, ale tieto vozy by si uz zasluzili odpocinok ?
wizard112
Re #21102 LUK: "niektorí sa tu vedia tešiť aj z takých ubohých intervalov..." tak práve na tejto linke mi tento interval pripadá dostatočný, nakoľko je tam preklad s L90 a celkový interval týchto 2 liniek v špičke by bol 15 minút. A navyše od Strieb. nám. prirátaj L24 a L25. LUK, treba sa na to pozrieť reálne, nie vytrhnúť iba jednu linku zo systému.
Ja by som tiež bral na nosných linkách intervaly maximálne 12 minút v špičke a 20 v sedle. Len či by mali opodstatnenie? Ale na druhej strane musíš ľuďom niečo ponúknuť, aby mali čo využiť. Opakujem, som za najhustejšie možné intervaly, ale treba naučiť ľudí opäť na MHD.