No s ukoncenim vyroby #132 je to dost divne, pretoze o tie 14Tr a 15Tr urcite je zaujem (aj ked uz predsa len vyzeraju trochu archaicky), minimalne v Bratislave, tak preco by to mali prestat vyrabat?
Myslim ze slovenske dopravne podniky by sa potom orientovali na inych vyrobcov, kedze nemaju dotaciu na nizkopodlazne vozy.
Myslim ze elektricky T3 sa uz raz tiez prestali vyrabat, a potom sa ich vyroba obnovila ako T3SU (?).
Myslim ze slovenske dopravne podniky by sa potom orientovali na inych vyrobcov, kedze nemaju dotaciu na nizkopodlazne vozy.
Myslim ze elektricky T3 sa uz raz tiez prestali vyrabat, a potom sa ich vyroba obnovila ako T3SU (?).
Petik
mate niekto tusenie, preco ked stavali troliky na tulsku a internatnu, nepostavili aj tu "spojku" cez zastavku Okruzna? Bolo to len kvoli peniazom?
Teraz to musia tak divne obchadzat a na tej Okruznej by mohlo nastupit dost ludi myslim.
Tiez nechapem, preco nie je vyhybka z Internatnej smer vozovna. To je divne, ze prve spoje musia ist najprv na stanicu a odtial prazdne na Internatnu, a vecer naopak. Vecer by aspon mohol zhodit tykadla, a ked pride pod tu druhu trat tak ich zas nahodit (to je dole kopcom trochu) a usetril by zbytocnu cestu na stanicu.
Co stoji taka vyhybka, ze ju tam nedali? Toto myslim nebude o peniazoch ale skor o blbosti.