Pozri sa, v akom stave je dnešná MHD tu u nás. Toto nie je PO. Ja za výhru považujem aj to, ak by bol intrval pravidelný, teda bez dier. LUK správne poznamenal, že ide iba o jednu z celého zväzku liniek, takže ten interval môže vyzerať slabý, ale keby si sa na to pozrel celkovo, bude to oveľa lepšie ako dnes. Ja skromný nie som, ja som realista.
Re #21102 LUK: "niektorí sa tu vedia tešiť aj z takých ubohých intervalov..." tak práve na tejto linke mi tento interval pripadá dostatočný, nakoľko je tam preklad s L90 a celkový interval týchto 2 liniek v špičke by bol 15 minút. A navyše od Strieb. nám. prirátaj L24 a L25. LUK, treba sa na to pozrieť reálne, nie vytrhnúť iba jednu linku zo systému.
Ja by som tiež bral na nosných linkách intervaly maximálne 12 minút v špičke a 20 v sedle. Len či by mali opodstatnenie? Ale na druhej strane musíš ľuďom niečo ponúknuť, aby mali čo využiť. Opakujem, som za najhustejšie možné intervaly, ale treba naučiť ľudí opäť na MHD.
Tak to vyzeralo tento víkend, že na križovatke pod KÚ sa už reálne začali prípravné práce na prekládku trolejového vedenia. Aspoň tie jamy so štvorcovým pôdorysom, čo tam kopú, tomu priamo nasvedčujú...
Opatrne s tými intervalmi. Nebol by som proti, ale pozri sa, v akom stave je MHD dnes. Tých 30 min. v špičke je OK, ale sedlo a víkend, tam by si sa mohol uskromniť s 60 min. intervalom. Ale časom sa snáď dopracujeme k 30 minútam aj cez sedlo aj cez víkend. ?
ten Mekáč bol príklad, nie som 150 kg americký prototyp ?
Len že niekto to zase spraví tak, že síce budú Tbusy, ale nevhodný CP a bez zachovania niektorých plusov zavedených SAD ZV. Takže aby sa nezrušilo všetko dobré. Inak taká linka pr. 28 - Sásová - Tesco by sa cez Strieborko kľudne uživila s intervalom 30/30/30, to hej ?
No podla mojich informacii to slo cez sud. Ale samozrejme reci sa siria rychlo a dakedy su to aj nepresne informacie takze moze byt ze to neslo cez sud....takze nejdem teda zavadzat radsej a beriem spat ? Ale neviem akym inym sposobom to podla teba slo?
Ja by som CP vyriešil jednoducho (takéto, resp. veľmi podobné návhy tu už odzneli).
L90 súčasná trasa, ale nech jazdí výhradne po Zvolenskej ceste (iba v prac. dni, cez víkendy nemá opodstatnenie)
LXY TESCO - Slád. ul. - Strieb. nám. - Star. ot. (každý deň)
L21+22, L26 skrátiť na Nám. slobody - ŽST/Park. Mičinská
Budeš mať priame spojenie Sásová - Radvaň a nebudeš "odoberať" cestujúcich trolejbusom, čo je plusom tohto návrhu. Mínus je to, že nábrežie stratí priame spojenie so Sásovou (tebe by to vadiť nemalo, keď chodiš do Mekáča alebo TESCA ?). Ale keď sa postaví trolejová trať do Sásovej, aj spojenie nábrežia so Sásovou bude bez problémov možné. Všetko sa dá, keď sa chce. ?
súhlasím so zmenou linkového vedenia, aj s úpravami. Som aj za trolejbusy.Aj L21/22 sa musí upraviť, ale spojenie Radvaň - Sásová treba ponechať v intervale aspoň 30/30/30. Jediné veľké plus pre mňa okrem nových busov od SAD ZV bolo práve tieto 2 dlhé linky. Konečne bez kupovania dvoch lístkov si ísť nakúpiť do Tesca, alebo do Mekáča...
Ak by sa zrušilo priame spojenie Sásová - Radvaň, potom nech je lístok platný aj v L2 a L7. V opačnom prípade bude dosť šudí nasrdených na jedno z mála pozitív...
Papyr