snáď niekedy zistíme odkiaľ sú (len neviem, či cez BBDS - tam takéto údaje neradi zverejňujú).
14 a 15Tr: zákazníkov by bolo dosť aj na východ od nás, ale tam je problém s výrobnou linkou, že keď ju už raz prestavajú, tak už to bude navždy. Tým sa bude môcť rozbehnúť hromadná výroba 2XTr, o ktoré je v Čechách záujem.
14 a 15Tr: zákazníkov by bolo dosť aj na východ od nás, ale tam je problém s výrobnou linkou, že keď ju už raz prestavajú, tak už to bude navždy. Tým sa bude môcť rozbehnúť hromadná výroba 2XTr, o ktoré je v Čechách záujem.
Petik
mate niekto tusenie, preco ked stavali troliky na tulsku a internatnu, nepostavili aj tu "spojku" cez zastavku Okruzna? Bolo to len kvoli peniazom?
Teraz to musia tak divne obchadzat a na tej Okruznej by mohlo nastupit dost ludi myslim.
Tiez nechapem, preco nie je vyhybka z Internatnej smer vozovna. To je divne, ze prve spoje musia ist najprv na stanicu a odtial prazdne na Internatnu, a vecer naopak. Vecer by aspon mohol zhodit tykadla, a ked pride pod tu druhu trat tak ich zas nahodit (to je dole kopcom trochu) a usetril by zbytocnu cestu na stanicu.
Co stoji taka vyhybka, ze ju tam nedali? Toto myslim nebude o peniazoch ale skor o blbosti.