Reply on: Petik #18946:
Tvoj nápad spojiť L25 a L22 resp. L20 je v podstate dobrý, no mne by sa viac pozdávalo spojiť to s L24. Veď práve tvojim nápadom som sa nechal inšpirovať pri tvorbe môjho CP ?. Mohol by si napísať intervaly, v akých by linka ŽST - Sásová - Roos. nem. chodila?Ale to spojenie L26 a L34, neviem, neviem. Podľa mňa je najlepšie L26 ukončiť na ŽST. L26 je na spájanie podľa mňa nevhodná a napriek pridaniu tej 2-3 min. vyrovnávacej prestávky by stále meškala ako dnešná L26. A na spojenej trase L26 a L34 je veľa problematicky prejazdných bodov, napr. križovatka v parku, kruh. objazd pri ESC, celé nábrežie a priechodnosť Tatranskou tiež nie je ideálna (hlavne v zime).
Riešením zlepšenia spojenia Podlavíc s mestom by bolo vybudovanie cesty, ktorá by išla poza Roos. nem. (s ktorou sa aj uvažuje), čím by aj perspektívne vybudovanie trolejbusovej trate nebolo až také nákladné a problematické.


Mirosk