dufam, ze mas pravdu. No ako sa pise v clanku, na ktory davam link, tak by to bolo na ukor autobusov, co by v konecnom dosledku nebolo zle. Radsej mat trolejbusy ako o 5 busov viac.
Aj tak pochybujem, že by Zvolen trolejbusy zrušil. Bol by to krok minimálne tak nepopulárny ako škrty spojov v januári a verejná odozva by tiež bola negatívna. Nehovoriac o tom, že ich odhad nákladov na vozokilometer je prehnaný a v reáli by to určite šlo aj hospodárnejšie.
A mimochodom, ako je možné, že BBDS zrazu nevadia vysoké náklady a prevádzková strata, ktorou sa pri rušení zliav a spojov tak oháňali? Ak je pre nich MHD skutočne tak stratová, ako donedávna tvrdili, prečo sa o ňu teraz tak bijú, namiesto aby celý úsek aj z vodičmi a vozidlami predali Zvolenu, nach sa spáli? Väčšina firiem je celá šťastná, ak sa stratovej divízie dokáže zbaviť.
Papyr kazdy si rad hrabe v tejto bananovej republike na vlastnom piesocku a nedaj boze, ak by sa k jeho valovceku dostal odjedat sok. Tak by to dopadlo s rozdelenim busov a t-busov v B.B.
Papyr: clovek je zvlastny zivocich. Tak sa vzdialil prirode, ze sa u neho niektore vlastnosti neprejavuju. Az ked je v krize ich moze u seba objavit; alebo skonci ako bezdomovec.
Nemusi to tak byt. Funguje to vo viacerych mestach v Polsku a Madarsku. Teda to, ze v ramci jedneho mesta robi elektricku dopravu podnik A a neelektricku dopravu podnik B (C, D, E...) Pokial sa im nastavi spolocna tarifa a spolocne cestovne doklady, tak s tym nie je problem. Lenze ktovie, ako k tomuto systemu pristupia Slovaci s ich maniou vsetko presne vykazovat a s ich nocnymi morami z toho, ze niekto by mohol nieco zneuzit...
Petik ja si nemyslim ze rozdelit prevadzkovatelov na autobusy a t-busy nieje vyhra. Je to dalsi dovod na zabo misie vojny medzi prevadzkovatelmi nesulad v cp nenadvazovani prestupov. Koniec koncov zas bude trpiet len cestujuci.
Ale velke nikoliv. Tecie im do topanok, tak sa snazia naslubovat hory-doly. Som sa ich svojho casu pytal, COMU budu sefovat, ked si vyzenu ludi z MHD. Nereagovali. Tak a uz je to tu, hrozi im, ze o MHD pridu a budu si musiet hladat novu pracu. Myslim, ze nielen mne sa z takych ludi obracia zaludok. Keby neboli v hre trolejbusy, Snopkovi a Kornietovi by som vylozene prial tvrde pristatie na dlazbe uradu prace.
Myslim ze s tym prisli az teraz, lebo cakali, ze sa nikto iny neprihlasil, a tak dali minimalisticku ponuku.
Zvolen ich zaskocil a teraz musia rychlo jednat.
Trolejbusy su len populisticke gesto, ktorym chcu vykopat zvolencanov z mesta.
Ja by som bol asi naozaj rad, keby mesto rozdelilo licenciu na trolejbusovu (BBDS) a autobusovu (ZV).
Co sa tyka odkladu o rok, suhlasim s tym, co napisal Kami #10557).
LUK: a myslis ze na to stihnu prist za rok? Nezabudaj ze je volebny.
Alebo inak. Kedy bude vhodnejsia situacia ako teraz, ked si svoje nazory vyjasnuju 3 strany - mesto, BBDS, SAD ZV? Prave teraz je prilezitost si vyjasnit co chceme a za akych podmienok.
"Ďakujem všetkým ktorým na zachovaní trolejbusovej dopravy naozaj záleží. Je to niekedy pri presviedčaní kompetentných ako boj s veternými mlynami."
a za čo??? Snahy o zrušenie trolejbusov už dlhé roky vychádzajú z Partizánskej, nie z ČSA... ? ?
A o boji s veternými mlynmi by sme vedeli tiež porozprávať svoje... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
LUK
"Ďakujem všetkým ktorým na zachovaní trolejbusovej dopravy naozaj záleží. Je to niekedy pri presviedčaní kompetentných ako boj s veternými mlynami."
a za čo??? Snahy o zrušenie trolejbusov už dlhé roky vychádzajú z Partizánskej, nie z ČSA... ? ?
A o boji s veternými mlynmi by sme vedeli tiež porozprávať svoje... ?