No s ukoncenim vyroby #132 je to dost divne, pretoze o tie 14Tr a 15Tr urcite je zaujem (aj ked uz predsa len vyzeraju trochu archaicky), minimalne v Bratislave, tak preco by to mali prestat vyrabat?
Myslim ze slovenske dopravne podniky by sa potom orientovali na inych vyrobcov, kedze nemaju dotaciu na nizkopodlazne vozy.
Myslim ze elektricky T3 sa uz raz tiez prestali vyrabat, a potom sa ich vyroba obnovila ako T3SU (?).
Myslim ze slovenske dopravne podniky by sa potom orientovali na inych vyrobcov, kedze nemaju dotaciu na nizkopodlazne vozy.
Myslim ze elektricky T3 sa uz raz tiez prestali vyrabat, a potom sa ich vyroba obnovila ako T3SU (?).
Petik
To by ma celkom zaujimalo, aky ja rozdiel v nakladoch na prevadzku autobusov a trolejbusov. Nikde som to nezistil.
Bolo by dobre, keby sa mohlo urobit nejake porovnanie alebo jednoduchy investicny projekt (aspon z hladiska Cash flow - v akom case by sa investicia vratila, ak vobec).
Mimochodom, bratislavska stranka ma projekt elektriciek do Petrzky, bystricka by mohla mat projekt tykadlakov do Sasovej.
A este ma napada jedna vec k tym nizkopodlaznym busom...
Mohli by kupit jednu Tr21, ktora by jazdila napr po trase byvalej 7. Invalidi, dochodcovia a zeny s deckom v kociku predsa nebyvaju len v Sasovej. (Alebo ze by v Sasovej byval nejaky boss CSAD?)
Pripadne by mohli vyskusat Tr21ACI (ak sa to uz komercne predava), aby to mohlo zachadzat kvoli tym 3 vozickarom na Viestovu.
BTW: Boli raz u mna kamosi z BB. Cakali na zastavke,
prisiel bus a oni priskocili k zene s kocikom, ze ci nechce pomoct. Ona len podakovala, mierne nadvihla predok a vosla do autobusu. Bol to Citybus:) Oni to vtedy videli asi prvy krat.
Ja osobne tie Citybusy neznasam - malo miesta na nohy a ked je to narvane, tak sa pri strednych dverach neni kde drzat.