Ako chcete riesit krizovy nedostatok klbovych autobusov? Dockam sa uz konecne odpovede? Alebo sa opat staviate do polohy ´mrtveho chrobaka´ =dako bolo, dako bude= strcime tam male busy na povodny grafikon?!?!?!
S takým človekom nepokladám za potrebné dodržiavať nejaké pravidlá slušnosti. Nech sa najprv on zbaví svojej arogancie. Na slušne položené otázky nereagoval, budeme to stupňovať.
Keby netrpeli budapeštianskym syndrómom a stavali trolejbusy tma, kam patria, t. j. do kopcovitých miest, tak 15Tr vyjde bez problémov kamkoľvek.
Okrem toho, ak nevyjde na kopec klobása, mali poslať sóla v zahustenom intervale. Samozrejme na svoj účet. Ak som správne pochopil, jednalo sa o expresnú linku so zvýšenou tarifou. Tak by ma azujímalo, či aspoň za nekultúrne podmienky cestovania účtovali nižšiu tarifu?
Jedno je isté, súťaž mala prebiehať úplne inak. Mesto malo dať CP, tarifu, požiadavky na vozidlá a potom prísť s výberovým konaním na to, kto toto zaistí najlacnejšie. Nie ponúknuť nejaké imaginárne peniaze a potom tu kupčiť s dvoma takmer rovnako pochybnými záujemcami.
Zlepšenie MHD je osobný a krátkozraký cieľ? Keby som Vám teraz stál tvárou v tvár, tak zvolím veľmi tvrdé slová a nejaký ten výluičok slinných žliaz by sa akiste tiež našiel. Jediný na tejto diskusii, kto háji svoje osobné a krátkozraké ciele a to ešte nechutným spôsobom, hodným vysokopostaveného činiteľa veľkej politickej strany, je tu totiž nejaký Snopko...
Ani o SAD ZV tiez nemam bohvieaku mienku (este pred cca 7 ci viac rokmi mali CP pisane rukou!) Viem, ze u nich plati (dobre ze nie) 1 autobus=1 linka. A intervaly tiez chabe. Do ZV obcas chodim...
Ale ani tie vase intervaly nie su zrovna terno (alá linka 22 -17 ci 18 minut, niektore 52, 56 minut ci 64 minut
Len tak mimochodom, ja podporujem trolejbusovu dopravu, som jej zastancom. Ale zase odtial-potial. Aby sa nou vsetko vydieralo... ?
Este ste mi stale neodpovedali na moju otazku ako chcete prevadzkovat dopravy z roku 2004 v roku 2006-stale cakam
chcel by som počuť odpoveď na túto kvízovú otázku: "Skúste hádať, prečo asi dnes boli vypravené hlavne krátke vozy? Prečo asi vozidlá meškali? Ak si neviete logicky odpovedať ani na takúto otázku, tak niet prečo reagovať."
Predpokladám, že dôvodom mal byť sneh a predpoklad, že sólo vozidlo si s nim poradí ľahšie. Niečo na tom určite bude, ale fakt je, že kapacitne pre rannú prepravnú špičku je takáto ponuka nedostatočná. A meškanie vozidlá naberú v takomto prípade v dôsledku nástupu len prednými dverami, kedy sa do plného krátkeho vozidla vždy nastupuje dlhšie, ako do kĺbového... Ľudia sa chcú odviesť rovnako, ale príde vozidlo s kapacitou menšou o 60 miest, takže podstatne dlhšie trvá, kým bojujú, aby sa do neho dostali a dlho trvá, kým sa zmiera so skutočnosťou, že sa do neho nedostanú a zmeškajú, čo zásadne znižuje kvalitu a dôveru v poskytovanú službu a ďalšiu stratu cestujúcich a tržieb.
Ale za predpokladu, že by kĺbové vozidlá nevyšli na kopec vôbec, je lepšie, ak ide aspoň sólo, ako by nešlo nič. Ale pri nedodržiavaní CP sa na to môže cestujúci i tak vykašľať a radšej ísť pešo, čo je nakoniec zadarmo a hlavne rýchlejšie! Riešením by mal byť tlak na to, aby cesty boli do 5:00 úplne zjadné (dobré, ale nereálne i u chodníkov), na čom opäť musí mať záujem aj mesto!
Pán Snopko, prečo ste mi neodpovedali na emailom položené otázky? Prečo tu argumentujete spôsobom "A v Amerike zasa bijú černochov", vo Vašom podaní "SAD ZV je ešte horšia ako SAD BBDS"? Prečo nehanebne meníte názory a postoje každý deň?
V rozpore s LUKom a Kamim prehlasujem , že trolejbusov v BB je mi veľmi ľúto, rád by som obetoval za ich zachovanie Vás aj s pánom Kornietom, ale pokiaľ bude stáť voľba tak, že troeljbusy jedine za cenu zachovania Snopka a Kornieta, tak hovorím TROLEJBUSY NIE. Oni nakoniec existujú aj iní dopravcovia, ako SAD BBDS a SAD ZV.
Aj Vaša arogantná odpoveď diskutujúcemu Dannymu svedčí o tom, že nemáte na svojom poste čo hľadať. Potenciálony cestujúci je totiž potenciálny zákazník vášho obskúrneho podniku a preto sa Vy k nemu musíte správť maximálne slušne, aj keby Vám úplne neoprávnene nadával do neviem čoho. Pokiaľ sa nenaučíte toto, nájdite si miesto, kde nebudete prichádzať do kontaktu s ľuďmi.
Expresne linky je problem uz od zavedenia niesu schopni uspokojit zaujem hlavne ranajsie spoje zo Sasovej, ale to oni dobre vedia no aj tak s tym nic nerobia, myslim ze keby sa snazili a tlacili by na mesto a vyssie miesta, dnes uz mame v uliciach miesto Ikarusov aspon 2 klbove nove Karosky.
pri porovnaní by som sa v prípade BBDS určite neohradzoval Vami vymenovanými ukazovateľmi.
V každom prípade súhlasím, že je absolútne nemiestne čo i len spomínať rušenie trolejbusovej dopravy, naopak ma zaujíma, kedy bude konečne po 17 rokoch táto dráha dostavaná do podoby, kedy bude možné ju efektívne využívať a súčasne tak optimalizovať i celú sieť MHD, ako nutnej podmienky pre jej realizáciu.
Ak som to správne pochopil, jednalo by sa o nepravidelnú dopravu - na tú nepotrebuje prevádzkovateľ licenciu (bolo by to to isté, ako momentálne HS) a cena by bola dohodou.
Druhá vec je pravidelná doprava, u ktorej by bolo nutné udeliť licenciu, ale výška cestovného by bola regulovaná v zmysle platného cenového výmeru (podľa súčasného by bola maximálna cena 15 Sk), ktorý je platný pre všetkých bez rozdielu a neviem sio teda predstaviť, ako by mohlo mesto schváliť diferencovane 50 Sk.
Odbornost uz isla stranou. Ked Vas sef vyhlasil ze mate najmladsi a najmodernejsi trolejbusovy vozovy park. Taki odbornici nemaju co pracovat v doprave...
Ak niekto chce obetovať trolejbusovú dopravu len pre dosiahnutie osobných, resp. krátkodobých a hlavne krátkozrakých cieľov pri skrývaní sa za čiastočné zníženie nákladov (potreba SAD ZVOLEN je dotácia 39 500 tis. SK), tak tu asi všetka odbornosť ide stranou.
A ešte Vám pri porovnávaní prevádzkovateľa odporúčam cestovať aj do Zvolena. (cestovné poriadky, intervaly, vozidlový park, vývesky atď)
Skúste hádať, prečo asi dnes boli vypravené hlavne krátke vozy? Prečo asi vozidlá meškali? Ak si neviete logicky odpovedať ani na takúto otázku, tak niet prečo reagovať.
Nie je trochu komicke, ked linka ktora chodi dvakrat za hodinu ako L90 je "harmonikova"? Nebolo by lepsie, keby chodila solo raz za 20minut alebo 15minut?
Nedostatok vodicov? Ja som pocul, ze na Slovensku je 15% nezamestnanost a podla urcitych sudruhov este vyssia.
S499.1023
V rozpore s LUKom a Kamim prehlasujem , že trolejbusov v BB je mi veľmi ľúto, rád by som obetoval za ich zachovanie Vás aj s pánom Kornietom, ale pokiaľ bude stáť voľba tak, že troeljbusy jedine za cenu zachovania Snopka a Kornieta, tak hovorím TROLEJBUSY NIE. Oni nakoniec existujú aj iní dopravcovia, ako SAD BBDS a SAD ZV.
Aj Vaša arogantná odpoveď diskutujúcemu Dannymu svedčí o tom, že nemáte na svojom poste čo hľadať. Potenciálony cestujúci je totiž potenciálny zákazník vášho obskúrneho podniku a preto sa Vy k nemu musíte správť maximálne slušne, aj keby Vám úplne neoprávnene nadával do neviem čoho. Pokiaľ sa nenaučíte toto, nájdite si miesto, kde nebudete prichádzať do kontaktu s ľuďmi.