Suhlasim niesom proti ale maly by ste sa zamysliet a peticiu obratit na vladu a konkretnejsie na FNM aby vratili privatyzacne rozhodnutie. Ak trolej mam byt tak nech patry mestu a Bystricanom!!! Nie ???
... hysteria je slovo cudzieho povodu, historia je nieco uplne ineho...
Na trolejbusy sa skladali a svojimi danami prispievali este nasi otcovia a my - ich nepodareni fafrnkovia si to, co nam tu zanechali, nechame vsetko znicit a rozkradnut? Lebo sme asi mnohi padnuti na hlavu... ! Tu nejde o to, ci na teba niekde prsalo alebo nie, tu ide o sedliacky rozum!
Mam len takypocit, ze az moc sa tu diskutuje uz mozno o nerealnej veci-trolejbusoch a dako sa zabuda na problemy aktualne, co sa kazdodennej dopravy tyka. Ano, je potreba sa ozvat koli trolejbusom, ale este vacsia potreba sa snazit riesit problem autobusov, vozoveho parku a momentalnej situacie. Lebo teraz nejde ani tak o to, ci trolejbusy budu alebo uz nebudu, ale v prvom rade by malo ist o to, ci budu mat obyvatelia BB kvalitne zabezpecenu dopravu, so zodpovedajucim vozovim parkom, hustymi intervalmi a je uplne jedno ci to bude doprava autobusova alebo trolejbusova. Iste, druha vec je, ci sa ma rusit daco, co tu je vybudovane, ale nemalo by to zatienit problem kazdodenny, ktory nie je az tak dolizity ci ide o trolejbus alebo nie.
k tomuto doporucujem si precitat aj prispevok #12434 , kedy p. poslanec Smädo (teraz veľmi zastávajúci teóriu SAD Zvolen, a. s., o nevhodnosti trolejbusov) žiadal o rozširovanie trolejbusovej siete.
p. Lačný: „Ta diskusia na imhd je uplne jalova a plna jedu. Je neplodna.“ - toto je jeden z našich "skvelych" poslancov MsZ, ktory potom, k comu nechali dospiet stav dopravy v meste si dovoli takyto vyrok?!. Vrelo doporucujem si pozriet Vaše rokovanie MsZ a potom presne uvidíte, co znamena uplne jalova debata plna jedu, kedy si poslanci drvivu väcsinu casu nadavaju navzajom, zamyslaju sa nad skutocnostou, ci sa maju vobec problemom zaujimat a ked konecne prichadza cas, kedy ba sa mohlo zacat samotne riesenie problemom, niekto z poslancov da navrh na ukoncenie diskusie a nasleduje nekompetentne hlasovanie alebo ukoncenie rokovania. Svedkom takehoto postupu som bol doposial na kazdom zasadnuti, ktoreho som sa zucastnil (a nebolo jedno).
"Obnova trolejbusov? Ano, ale kto? SADBB, ktora nema licenciu" - opäť dokumentuje, ye o tom nic neviete a ani ste neurobili preto, aby ste o tom vedeli dostatocne vela na to, aby ste boli kompetentný 13.12.2005 hlasovat. Pre informáciu BBDS momentálne nemá licenciu na prevadzkovanie dopravy na drahe (co vsak je rozdiel s licenciou na prevadzkovanie drahy, kedze to su dva rozdielne pojmy) a pokym nema istotu a nie je rozhodnuty, ze ide prevadzkovat na drahe dopravu, licencia mu je zbytocna, nakolko pocas platnosti musi dopravu prevadzkovat alebo si nechat licenciu odnat!
Tak konecne vieme, aky je podiel mesta na trolejbusovej doprave. Vo vyhlaseni BBDS k prevadzkovaniu MHD sa pise:
"Rozhodnutie o novom dopravcovi definitívne zlikviduje trolejbusovú dopravu za 260 mil. Sk (pri dnešných cenách 1 miliardu Sk), znehodnotí majetok mesta a štátu za 58 mil. Sk..."
Z toho vyplyva, ze podiel mesta je 22.3% (58/260).
To nie je malo!
Mohli by zachovat aspon byvaly skusobny okruh okolo Sidliska a 1 mestsky trolejbus a jednu 14Tr (idealne 1001), ktore by jazdili dokola ako v rokoch 1987-88. Ako mala spomienka:) ?
Karol Nagy: cenim si ze aktivne pomahas s peticiou, ale vsetkeho vela skodi. Teraz ked sa tolko deje, zvazuj aky prispevok napises.
Zbytocne NEOPAKUJ co si uz napisal. Napis len ak mas nejaku novu informaciu. To plati aj pre podpisove miesta, napis len nove miesto. Ak nebudes floodovat, kazdy rozumny uzivatel najde co hlada - aj tie podpisove miesta. Ale ak diskusiu zahltis, nie je sanca.
Netreba miesat OZ (prevadzkovatel imhd.sk) a webmasterov jednotlivych sekcii. Vcera som oficialne prebral prava pre BB. Upozornujem ze tu tiez nie je uplna demokracia a prispevky je mozne mazat. Nie som jediny s takym pravom. Ako som ti vravel, tato struktura DF vyhovuje stalym uzivatelom. Nove fora, okrem dispecerskeho sa neosvedcili. Bodka.
Vyroba trolejbusu sa myslim realizovala v Szegede a v Ostrave. Vzdy sa jednalo o prerabku autobusu. Poskladat novy trolejbus vie aj BBDS, otazka je naco? (recnicka otazka, prosim neodpovedat)
Si asi nechápavý výrobné náklady na trolejbus by nepokryli záujem, čiže na cenu cestovného lístka by to nemalo žiadny efekt, práve naopak. Výroba by bola stratová, zhltla by vaľa peňazí a dopravné podniky by sa dostali ešte do hlbšej zadĺženosti. Toľko o tom hawk.
Bože môj dobrý, čo je vyrobené na kolene nikdy nebude dobré. Poznám aj názory cestujúcich ktorí doslava šomrú keď majú nastúpiť do Varia a Granusu. Otrasná kvalita vypracovania, nepohodlné sedadlá, hlučnosť. O vypracovaní a pozinkovaní karosérie je aj zbytočné hovoriť. Mercedes sa môže hambiť za to, že si zkazil reputáciu tým, že si dal do SAD Lučenec vyrábať model Mercedes Vario. O Granuse ani hovoriť nebudem.
Nemyslíš, že by sa hádam našli nejaký cestujúci, ktorí by do takých autobusov, ale hlavne aj do svojpomocne vyrábaných trolejbusov nastúpili? Napr. za cestovné znížené o 2 SK?
Zatiaľ nemám čas na podrobnejšiu odpoveď, príklady zo sveta. Len mi, prosím Ťa povedz: Keď mohli vyrábať autobusy takmer na kolene - a lacnejšie než veľké firmy samotné dopravné závody, resp. opravárenské dieľne, ktoré sa od nich odtrhli a sprivatizovali (Zvolen, Lučenec, NOvé Mesto nad Váhom), prečo by takúto výrobu nemohli realizovať aj spojené dopravné podniky.
K tomu Tvojmu výpočtu, čo všetko treba by som ešte skromne doplnil:
" Ešte k petícii - NIKDY SOM SA NEVYSLOVIL PROTI! - to je demagógia, ktorú veľmi dobre poznám"
Písali ste pred Silvestrom, že petícia nemá zmysel, že je už neskoro. Nájdem Vám to. Ak nie, ochotne sa ospravedlním. Len majte strpenie, lebo ako iste súhlasíte, toto nie je ani fórum, všetko ide za sebou, ja to mám posťahované asi v 70 súboroch, nemal som to kedy dávať dokopy, nie je tu vyhľadávač..."
"Nešéfujem žiadnej kancelárii na Kapitulskej 13, ale viem isto o tom, že pokiaľ ich autori petície oslovia s prosbou o pomoc, určite sa pokúsia nejako pomôcť pri zbieraní podpisov, ale tiež majú svoj pracovný režim a nemôžem sa ja za nich k niečomu takému vyjadrovať. Kontakt je na www.cko.sk"
Vychádzal som z toho, že v adresári BB MVO ste uvedený ako kontaktná osoba pre O. Z. Občania v akcii. Platí to ešte? Ak aj nie, iste každý uzná, že označenie niekoho za šéfa občianskeho združenia nie je nadávkou.
Moje napomenutia nesmerujú v tomto len na Vás, ale aj na autorov petície, členov petičného výboru, ktorí najprv priznali, že o organizovaní petície nič nevedia, ale ani neskor a dodnes neprejavili dosť záujmu v tejto stránke. Nevadí, hlavne že majú kamošov, ktorí im už tú spústu podpisov zozbierali. Ale ja sa nikdy neuspokojím ani so sebou, ani so stavom , keď možno vykonať oveľa viac...
Ak autori, ktorí asi ešte nikdy neboli vo Vašej kancelárii (Prečo dávate kontakt len na CKO, keď ste tam hádam spolu aj Vy - OVA), hádam nechcete, aby som tam chodil sám, ako som bol už aj v iných ončianskych združeniach - a úspešne. Autorom petície som ponúkol poslať adresy banskobystrických občianskych združení. Zatiaľ neprejavili záujem - aspoň kým som to tu stíhal prelistzovať.
"Moja ponuka k uvádzaniu miest do komentárov na poslanca.sk, kde sa dá podpisovať bola daná ako POMOC PETÍCII a nie ako KONKURENCIA! Kto to nechápe, ... ermm"
Som rád, že to tak deklarujete. Ešte radšej by som bol, aby Vaša ponuka mala už konečne aj nejaký ohlas.
láskavo nevytrhávajte moje slová z kontextu! Povedal som, že "ak sa vám tu nepáči, tak sem nechoďte, nikto vás sem nevolal" V opačnom prípade sa nesťažujte, že vám toto DF nevyhovuje... Howgh... Viac niet o čom... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
PIT
"Obnova trolejbusov? Ano, ale kto? SADBB, ktora nema licenciu" - opäť dokumentuje, ye o tom nic neviete a ani ste neurobili preto, aby ste o tom vedeli dostatocne vela na to, aby ste boli kompetentný 13.12.2005 hlasovat. Pre informáciu BBDS momentálne nemá licenciu na prevadzkovanie dopravy na drahe (co vsak je rozdiel s licenciou na prevadzkovanie drahy, kedze to su dva rozdielne pojmy) a pokym nema istotu a nie je rozhodnuty, ze ide prevadzkovat na drahe dopravu, licencia mu je zbytocna, nakolko pocas platnosti musi dopravu prevadzkovat alebo si nechat licenciu odnat!