Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petik #18946:
jaj Petik... Ty tiež každý pozitívny nápad prekryješ nejakou uletenou hláškou...

"intervaly na L26 su tak ubohe, ze tam uz davno malo chodit solo"
Z Prahy vyťaženosť L26 nedovidíš, je mi jasné. Buď si teda istý, že chodia natrieskané (opravujem sa preplnené; ako všetko do Sásovej pri takých "luxusných" intervaloch...). Problém je ale v tom, že už od presmerovania všetkých sásovských liniek na Partizánsku z dôvodu výstavby na Ďumbierskej nikomu nedochádza, že nosná trasa do Sásovej je po Rudlovskej. Miesto toho sa zbytočne živí spojenie po Partizánskej, kde pomaly nikto nebýva a jej obsluhu dostatočne zabezpečia iné, tadiaľ idúce linky.

"som smutny, ze sa nikto nechytil mojho napadu spojit v Sasovej L25 a cast spojov L22 a zaroven zrusit hlupu L20"
Ja takýto nápad nosím v hlave oveľa dlhšie, ale je natoľko náročný na koordináciu s ostatnými linkami, že ho nemám prepracovaný do detailov, ale určite by bol prínosom.

"Mozno preto, ze cestovat z Uhliska do Sasovej je nezaujimave."
Ale na tejto trase nám predsa jazdia všetky NP vozy... ?
Reply on: Petik #18946:
Tvoj nápad spojiť L25 a L22 resp. L20 je v podstate dobrý, no mne by sa viac pozdávalo spojiť to s L24. Veď práve tvojim nápadom som sa nechal inšpirovať pri tvorbe môjho CP ?. Mohol by si napísať intervaly, v akých by linka ŽST - Sásová - Roos. nem. chodila?

Ale to spojenie L26 a L34, neviem, neviem. Podľa mňa je najlepšie L26 ukončiť na ŽST. L26 je na spájanie podľa mňa nevhodná a napriek pridaniu tej 2-3 min. vyrovnávacej prestávky by stále meškala ako dnešná L26. A na spojenej trase L26 a L34 je veľa problematicky prejazdných bodov, napr. križovatka v parku, kruh. objazd pri ESC, celé nábrežie a priechodnosť Tatranskou tiež nie je ideálna (hlavne v zime).

Riešením zlepšenia spojenia Podlavíc s mestom by bolo vybudovanie cesty, ktorá by išla poza Roos. nem. (s ktorou sa aj uvažuje), čím by aj perspektívne vybudovanie trolejbusovej trate nebolo až také nákladné a problematické.
Reply on: Habibi #18892:
Z urovne tvojich prispevkov mam pocit, ze ty si pod cervenou hviezdou uz zrodena nebola! 🙂
Sorry, ale ja nerozumiem ani tomu jazyku, ktory pouzivas pri pisani. Co tak vyskusat slovencinu?
Naco vsetci pisete tolko liniek na Uhlisko? Vzdy ked som v BB (co je malokedy a hlavne cez vikend), tak to vozi vzduch, v lepsom pripade 1-2 cestujucich. Viac ludi som tam este nevidel. Mozno preto, ze cestovat z Uhliska do Sasovej je nezaujimave.
Preto by som tam radsej videl priebeznu linku, ako jazdila nedavno linka THK-Uhlisko-Rudlova/Hlboka. To je rozumne aj z toho dovodu, ze nebude uberat cestujucich nosnej t-linke 1. Ja by som tak viedol nejaku NP linku miesto L80 (viz moj navrh Stara Sasova-Uhlisko-Park-Nemocnica).

Dalej som tu videl navrh #18906 na 3 linky v smere od Lenina do Sasovej so spickovymi intervalmi 30, 30 a 20 minut. Zaujimalo by ma, ako sa pri takychto intervaloch da spravit preklad.
A som smutny, ze sa nikto nechytil mojho napadu spojit v Sasovej L25 a cast spojov L22 a zaroven zrusit hlupu L20:(
Danny, co ty na to? Take skvele spojenie (int 15min v klb) z Karpatskej k Leninovi inym sposobom nedosiahneme.

K spojeniu L26 a L34 #18895). Podla mna vobec nevadi, ze sa spaja solo a klb, lebo intervaly na L26 su tak ubohe, ze tam uz davno malo chodit solo. Ak tam teda dam solo a primerane skratim intervaly, dostanem takmer rovnaku potrebu spojov (spickovy interval 12-15min).
Prestavka by bola urcite na Gastanovej (tak ako dnes u L34), rozhodne nie na Tatranskej! Ani ziadne kruzenie:) Co sa tyka nepravidelnosti pri tak dlhej linke (islo by o 30+33min), vsunul by som 2-3 minutovu vyrovnavaciu prestavku na zastavke Starohorska razc., aby sa meskajuce spoje priblizili k CP. Predstihy su specifikom BB, nie specifikom dlhych liniek.
Z pohladu vozidiel je to 5 autobusov (resp 7 pri int 12min) . Kolko na linkach 34+35+36+pomerna cast 26 jazdi dnes?
Počul som, že by sa mala spraviť po sprevádzkovaní T-busov možnosť prestúpiť zo Sásovej na Radvaň v rámci linky, len z busu do T-busu a naopak...
Reply on: Habibi #18938:
Určite nebol nový jazdil aj za čias BBDS...
Cez víkend boli odstránené z vozov BB-245AY, BB-824BK, ZV-172BH a ZV-359BI busboardy Fernet.

Naviac už dva týždne sem zabúdam napísať:
potvrdené, Buse transparenty majú nahrané nové ciele: Sásová - Starohorská, Sásová - Pieninská, Fončorda - Tulská... Nielen pre L26, už ich má aj L7.
Zase raz objavujeme veci, ktoré tu dávno pred ZVHD fičali.

Naviac BB-588AF je nabúraná podobne ako bola BB-715BE. Ale veselo si jazdí na L3.
Reply on: Danny #18941:
v normálnom IDS by po vzniku L103 a 104 došlo ku pretrasovaniu a prehodnoteniu spojov na L20... Bohužiaľ tu si každý hrá na svojom piesočku a potom to vyzerá ako vyzerá...
A este k vymyslaniu noveho trasovania liniek.
Chvalim, chvalim kreativitu 🙂 Ta zvykne prinasat mnohe pozitivne nove napady!

K linke 20-kedze je to moja "domovska" zastavka:
-existuje fakt z drvivej miery len pre spominanu zastavku /vysvetlenie podal LUK/
-osobne zastavam nazor, ze bolo velkou skodou, ze sa zrusila trasa okolo starej nemocnice (Prave z nasej zastavky cestovali viaceri ludia prave tam+na vysetrenia k lekarom taktiez), kym zastavka Rudlovska cesta, Akademia umeni je dost hlucha (kto chce ist na Namestie SNP, moze pouzit spoje liniek veducich okolo Slovenky. Jedine ti, ktori byvaju v dolnej Sasovej to maju zlozitejsie-ti vsak mozu pouzit linky 21,22 pricom obdoba je aj vo vasich navrhoch (teda aj v buducnosti dlha linka a tak sa da vystupit v Narodnej).
A predmetnu zastavku na Rudlovskej uz teraz obsluhuju minibusy.

Este sa prihovaram za to, ze ZST je tiez nosna zastavka tejto linky. Aj kvoli Kauflandu, kde chodi hodne ludi na nakupy. Takze prosim citlivo s mojou linkou 20 😉

Asi ma tu hned prizabijete, no minibusy su cez vikend riadny luxus. Chodia takmer uplne prazdne. (aspon v Sasovej) Preto sa zamyslam nad tym, ze bud ich nejako okresat (stale je rec o Sasovej), alebo urobit mix s linkou 20, ktora tiez nie je bohvieako vikendovo vyuzita. Teda tak, ze by sasovske minibusy obsluhovali zachadzkou zastavku Karpatska (samozrejme s dokladnym informovanim v CP),(v novej Sasovej len tuto zastavku) a linka 20 by cez vikend nepremavala...
NOVE VYVESKY MHD a.s.
No nehnevajte sa na mna, ale tymto sposobom budovat dopravny podnik mozete tak v Somalsku!
Ja uz stracam slova! Ako je vobec mozne, ked sa z dovodu ukradnutia/odrapenia povodnych vyvesiek MHD a.s., musia znovu instalovat nove, aby OPAT (!!!) boli mnohe instalovane bez potrebneho drziaku?!

Toto uz hranici bud s totalnym amaterizmom alebo zacinajucou mentalnou retardaciou.

Iduc dnes vecer do mesta (Sasova-MsU-ZST), som si vsimol umiestnenie novych vyvesiek MHD a.s.
Jeden jediny bol s drziakom! (v Rudlovej)
Bez drziaku boli na zastavkach: Rudlova, LIDL / Dumbierska, MS / ZST (2x)

A tiez ma udivuje podla akeho kluca tie vyvesky pribudaju, ked niekde su a niekde nie (na trase 1 linky).
Podotykam, ze boli zarucene novo instalovane, kedze na mnou spominanej trase „prezil“ asi jediny pri odbocke do Rudlovej (od Rudlovskovej, TASR).

Dufam, ze moje reakcia vzbudi dalsiu reakciu a operativne sa tam tie priblble drziaky konecne primontuju...
Reply on: LUK #18933:
Mňa zaujali hlavne reakcie k článku, kde sa zaoberali všetci tým, či niekto má alebo nemá pri sebe voľných 200 Sk, ale samozrejme sa nikto nepozastavil nad tým, že na chybe bol dopravca. A tiež mi nie je jasné, čo je to za vodiča, ktorý má na to, aby z vlastného vrecka vykrýval chyby systému...
Reply on: adrive #18937:
Existuje ešte jedno skvelé vysvetlenie a to také, že ten ujo kýva rukou, lebo je nový a bojí sa pokladne)) možno dúfal ,že celá BB je začipuvaná..a možno to dáky zbehlík dedinský čo takô žltô čudo ešte nikdy nevidel..a ja som minule v obchode mrkala na tetu pokladníčku, aby mávla že to je dobré a nechcela vraj manko a to je čo ?? ?
Reply on: Habibi #18936:
to bol isto ten veľký újo, ktorý dnes na 24 19:05 z Karpatskej, slečne predomnou, ktorá mu dala nejaké chechtáky tiež len kývol rukou aby išla bez lístka... Škoda, dnes som sa rozhodoval medzi L24 od Europy 21:10 a L22: 21:19, vyhrala to nudná L22.
Dnes SAD MHD ZV BB atď.. vypravila sociálny spoj pod názvom "bohu dušu a mne dukáty"..isto skúsený a nebojácny vodič robil fajn zľavu za 10,-Sk bez lístka a ktože by odolal ?? ..nuž i stalo sa , že nastúpil ujo revízor a pánovi vodičovi sa tento deň zapíše do čiernej kroniky..stalo sa 21.1.2007 na linke číslo 24 smer Sásová .. o 21.10 odchod Europa ..ale takto sa tam fakt nedostaneme ..?
Re 18932: fakt zaujímavý označník. Bohvie, akú trvácnosť by mal tu.
Re 18932: fakt zajimavý označník. Bohvie, akú trvácnosť by mal tu.
Zaujimave informacne tabule MHD maju na oznacnikoch v Olomouci:
http://www.vlaky.net/show.asp?lang=1&file=/upload/online/diskusia/130529-2.jpg
Reply on: wizard112 #18927:
moze byt. pokial ti vychadza CP je to dobre.

Vsetky navrhy co tu odznievaju maju zaujem na skvalitneni dopravy, kde patri aj atraktivnejsia hustota spojov.
Reply on: LUK #18928:
Prišlo ti to? Čo na to hovoríš?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.