posledný overený údaj o premávke kĺbákov vo Zvolene je tu: 19.1.2005 #6552. Neskôr si už nespomínam, kedy som ich videl v uliciach. Keď som tam bol fotiť 24.5., tak asi ešte stáli v areáli SAD.
aj my máme presne definované trolejbusové spoje zabezpečované autobusom. ? Teda JEDEN spoj (L3 o 5.10 z nem.). Kedysi bol aj druhý (L3 o 22.05 z vozovne), ale so zrušením nočákov prešiel do "elektriky"...
Mas pravdu,pre mestsku prevadzku,specialne pre Bp boli asi upravovane. Viac by o tom vedeli nasi odbornici,ze v com? Ale viem,ze tie co jazdili po Bp mali "ostrejsie" motory,bolo to badat na akceleracii,asi aj nieco v prevodovkach,no ale tak podobne to bolo aj u nas v tej dobe pre Prahu s Karosami,alebo sa mylim?
Pochadzam z Presova, kde jazdili Ikarusy 280 a 435, Karosy 731-732-744-741-941-932-961-Citybus-Citybus klbovy. Ikarus 280 v prevedeni pre Ceskoslovensko je lenivy, hlucny a extremne vysokopodlazny, jedine co je na nom lepsie ako v Karose 7xx su sedadla. Ikarus 280 existoval aj v lepsich variantach, ktore ty ale nemozes poznat, lebo do CSSR sa nedovazali. Do CSSR sa dovazali tie najhorsie a najslabsie mozne, lebo csl. sudruhovia si to tak priali.
Ikarusy 280 v tej verzii, aka jazdila v CSSR, su proste najvacsie hungaroshity pod slnkom. A to ti hovorim ako polovicny Madar.
Po dvoch, ani po piatich, ani po desiatich rokoch na ziadnej presovskej Karose NIC nevrzga. Chod sa povozit vozidlom c. 319 v Presove a nebudes schopny uverit, ze to vozidlo je z roku 1991, vyzera maximalne na 4-5 rokov. Ziadne take, ze po piatich rokoch sa rozsYpu. V Prahe detto.
Ako ktory z nich (Karosa vs. Ikarus) vyzera, to rozoberat nebudem, kazdy ma svoj vlastny vkus.
A nerypu do teba ludia nahodou prave kvoli takymto jednoznacne odsudzujucim prispevkom? Ja som napriklad doteraz nevedel, ze si z MD, lebo MD som uz asi dva roky necital.
Re #10006 Kami: Chytry novinar sa zase vyznamenal... Kedze mu niekto povedal "karta ajsik", tak si vymyslel skratku AISEC. Co ta skratka moze znamenat, to nevie nikto. Existuje sice studentska medzinarodna organizacia AIESEC, ale ta ma o pismenko viac a ziadne karty nevydava. Naopak, identifikacne elektronicke karty studenta v jednotnom medzinarodnom formate, ktore uz niektore univerzity (TU Kosice, ZU, UK Praha...) vydavaju ako osobne preukazy svojim studentom, sa nazyvaju ISIC - International Student Identity Card.
"Napriek tomu, že aj karta AISEC sa dá použiť ako čipová karta, v našej spoločnosti to zatiaľ nie je možné. Preto zatiaľ musia mať študenti aj našu čipovú kartu. Pracujeme však na tom, aby v krátkom čase stačila karta AISEC,"
potom, čo ich donútia kúpiť si ich kartu už im to bude houby platné, že potom už bude stačiť aj AISEC... (a nie náhodou ISIC?)
Rypat zacal on a ja sa nenecham... Bol by som najradsej, keby uz skoncila tato nekonecna vojna medzi IMHD-akmi a Mestskodopravakmi... Proste na bratislavskej iMHD je zopar (chvalabohu malo) takych primitivov, co do mna zacali rypat hned, ako ma uvideli, a to len preto, ze som z inej stranky o mestskej doprave. A prave kvoli takymto ludom som nikdy nic nerobil pre iMHD a ak sa situacia nezmeni, ani nebudem.
Kami
http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Bslovenskoa&c=slovenskoa_4_8
Zatial musia mat VS studenti CK od BBDS, ale pracuje sa na akceptovani AISEC karty.