Hehe, ked sme boli na exkurzii v žeúse, tak sa tam vychvalovali prave tymto. Je to kvoli tomu, ze nesmu v ziadnom pripade prekrocit urcity odber, lebo by platili velke pokuty.
Petik: presne neviem, neviezol som sa, ale co som pocul tak su vytazene biedne. Po konecnu sa dobiehaju. Ale mozno si ludia zvykli a vytazuju spoje z vlastnej iniciativy. Ten c-ckovy delenkar je ako stvoreny na solo voz, ibaze vodici 2ky striedaju smeny tak by to musel robit niekto z 6/7.
Mas pravdu s tou filozofiou nasadzovania solo/klb. Autobusy k tomu smeruju. Zachova sa mozno jedina 22 pre posledny vecerny spoj, inak po spicke vsetky klby pojdu do garaze. Horsie to je so sedlom, tam ostanu.
Tak otazku s tymi cestovnymi poriadkami som asi blbo pochopil.
re Solo a klb: pokial by boli v spicke nasadzovane vyhradne harmoniky a v sedle solo, tak by to zmysel davalo. Ale inak, pokial je standartny interval, tak pojde rovnaky pocet ludi v solo ako v klbe.
Zmysel by to malo povedzme na L2 na tie 2 poradia co idu v 7 min intervale.
Ten interval na L2 mi stale neda pokoj. Ako su vytazene tie vsunute spoje po 7 minutach?
Petik: nehladaj v tom zvlastny zmysel. Ziadna linka nie je urcena ako solo. Kvoli setreniu sa nasadzuju solo. V novinach odznela odpoved ze podla cisel solo staci. Neviem ti povedat ci su priamo pridelene alebo idu z ruky do ruky. Mam dojem ze 15Tr robili len spickove poradia. To by malo logiku.
Ivan: najjednoduhsie je to teraz. Vyberies si linku, smer a zastavku. Daju sa spravit aj zdruzene CP liniek so spolocnou trasou. Pri CP zo zastavky je otazne co vsetko sa ma tlacit - vsetko na jeden papier? Oba smery? Neviem, ale mozno D3k0 nieco vymyslel.
Banska Bystrica ma jednu zaujimavost, ktora nie je v inych mestach SR. Vzhladom k tomu, ze spickova elektrina je draha, v case spicky sa centralne - dispecerom - vypina kurenie vo vsetkych trolejbusoch. Za nasledok to ma miernu usporu na spotrebe elektriny a velku usporu na komforte cestujucich
No jo, no... nevyznam sa v topografii Banskej Bystrice, ale pochopil som, ze to bola linka, ktora jazdi raz za hodinu a alternativu nema. Skutocne mohol dat povolenie na prepravu tretieho kocika. V trolejbuse na to miesto je, i ked je to proti predpisom. Ved ked u nas v Presove mohol vodic vziat do CityBusu osem vozickarov naraz (na beznej linke, nie ze by to bol nejaky zajazd), tak myslim, ze tri kociky by sa odviezt dali.
To Vladimir: Listok som kupoval pre seba a manzelka isla ako doprovod.
Kami: Nasral ma ten jeho pristup a ako so mnou jednal atiez som nevedel o tom pravidle - ale neznalost neospravedlnuje.
Vladimir: predpokladam ze kupoval listok pre seba. Kocik so sprievodcom je bezplatne (T4). Popytal som sa na prekazky. Maju taky format ako CK, takze sa daju do nej vlozit. Ked vodic nevidi na pokladnu (ci nestlacaju zlavu) ani nemusi osobitne vidiet preukazku.
qqq: s kocikmi mal zrejme pravdu, druha vec je ludsky pristup. Neviem posudit stornovanie. Cislo vodica je jednoznacne ale staci aj cas a linka. Najma ak je tam jediny voz ako pri vikendovej 7. Mohol to byt J.K.? Inak neviem.
Maximálny počet prepravovaných kočíkov v jednom vozidle je dva. To je fakt. Ale nerozumiem, o aký lístok sa jedná - ak sa nemýlim, v BB cestujúci s detským kočíkom za MHD neplatí! Alebo sa mýlim?
Zial, cislo vodica neviem, lebo listok som zahodil (od zlosti) ale nechcel ma zobrat s kocikom do poloprazdneho troleja (dva kociky tam uz boli). Vraj plati, ze do troleja mozu ist len dva kociky. A tiez ma nabudilo, ze mi potom nechcel stornovat listok co som si kupil. Cocot jeden. Keby to bolo cez tyzden tak ma to nerohadze.Ale cez week naobed chodi jedna 7 za hodinu a 51 na ten smer by mi isla az o cca 2 hod.
qqq: tvoj popis sa hodi jedine na J.K. Ibaze uz 2 tyzdne nejazdi. Par rokov jazdil na Tatre, potom sa na radost cestujucich vratil. V jeho pripade staci popis (bajuzaty QQT), inak si pri VAZNOM probleme treba pamatat cislo vodica, alebo spoj (linka+cas) resp. vozidlo (EC, SPZ).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kami
Ivan: najjednoduhsie je to teraz. Vyberies si linku, smer a zastavku. Daju sa spravit aj zdruzene CP liniek so spolocnou trasou. Pri CP zo zastavky je otazne co vsetko sa ma tlacit - vsetko na jeden papier? Oba smery? Neviem, ale mozno D3k0 nieco vymyslel.