Reply on: Petik #1291:
Jednostopo by to zatrolejovat samozrejme slo, jednostopa obojsmerna trat existuje v Hradci Kralove v useku Kukleny-Placice, takze mi prislo celkom usmevne priznacne, zeby si takto chcel trolejovat Triedu HK
O kolko je to ale lacnejsie, neviem. Okrem toho to musi povolit drahovy urad, aspon mam taky dojem. Proti zatrolejovaniu Foncordy nic nemam, ale nebolo by vhodnejsie zatrolejovat Rudlovu a Sasovu? Nie som Bystrican a v BB sa orientujem len orientacne (aka to krasna veta
), ale zda sa mi, ze keby boli trolejbusy na Sasovej, dala by sa zriadit linka z jedneho konca BB na druhy cez centrum - a trolejbusova doprava by zacala konecne byt rozhodujucou.Zilina ma na rozsirovanie trolejbusovej siete, lebo
a) je to bohate mesto - nikdy sa nezadlzilo,
b) vedenie mesta je naklonene myslienke vystavby trolejbusovej siete,
c) trate sa stavaju s pouzitim lacnejsich komponentov (napriklad betonove stlpy namiesto kovovych).
Zilina mala uz pred zavedenim trolejbusu spracovanu studiu tzv. autobusovej verzie trolejbusovej dopravy a postupne to trolejovala - najprv Solinky, Hliny, centrum, vozovnu, Vlcince, potom dalsie vnutromestske trate, tento rok trat na Hajik.
Presov je napriklad tiez relativne bohate (=nezadlzene) mesto, lenze vzhladom k tomu, ze tam trolejbusy jazdia uz vyse 40 rokov, je tam nacase niektore useky trati prebudovat uplne odznova. Pred dvoma rokmi sa robil Solivar, tohto roku Levocska. Rekonstrukcia znamena v presovskom ponimani zrusenie a znovuvystavbu trate.
Banska Bystrica by tiez mala na nove trolejbusove trate, ba aj na nove vozidla, ale Bystricu par rokov riadil, az ju uplne doriadil pan Presperin, ktory si s podobne zalozenym panom Schusterom, ktory doriadil Kosice, zalozil akusi stranu, ktora ich mala dostat z miestnej politiky do velkej. Podarilo sa a ich byvale posobiska... o tych sa mlci.
Schuhu
Dnes sme išli MHD č. 25 a cesta medzi Karlovom a Medeným hámrom je v strašnom stave, myslel som že ten autobus sa na nej rozsype (najviac mi je ľúto tých nových Karôs). Bol by najvyšší čas, aby na nej vymenili asfalt, ako pred pár rokmi urobili na Rudlovskej ceste.
Všimli sme si, že pravidelne prispievate do fóra asi traja-štyria, ak môžete, boli by sme radi, keby ste prezradili, či ste zamestnanci SAD, alebo tiež len nadšenci. Preto sa tak vyzvedáme, lebo nás zaujíma, odkiaľ viete toľko zaujímavostí o MHD.