Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: LUK #10757:
alebo 12 minut so solom. I tak se da.
Reply on: Papyr #10755:
hej, tak si vyčaruj tie kĺbáky 😛 A s kĺbom jazdiť po Skubíne alebo po Mlynskej tiež bude žúžo... ? Ja im radšej ponúknem 10, resp. 12 minút so sólom 😛
Reply on: LUK #10749:
Kam by ma hnali Podlavicania, keby miesto nezapamatatelnych 11 min intervalov a kratkych vozov by som im ponukol odchody vzdy o 00,15,30,45 a dlhy voz?
Reply on: Petik #10750:
Tie 4 minuty by Podlavicanov faaaakt zabili!?

Naco bude chodit (cez byvalu trasu) 26-tky 6x za hodinu?!
Reply on: Petik #10750:
hej... a ešte vyrieš nedostatok vodičov a nárast kilometrov a od zajtra Ťa oslovujem pán riaditeľ 😛
Reply on: LUK #10749:
10minut solo. A vyriesil som zaroven nedostatok klbov! 🙂
Reply on: Papyr #10748:
podlavičania by Ťa hnali s 15 minútovým intervalom... ?
Reply on: LUK #10742:
Oh my goodness. 15 minut 🙂

(BTW, co su to za uchylne intervaly, 11 a 18 minut?)
Reply on: mimi #10744:
No, v podstate ma. Presov. Na zaciatku a na konci tamojsich cyklistickych chodnikov nie je namalovany iba symbol bicykla, ale aj symbol kolieskovej korcule. Ale nie je mi nic zname o tom, ze by niekde bol vyhradne korculiarsky chodnik.
Reply on: PIT #10734:
Odkiaľ vieš, že pre investora nie je primárny objekt OC s parkoviskom pre IGK a sekundárnym, ak nie terciárnym nejaká AS? ?
Tak ma napadol OT ma vobec nejake mesto v SR chodnik vybudovany pre korculiarov?
Petik v roku 2004 bol cez leto vjazd do centralnej mestskej pesej zony povoleny potom ho zase zrusili. Najhorsie je buzeracia aj korculiarov.
Reply on: Petik #10740:
"zaujímavý" nápad...spojiť kĺbovú L26 so sólovou L34... A dáš im interval 18 min z L26 alebo 11 min. z L34? ?

Re #10741 Petik: treba ho! Šak čo iné by potom celý deň robili mestskí policajti, keby nemohli buzerovať cyklistov na pešej zóne?? ?
Reply on: LUK #10738:
Co si myslite o zakaze bicyklov na pesej zone?
Reply on: PIT #10734:
Nebudem to uz zdlhavo rozoberat, lebo sme si svoje postoje dostatocne vyargumentovali a zjavne nechce ani jeden z nas ustupit. Takze je to uz skor na krcmovu debatu. Niekedy ked dorazim na nejaku stretavku imhd, tak to mozme prebrat:) Takze teraz len par poznamok:

1. Cas na nastup: je to od brucha. U dialkovych liniek som pocital viac casu, lebo sa tam naklada batozina, dlhsie sa plati, ludia sa lucia, atd.; u medzimestkych a dedinskych vacsinou vsetci vedia, kolko stoji listok, tak to ide rychlejsie, tieto spoje okrem toho zastavuju aj na inych zastavkach v meste.

2. Desatinne nastupistia: ked pocitam s priemerme, musim brat do uvahy desatiny. Ano, mozu vznikat kratkodobe odchylky od priemeru, ale v ramci 30minutoveho priemeru mi to az tak nevadi

3. Ukoncovanie liniek MHD na nadrazi: narazam na fakt, ze je iracionalne, ked vsetky nosne linky MHD koncia na nadrazi alebo na stanici. Toto je bystricke specifikum! Podobnu uchylku ma este bratislavska nocna MHD. L34 som odstranil z tejto konecnej spolu s L26 a to tym, ze som ich spojil do jednej linky!

4. Odliv cestujucich k zeleznici: toto som myslel ironicky.
Reply on: Danny #10735:
Tých 75 % je orientačný údaj vychádzajúci z čísiel z Kamiho stránky, ktorý tam má evidovanú históriu i súčasnosť.
http://www.kamim.sk/doprava/mhd/bb.php
Reply on: Papyr #10715:
niektoré linky inde neukončíš... ?

Re #10717 Petik: "Okrem toho po dokonceni elektrifikacie zeleznice a zavedeni priamych zeleznicnych spojeni z BB vacsina ludi presedla z autobusov a aut na pohodlnejsiu zeleznicu"
HA HA HA Neuraz sa, ale vidno, že si už dlhšie odtrhnutý od tunajšej reality... Zločinecká akciová nastúpila cestu samolikvidácie a nejaká nezmyselná elektrifikácia tu šibnutím čarovného prútika nič nezmení. Povedz mi, kto by už cestoval vlakom, ak je to po a) časove dlhšie a po b) drahšie a po c) väčšinou aj tak musí prestúpiť??? Je pár takých ľudí, ale je ich fakt zopár... 😛

"A ostane nam par patdesiatok, ktore umiestnime ku Smrecine. Ano, zburame tu nepouzivanu autoumyvarku!:) A navaznost MHD je vyriesena."
1. ak myslíme to isté, tak v tom objekte FUNGUJE autoservis
2. ak môžme nechať končiť linky MHD pri Smrečine, tak už rovno môžu ostať tam, kde sú aj teraz... ? Veď je to predsa kúsok... ?
3. vskutku "výborné" riešenie... časť liniek MHD bude končiť pri "strome na hornom konci" a druhá "pri strome na dolnom konci" a cestujúci lietaj a pátraj, ktorá kde... ☠
4. prečo všetko kúskovať?? Nemôže to byť všetko "pod jednou strechou"?? Len preto, že niekomu sa zažiadalo nákupného centra?? ?

Re #10733 Papyr: dobré sa chváli samé 😛

Re #10736 pete: a si si istý, že jedno nástupište má projektovanú dĺžku napr. na dva autobusy?? Ja nie... 😛
Reply on: PIT #10734:
Ja sa vam do toho nechcem vrtat, ale nastupistia niesu projektovane ako sikme, resp kolme ale pozdlzne. A v PO aj KE na takychto nastupistiach sa v spicke bezne stava, ze pri jednom cisle stoja dve vozidla za sebou a nestava sa ze by sa nepomestili... V KE som videl pri nastupisti pre 4 autobusy az 7 vozidiel a nikto s tym problem nemal...
Na druhej strane, nemyslim si ze by bol velky problem aj niekedy v buducnosti rozsirit pocet nastupist o 6 (resp 3) namiesto toho zeleneho pasu...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.