Re: draxter (z dispečerského fóra)
Na toto nie je priamočiara odpoveď. Za jazdením 1501-ky vidím dôvod inde. Na sobotu 25.6. si skupina nadšencov objednala fotojazdu týmto vozidlom, a teda pochopiteľne je v záujme dopravcu otestovať tento voz v premávke, aby náhodou nezlyhal priamo v akcii.
Aj autobusy jazdia podľa mňa (najmä) preto, lebo musia jazdiť z nejakých dôvodov. Teda nemusí to byť automaticky neschopnosť nových 30Tr/31Tr, i keď určite aj toto sa stáva.
No pokiaľ ide o spoľahlivosť, myslím si, že trolejbusy sú na tom v porovnaní s autobusmi relatívne dobre. T.č. máme napr. zase dlhodobo odstavený Citelis ZV-169CA (nejazdí 3 mesiace), naviac s reklamou Fresenius (neviem ako si budú riešiť túto vec, keďže voz so zaplatenou reklamou nejazdí), no ale občasné výpadky sú neustále. Taktiež aj niektoré B952 (nielen Citelisy) začínajú vyzerať zúfalo, nakoľko opravy z rokov 2014-2015 sa akosi zastavili a tie vozy už majú cez 10 rokov bez väčšej opravy.
Na toto nie je priamočiara odpoveď. Za jazdením 1501-ky vidím dôvod inde. Na sobotu 25.6. si skupina nadšencov objednala fotojazdu týmto vozidlom, a teda pochopiteľne je v záujme dopravcu otestovať tento voz v premávke, aby náhodou nezlyhal priamo v akcii.
Aj autobusy jazdia podľa mňa (najmä) preto, lebo musia jazdiť z nejakých dôvodov. Teda nemusí to byť automaticky neschopnosť nových 30Tr/31Tr, i keď určite aj toto sa stáva.
No pokiaľ ide o spoľahlivosť, myslím si, že trolejbusy sú na tom v porovnaní s autobusmi relatívne dobre. T.č. máme napr. zase dlhodobo odstavený Citelis ZV-169CA (nejazdí 3 mesiace), naviac s reklamou Fresenius (neviem ako si budú riešiť túto vec, keďže voz so zaplatenou reklamou nejazdí), no ale občasné výpadky sú neustále. Taktiež aj niektoré B952 (nielen Citelisy) začínajú vyzerať zúfalo, nakoľko opravy z rokov 2014-2015 sa akosi zastavili a tie vozy už majú cez 10 rokov bez väčšej opravy.