Fero: odkiaľ mala Žilina toľko peňazí, hlavne do roku 1998 by sa tiež dalo debatovať

Ci som to cital, alebo pocul, neviem. Ale bolo to tento rok. Myslim


? Suhlasim s Petikom ze trolejbusy v BB nie su zasluhou komunistov. Jednoducho take velke mesto ich potrebuje. Akurat zilincania (nic v zlom) nikdy nezabudli, ze vdaka SNP na BB stala krajskym mestom, z 10.000 obyv sa rozrastla na takmer 100.000 vratane priclenenych obci a dostala trolejbusy skor ako Zilina. A prave to posledne nemusia Zilincania lutovat, lebo to so Slotovou pomocou stihli este ked ceny vozidiel neboli take vysoke ako teraz.

Kami
Modre Ikarusy sa objavovali postupne. Nieco bolo dokonca najprv v povodnej cervenej farbe. Roky zaradenie su cca 1990 (BCA0133), 93 (0843) a 96 (2576 a 2602). BCA0843 podla mojho zaznamu chodil na linke 41. Ale od roku 1990 sa tu nakupili rozne vraky takze ktovie. Brezno sa asi osamostatnilo ked sa delila CSAD medzi byvale zavody.
Bratislavsky projekt elektriciek je o tom, ze niekto hore chce okaslat rozumne riesenie MHD. V BB je to o peniazoch. Nikto teraz neda investicie do novych trati( -> prislusenstvo, vozidla ... ).Mozno casom.
Pochybujem, ze by sa kupil 21Tr. Mesto uspokojilo "svoje potreby" spojenim Viestovej a Sasovej s nemocnicou (trocha aj na ukor cestujucich v 25ke), dobre to spropagovalo a dalej sa moze chvalit ako investuje do MHD.
Podla mna stale chyba vhodna trasa pre troleje do Sasovej. V smere na Partizansku este treba zrekonstruovat zvysok useku medzi SOUP a Kyncelovou, v smere na Strieborne zas usek Kostiviarska - Severna a od Strieborneho spojka k existujucej trati. Neni tam bohvie aka cesta. Priamo v Sasovej neni problem ovesat troleje.